Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 15.11.2008  (Luettu 1242 kertaa)

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
Vs: Lauantai 15.11.2008
« Vastaus #45 : 15.11.08 - klo:18:37 »

Mä opiskelen innokkaasti ja olen aina tykännyt tästä hoitotyöstä. Palkkakin on tietty tärkee, mutta kuitenkin kun rahaa tulee, niin sen eteen teen mielellään duunia. Ja voisin kuvitella itteni jopa ilmaiseks auttajaks jonnekin, mitä melkein nytkin teen naapureitten kanssa. Se on ihanaa, että työ on kutsumus! [:-)]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #46 : 15.11.08 - klo:18:42 »

Mun opiskelut taitaa olla opiskeltu  [:-DD] jossain vaiheessa aattelin, että oon ikuinen opiskelija. Oisin halunnut lukea vielä kriisipsykoterapeutiksi ja ne opinnot oli hyvällä alulla, mutta sitten talo ei lähtenytkään mukaan vaan vaihtoi psykoteraupettilinjan toiseksi, joten ne opinnot jäi (se opiskelu on niin tuhottoman kallista ettei rahat oisi siihen riittäneet). Mutta niin oon samaa mieltä Lisan kanssa, työ on kutsumus  :-)) , ihan todella tykkään nykyisestä työstäni.
Ja kaikki hatunnostot Lisalle opiskelujen jatkamisesta!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #47 : 15.11.08 - klo:18:45 »

Iltaa Järvenpäästä!  [:-)]
Eilisten vieraiden kanssa meni myöhään. Vai pitäiskö sanoa, että aikaiseen? Laulettiin karaokea ja saunottiin. Aamulla seitsemältä ehdittiin nukkumaan  [NUT] Tämä päivä onkin sitten mennyt huilatessa. Muutama pyykkikoneellinen on hoidettu, mutta ei juuri muuta!

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #48 : 15.11.08 - klo:18:52 »

Meidän alalla tulevaisuus ei näytä kovin valoistalta. Kun lama iskee tosissaan, ensin karsitaan
matkailusta eli sellaisesta mikä ei ole välttämätöntä. Eli vaikka kuinka olen opiskellut, ei ole
lainkaan varmaa että töitä on esim. puolen vuoden päästä.  [:-(] Siinä ollaan sitten ihmeissään
asuntolainan kanssa. No, täytyy nyt odottaa ensi viikkoon ja katsoa mitä meille kerrotaan tulevaisuudesta.
Voihan se olla että kaupat menee kokonaan puihin ja jatketaan entiseen malliin.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #49 : 15.11.08 - klo:19:14 »

Toivon kaikille hyvää ja Katia kiitän tsempistä. Onni on siinä mun kohdalla, että mä tein hommat vähän kui nurinpäin, koti on maksettu ja muksut tehty ja toki mieskin on isona apuna. Mutta nyt vaan tässäkin iässä haluun jotain itelleni ja se on tää opiskelu. Että vielä jos ja kun, mä saan olla sellainen mitä mä haluun. Iwanna be a doctor! :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #50 : 15.11.08 - klo:20:18 »

ja nyt saunan lämpöön  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #51 : 15.11.08 - klo:20:30 »

Ai jaa, työ kutsumus... ei tuo oo mua kutsunu...kohta on taas vuosi vetkuteltu...työttömänä. Onneks on näitä harrastuksia, enemmän kuin kerkii tehä. No työtä olen aina sevverran kunnioittanut, etten ole myötään sen laitaan hinkuamassa  [:-DD]
"Laiskaksi sanovat, vaikken mitään oo tehny!" [:-I]

Lumitöitä on jo saanut tehä tänäänkin, tunti meni kun pihan ja tien kolasin. Lunta oli rapiat 5 senttiä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #52 : 15.11.08 - klo:20:37 »

Voi surku, mitä uutisia oli Tainalla. [:-(]
Toivotaan, että työtä vielä löytyy jatkossakin, samassa tai sitten josssain muussa paikassa. Tsemppiä! [:-)]

No niin, saunomiset saunottu ja Tv:tä katsottu. Nyt olen iltapalalla ja jos hetken päästä alkaa nukuttamaan, niin sitten mentävä on. :)
Mittarissa nyt +2,4 astetta ja sisällä koneen vieressä +24,6 astetta (huone lämmitetty.)

Jatkan viestien lukemista täällä!  [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 15.11.08 - klo:20:49 »

Meidän alalla tulevaisuus ei näytä kovin valoistalta. Kun lama iskee tosissaan, ensin karsitaan
matkailusta eli sellaisesta mikä ei ole välttämätöntä. Eli vaikka kuinka olen opiskellut, ei ole
lainkaan varmaa että töitä on esim. puolen vuoden päästä.  [:-(]

Hyvälle tekijälle löytyy kyllä töitä!  [:-)]

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 15.11.08 - klo:20:50 »

Uhhuh, maha on niinniin täysi, söin reippaasti alku-pää-ja jälkiruuan  :-)) .Liiankin reippaasti, mun mahaan on joku laittanut jalkapallon  :-O
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #55 : 15.11.08 - klo:20:56 »

Pimeetä ja sateista on ollut täällä Hämeessä. Pönttöilyt on jäänyt vähille viime aikoina...iltaisin on väsyttänyt ja sohva on ollut "turvapaikkana" kaiket illat. Tänään sentään kävin metsälenkillä, mutta loppupätkä jouduin rämpimään märässä heinikko/vatukossa, kun metsäkone oli myllännyt polun aivan käyttökelvottomaksi  [XX]

Tainalle tsemppiä työpaikan suhteen ja Lisalle opiskeluun. Itse uusin ammatin vähän alle nelikymppisenä ja nyt olen palannut juurilleni eli siihen työhön mistä silloin 90-luvulla lähdin uutta uraa opiskelemaan...sellaista se elämä on  [:-I]

Mukavaa lauantai-iltaa  [KIPPIS]

Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 15.11.08 - klo:20:58 »

Tainalle tosiaankin kaikki sympatiat täältä, toivottavasti työpaikan suhteen kaikki menee hyvin !

Ja mä vaihdoin ammattia sillai, että tähän uuteen valmistuin hiukka alta nelikymppisenä, eli aikuisopiskelijana. Ja pätkääkään en oo katunut!  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 15.11.08 - klo:20:59 »

HUOMINEN ruoka (Chili con carne) on kyllä tehty melkein valmiiksi; huomenna vaan keitellään muutama tunti, mutta inspiraatio tän päivän kokkaamiseen on kadoksissa, kun tuli syötyä sämpylää ja ruisleipää kahvin kanssa.  [:´((]
Niinköhän tässä kuolee nälkään?  [:-I] [:-(]

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 15.11.08 - klo:21:08 »

Niin voipi käydä Kaija, kuoleepi kuoleepi nälkään  [:-)] .
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #59 : 15.11.08 - klo:21:14 »

Hui! ulkona oli pakkasta -12 ja risat! tännehän paleltuu kohta. Huominen reissu taitaa jäädä käymättä ku lupaili -25 astetta. Hrr...... [:4]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.105 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.