Kirppiksellä kannattaa harvakseltaan käydä, kyllä sieltä löytöjä tekee edullisesti....

Vaimo tuli just kotia ja esittelin varovasti ostokseni, että halvalla sain ja ellei meillä tarvita, niin annetaan jollekkin tutulle.
Ei mennyt kauaakaan, kun toi minulle puolikkaan lasillisen konjakkia. Ei se kiitellyt, mutta ilmiselvästi hyväksy koneen, ,, sano se jossain vaiheessa, ettei hänen entisen koneensa teho riitä taikinan vääntämiseen, ainoastaan kermavaahdolle... minun ostama on sekin.. uutena.
Nyt olis tietosanakirjat tarjouksessa.
Tuollaiset tietojärkäleet, jotka markkaaikana maksoi liki kymppitonnin saa kymmenellä eurolla.
Minulla on hyllyssä osamaksulla hankittu Fakta, jota pulitettiin puolenkymmentävuotta kuukausierinä, eikä sitä ole montaakaan kertaa tarvittu.
Tuon lisäksi on tietosanakirjasarja, joka on painettu ennen sotiaja ja saatu perintönä, se on jo antiikkia.

.. sitä on tarvittu enempi.
Vaatteista on myös hyvä tarjonta kirppiksilla, mutta minä en osaa ryysyjä ostaa, kuin sattumalta.
Pelastusarmeijasta ostettu puku päällä kävin vaimon sukulaisten hautajaisissa arkunkantajana ja jälkikäteen valokuvia tutkiessa sain todeta, että komein puku oli minun päällä. Elikkä täydestä meni.8 € puku