Ihania! Onko Nöpö yhtään kesyyntynyt?
Pientä lähentymistä on tapahtunut, tänään hää antoi mun jopa pikkasen paijata tassua. Mun pitäis olla aktiivisempi tuossa kesyttämisessä, nyt pitää oikein RYHTYÄ! Nöpö pelkää eniten silloin, kun ryhtyy ojentamaan kättä. On kuitenkin siitä kiinnostunut ja jopa nuuhkaisee, mutta ei mitään äkkinäisiä liikkeitä voi tehdä. Sylissä saa kyllä kynnet kämmenselkäänsä, että en tiedä saanko häntä sylikissaksi.
Mutta on nuo kyllä niin lutuset ystävät ku olla voi! Ja Kirsikkakin päästää jo suht lähelle sähisemättä, tänään nukkuivat kaikki kolme samassa sängyssä. Nöpön ja Kirsikan välillä oli vain n. 30 cm.
Mutta ette arvaa! Viimoset kolme yötä on olleet aikamoisia! Nukkumisen suhteen meinaan... Nöpöllä alkoi juoksuaika!
Sitä naukumista, huh. Ja enimmäkseen öisin... Olin jo kauhuissani kun huomasin kaverukset "hommissa". Eivät voi tuossa iässä olla sukukypsiä, soitin eläinlääkärillekin ja kysyin. Mut vaistot sillai pelaa... Tuo on nyt joku "esimurrosikäjuoksuaika" (eiks ollu hieno sana, ihan omatekemä.
)
Sitä kastraatiotakaan ei mielellään tehdä kauheen nuorena, joku puolen vuoden ikä ois kai sopiva tai myöhemmin. Nöpöhän on vasta n. 3 kk. Jaakko vähän vanhempi. Vien kyllä nuo niin nopeesti kuin mahdollista.