Pakko muuten lisätä vielä sen verran tuohon edelliseen viestiini viitaten, että kyllähän nuo kuvat voisivat ihan aitojakin olla... Taisi juuri Ansku sanoakin, jotta kun mies pitää kissaa tuolla tavoin ojennettuna sylissään, tokihan se suhteessa näyttää isommalta kuin onkaan. Saati, jos ON tavallista kookkaampi kissa. Ja niitäkin kun on.
Ja Ansku! Oletkos täältä kotoisinkin, vaiko opiskelemassa täällä...? Minusta oli muuten hauska ilmiö, kun kolmisen vuotta sitten tänne muutimme, että ihastuin kaupunkiin välittömästi. Aikoinaan olin täällä vain muutaman kerran 'turistina' käynyt, mutta kaikista turkulaisvitseistä huolimattakin täällä on ollut valtavan kiva ja hyvä asua. Helsingissä asuin aikoinaan pitkälti yli kymmenen vuotta ja siitäkin kaupungista pidin valtavasti - kuten myöhemmin Mansestakin - mutta kun viime vuosina olen Stadissa käynyt, olen huomannut ikäväkseni että juuri monet niistä minulle niin rakkaista paikoista ovat muuttuneet valtavasti - huonompaan suuntaan siis. Molemmat tyttäreni kylläkin asuvat siellä edelleen, ja kyllä minäkin kaupungista kokonaisuutena pidän, mutta mutta...