Tuo kyllä kuulostaa siltä että sillä masiinalla ei hetkeen mitään tehdä
Lainaus käyttäjältä: Taina - 17.11.08 - klo:22:15Tuo kyllä kuulostaa siltä että sillä masiinalla ei hetkeen mitään tehdä Voihan se kokea ihmeparanemisen! Kohta pääsen kokeilemaan.
Hiukan teki pahaa, kun nuori kollega lasketteli letkusta vettä käryävän sähkölaitteen päälle
Äh, se pelitti ihan hyvin. Vaikka kyllä mua suoraan sanottuna hiukan hirvitti mennä käynnistämään sitä, kun olen täällä yksin. Siitä se haloo tulisi, kun aamuvuoro tulisi, mä makaisin tukka pörrössä lattialla ja kaikki hommat olisi tekemättä!
Minä olen niin monet kerrat neuvonut, että miten kuvat saa näkyville, mutta nyt en itse saa kuvia näkyviin.
Kummastakohan ne enempi järkyttyisi, menetetystä työntekijästä vai tekemättömistä töistä?
Lainaus käyttäjältä: Taina - 18.11.08 - klo:06:49Kummastakohan ne enempi järkyttyisi, menetetystä työntekijästä vai tekemättömistä töistä? Töistä tietty, sehän on kamalaa jos työt jää tekemättä
Lainaus käyttäjältä: Risto - 17.11.08 - klo:21:02Minä olen niin monet kerrat neuvonut, että miten kuvat saa näkyville, mutta nyt en itse saa kuvia näkyviin. Mistäs moinen sitten johtuu?Mitä kautta yrität kuvia laittaa?