Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jaakkokulta Säntäryntä  (Luettu 5246 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Jaakkokulta Säntäryntä
« Vastaus #195 : 05.01.09 - klo:15:59 »

Jaakko on Nöpöliinin tuki ja turva.  [:-)]

Näin on! Ja Jaakko myös OSAA olla. Hoivaakin sitä välillä kuin emo. Nuolee korvat syväpuhtaaksi niskat ja selän, polkuanturoitakin ja sit vielä nuollaan pylly. Niinku emot tekee. [:-)] :-)) Ja Nöpökin hoivaa kyllä Jaakkoa, ovat kertakaikkiaan sydänystäviä! [:34]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #196 : 05.01.09 - klo:16:00 »

Tässä on tämmönen maailmanmatkaaja. Tiedän yhen just samannäkösen ja -nimisen muutamaa vuotta vanhemman kissan myös...  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #197 : 05.01.09 - klo:16:09 »

Onpas suloinen ja persoonallisen näköinen Rölli-Reissukissa. [:-)] :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #198 : 05.01.09 - klo:16:12 »

Mitähän kauheuksia Nöpö on kokenut, kun ei syliin uskalla tulla. Onneksi pelastettiin sieltä kylmästä maailmasta lämpimiin sisätiloihin. [:-)]

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #199 : 05.01.09 - klo:16:30 »

Mitähän kauheuksia Nöpö on kokenut, kun ei syliin uskalla tulla. Onneksi pelastettiin sieltä kylmästä maailmasta lämpimiin sisätiloihin. [:-)]

Niinpä, sitä ei kukaan tiedä. Mut varovaiseksi on oppinut. Harmittaa, kun ei saa pitää sylissä. Ei sitä saa kiinni edes vaikka ois esim. keskittynyt syömiseen, hää lähtee syödessäkin karkuun jos satun kävelemään paikalle. Ihan pientä lähentymistä ja rauhoittumista oon havainnut.

Se henkilö, joka toi Nöpön mulle, sanoi, että sillä on välillä ihan kuin semmonen säikähtänyt katse, kuin ois säikähtänyt jotakin kauheesti joskus. Heillä myös oli kotona vähän rauhatonta... pojat veteli sähkökitaroita ja yks aikuinen kissa niinku hyökkäili ja ilkeili Nöpölle, halusvat, että Nöpö pääsee äkkiä rauhallisempaan paikkaan. Hän sanoi  mulle vasta puhelimessa, että kun hälle jäi tunne, että he melkein "puolväkisin" työnsi kissan mulle... [:-I] :-)) Hyvä ku "työnsivät", en oo hetkeäkään katunut. Huoh, kun vaan sais pitää sylissä - lääppiä ja lässyttää. [:-I] :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #200 : 05.01.09 - klo:16:36 »

Eihän sitä tiedä, miten se käyttäytyy, kun pääsee syliin. Eikös Jaakkokin piiloutunut sohvan alle ja kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, mutta kun pääsi syliin, niin köllötteli siinä ihan tyytyväisenä.

Olen kuullut sellaisenkin asian, että jos ei kissaa pidä pentuna sylissä, niin siitä ei koskaan sylikissaa tule, miten lienee asian laita... [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #201 : 05.01.09 - klo:16:37 »

Mukava kuva kaveruksista syömässä ja Rölli Reissukissasta.
                              [:36] [:36]                    [:36]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #202 : 05.01.09 - klo:16:43 »

Kummipoika vetelee jo kunnon muonaa, hyvä, kasvaa isoksi. (Niin onhan Nöpö poika?)
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #203 : 05.01.09 - klo:16:46 »

Kummipoika vetelee jo kunnon muonaa, hyvä, kasvaa isoksi. (Niin onhan Nöpö poika?)

Nöpö on tyttö. :-)) Mut kaikkee muonaa vetelee siinä missä pojatkin. Hyvin maittaa. [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #204 : 05.01.09 - klo:16:51 »

Olen kuullut sellaisenkin asian, että jos ei kissaa pidä pentuna sylissä, niin siitä ei koskaan sylikissaa tule, miten lienee asian laita... [:-I]

Niin se saattaa ollakin. Mutkun mä en SAA sitä kiinni. Ette arvaa miten sukkela hää on... Mulla on nyt kissankuljetuskoppa olkkarissa ja siellä ruokalautanen... jos vaan Nöpö sinne menee, yritän saada oven kiinni äkkii ja häkin yläluukusta sitte syliin. Oon jo aiemmin yrittäny, mut ei hää menny "halpaan", meni koppaan vaan puoliksi...

Tiitua ja Kirsikkaa pidettiin pentuna paljon sylissä, mutta aikuisena se ei enää käynyt. Kumpikaan ei viihdy/viihtynyt sylissä, se on 5-10 sek. ja sitte alkaa rimpuilu ja tulee 20 kynttä. [:-I] Vaikka muuten niin kauhian kilttejä mumeloita.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #205 : 05.01.09 - klo:16:51 »

Jaahas, Nöpö on tyttö ja Jaakko poika, kivaa!  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #206 : 05.01.09 - klo:16:52 »

Jaahas, Nöpö on tyttö ja Jaakko poika, kivaa!  [:-DD]

Pariskunta, jees. :-)) Pittää pittää huolta, ettei... jne. Jaakon leikkautan ekaksi, puolivuotiaana about.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #207 : 05.01.09 - klo:17:13 »

Hih, saattaisi tulla aika hauskan näköisiä pentusia...apus mulle ainakin yksi!  [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #208 : 05.01.09 - klo:17:35 »

Kyllä kummeille kuuluu pentu, mie otan sen keltasen.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #209 : 05.01.09 - klo:17:37 »

Älkääs kuulkaas eipäs nyt kuulkaas, kuulkaas eipäs täällä pentuja ruveta värkkäämään. :-)) Niistä tulis varmaan 5-värisiä riemunkirjavia. [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.33 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.