Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jaakkokulta Säntäryntä  (Luettu 5904 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Jaakkokulta Säntäryntä
« Vastaus #420 : 10.02.09 - klo:18:39 »

Hyvinhän se Jaakko - Hilkan elämä sitten jatkuu. [:-)] Maaliskuu ei mittääään....
Mikäs on ollessa Susulla, kavereita on ja hyvä emäntä, mitä sitä muuta kissa kaipaa. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #421 : 10.02.09 - klo:18:52 »

Tuo Jaakko se on ihan ku mitään ei ois tapahtunu. Ja mie NIIIIN jännitin tätä. Heittäyty mun eteen selälleen ja kun rapsutin, sen kun kehräsi ja sit rupes leikkimään mun kädellä. [:-)]
Kirjattu

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #422 : 10.02.09 - klo:18:57 »

Kiva kuulla. Kauankohan se puudutusaineen vaikutus kestää ja onko sillä kauluria suojana?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #423 : 10.02.09 - klo:19:15 »

Ei ole kauluria. Puudutusaineen vaikutusaikaa en tiedä, tosin sen antamisesta on jo jotaki neljä tuntia. Jaakko sai myös kipulääkkeen, se varmasti auttaa. Enempää ei kuulemma tarvitse ja huomenna sais jo päästää ulos :-O , jos ois ulkokissa.
Kirjattu

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #424 : 10.02.09 - klo:19:54 »

Olipas se näppärä juttu. Hyvä niin.
Kirjattu

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #425 : 10.02.09 - klo:20:10 »

Kyllä se poikakisun leikkaus on on sen verran pieni operaatio, että ei meidänkään kisut ole olleet moksiskaan koko hommasta (kun raukat eivät ymmärrä mitä heille on tehty  [:-DD]) Meidän kakara-kisu leikkaattin joulukuussa reilun 6kk:n ikäisenä, kun hiekkalaatikolla alkoi tuoksut olla sietämättömät. Yhtään tikkiäkään, kun tuo homma ei vaadi.

Terkkuja vaan Jaakko-Hilkalle!  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #426 : 10.02.09 - klo:20:47 »

Hyvä, hyvä, kun nyt se operaatio on ohi ja Jaakkokulta - vai Jaakko-Hilkka oli hyvin alkanut toipuakin siitä. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras
« Vastaus #427 : 10.02.09 - klo:20:52 »

Jaakkokulta-Hilkkakulta Jaakko-Hilkka [NUT] [:-DD] kiittää terveisistä. [:-)]

Tosiaan, tuossa hommassa ei laiteta tikkejäkään.

Oon nykyisin nimittänyt tätä moninimistä kisua Jaskaksi. Siis yks nimi lisää. :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #428 : 10.02.09 - klo:20:55 »

Kummi(pojalle?)  [:-DD] terkkuja ja paaaaljon rapsutuksia.

Lienee paras tästälähin puhua kummikissasta...
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #429 : 10.02.09 - klo:20:56 »

Sanokos Nöpö Jaakolle mitään pallien viennistä?  [:-DD]
Ostin Nöpölle emännän viljeltäväksi pussin mirrinmintun siemeniä, tulevat piakkoin sinnepäin.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #430 : 10.02.09 - klo:21:00 »

Ei ole Nöpön huushollissa enää mielenkiintoisia poikamiehiä.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #431 : 10.02.09 - klo:21:01 »

Oi, iipa, kiitos etukäteen mirrinmintun siemenistä! [:-)]

Nöpö ei erityisemmin oo kommentoinut, mutta kovasti hää nuuhki kantokoppaa, kun kotiin tultiin ja Jaakko vielä nukkui siellä. Oli raasu joutunu ekaa kertaa oleen täällä yksin vähä aikaa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #432 : 12.02.09 - klo:09:40 »

Kyllä tää kesytysprosessi etenee. Eilen Nöpö (unisena hiukan) antoi minun rapsuttaa mahan alta ja jalkoja silittelin ja polkuanturoita nypläsin, aika pitkäänkin, ja sitten hän alkoi vielä kehräämään! [:36] On tämä aikaisemminkin pari kertaa tapahtunut, kehräys ollut ehkä vienompaa, mutta siis ai että tuntui kivalta! Mun kesytystoimet on tehonneet ja eteneminen on niin hurjan kivaa ja palkitsevaa todeta. Jukra, tässä taitaa olla toivoa. [:-)] [:-)] [:-)]

Sitte kun hän on oikein pirteellä ja leikkisällä tuulella, sitte pyyhälletään kyllä karkuun alvariinsa, se refleksi on niin syvällä siellä jossakin, mutta hiukan raukeana hän antaa itteään kosketella. Olen myös huomannut, että hän ei enää AINA katso mua pupillit suuriksi levähtäneinä (sehän on pelon merkki ja katse oikeasti näyttääkin säikähtäneeltä) vaan nykyään pupillit pysyy hyvin usein semmosina tavallisina kapeina viivoina. Tässä tulee tarkkailtua kaikenlaisia merkkejä... oon kohta valmis eläinpsykologi. :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #433 : 12.02.09 - klo:09:54 »

Voi kun ihanaa luettavaa  [:-)] [:-)] [:-)] [:5]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #434 : 12.02.09 - klo:10:13 »

Kyllä tää kesytysprosessi etenee. Eilen Nöpö (unisena hiukan) antoi minun rapsuttaa mahan alta ja jalkoja silittelin ja polkuanturoita nypläsin, aika pitkäänkin, ja sitten hän alkoi vielä kehräämään! [:36] Tässä tulee tarkkailtua kaikenlaisia merkkejä... oon kohta valmis eläinpsykologi. :-))

Täällä toinen "kissatohtori"! [:-DD] Ei meilläkään Toivo Unelma anna ottaa itseään kiinni pirteänä ollessaan. Mutta se ei johdu peruspelosta, vaan oikeastaan "mummipelosta". Hän kun tietää, että mummi on "putumaakali", niin kiinni ei anna kuin väsyneenä. Sitten kyllä peiton alle ja kainaloon!
Toivo oli kyllä alusta lähtien minun sylissäni ja antoi rapsutella. Isommaksi tultuaan vasta huomasi, että eihän tuota olekaan pakko sietää! Tai enot ovat varmaan hänelle sen asian selvittäneet.

Kirjattu

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.