Kaija! Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.....
Huomasin meillä kerran, että olohuoneen kattolamppu heilui.
Yläkerrassa ei ollut ketään., eikä meillä ole koneellista ilmastointia.
Sekin asia jäi selvittämättä.
Samaa mieltä Terttukaarinan kanssa noista ihmeellisistä asioista. Meilläkin sattui yksi sellainen asia, jota en vieläkään ole saanut salvitettyä, vaikka siitä on varmaan 5-6 vuotta aikaa, kun se tapahtui. Istuin kaikessa rauhassa sohvalla kutomassa sukkaa. Koirat (2) nukkuivat umpiunessa, toinen sohvalla minun vieressäni ja toinen lattialla. Huoneen toisella puolella on pöytä ja sen ympärillä tuolit. Yhtäkkiä kuului sellainen ääni, ihan kuin tuolia olisi siirretty. Katsoin pelästyen sinne, mutta eihän siellä mitään ollut, paitsi molemmat koirat levottomina haistelemassa pöydän ympärillä. Siis koiratkin heräsivät siihen ääneen ja säntäsivät heti tutkimaan, mikä äänen aiheutti. Jos olisin yksin ollut, niin tuskin olisin sen kummemmin asiaa edes miettinyt, mutta koirat saivat minut ajattelemaan, että mikä sai sellaisen äänen aikaan, ja vielä se, että minä kuulin äänen ihan samasta paikasta, johon koirat menivät. Mikään pieni hiiri ei pysty tuolia siirtelemään. Tämä vaivaa minua vieläkin, vaikka siitä on jo niin paljon aikaa.