Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaikkien Siskojen päivä, keskiviikko 26 marraskuuta 2008  (Luettu 1015 kertaa)

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
Vs: Kaikkien Siskojen päivä, keskiviikko 26 marraskuuta 2008
« Vastaus #15 : 26.11.08 - klo:09:06 »

Tuli tehtyä kuusenkoristeinventaari: valot toimii, nauhoja on riittävästi, muutama pallo pitää
ostaa. Muutenkin laatikossa näkyi olevan riittävästi pöytäliinaa ja jopa jouluverhot (ja kuusenneulasia)
Kuppi kahvia, vähän sämpylää ja suklaata ja sitten takaisin petiin.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 26.11.08 - klo:09:54 »

Hyvää huomenta ja hyvää Siskojen päivää omalle siskolle ja kaikkien muidenkin siskoille!  :-))
Järvenpäässä keikutaan nollassa. Täällä ei ole uutta lunta tullut eilisen aamun jälkeen, mikä on aika ihmeellistä, sillä illalla töistä ajelessa matkalla satoi paikoitellen aika rankastikin  :-O
Muutama tunti laatuaikaa tässä ennen töihin lähtöä. Jääkaapin raivaamista ja sellaista pientä askaretta!

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #17 : 26.11.08 - klo:09:56 »

Miten ihmeessä samalla rivillä voi lukea laatuaikaa ja jääkaapin raivaamista?  [NUT]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 26.11.08 - klo:09:58 »

Miten ihmeessä samalla rivillä voi lukea laatuaikaa ja jääkaapin raivaamista?  [NUT]

No kyllä se kieltämättä aika oudolta vaikuttaa. Pitäiskö korjata? Laatuaikaa  :-)) pöntöllä ja hiukan ikäviä  [:´((] kotitöitä.

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #19 : 26.11.08 - klo:09:59 »

Kuulostaa jo paremmalta. Mä pesen pyykkiä (siis kone pesee) näin sairaslomapäivän kunniaksi.
Tarttis siivotakin, mutta ei riitä energiaa sellaiseen.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 26.11.08 - klo:10:11 »

Huomenta ja Onnea kaikille Siskoille..kauniit lumiset maisemat edelleen valaisevat päivää,että nautitaan siitä.
Rentoa tätä päivää..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Lapinakka

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 26.11.08 - klo:10:16 »

Tuli tehtyä kuusenkoristeinventaari: valot toimii, nauhoja on riittävästi, muutama pallo pitää
ostaa. Muutenkin laatikossa näkyi olevan riittävästi pöytäliinaa ja jopa jouluverhot (ja kuusenneulasia)
Kuppi kahvia, vähän sämpylää ja suklaata ja sitten takaisin petiin.
Huomenta!
Minäkin käytin eilen piiiitkän tovin etsiessäni kynttelikköä, vaan eipä löytynyt. Muutin vuoden alussa tähän rivitalon pätkään, eikä siis ihme että osa tavaroista ei vieläkään ole paikoillaan....

Tai siis, aikani etsittyä sekä sisältä, että kylmästä varastosta kädet kohmeessa, luovutin ja kun tulin sisälle alkoi muistua mieleen edellisen joulun vaikeudet kyseisen kynttelikön kanssa. Siitähän paloi lamppu, eikä suostunut toimimaan uudellakaan lampulla. Tuli pieni epäilys, että olisin heittänyt koko kynttelikön roskiin [?]
Onneksi poika toi lisävalaistusta skypetreffeillä: koko komeus oli tippunut lattialle, eikä sen jälkeen todellakaan enää toiminut. Ja ei kun roskikseen.
Siis kuinka ihminen voi unohtaa tuollaisen asian? [?] [NUT] Ja minä kun olen aina niin hyvä muistinen ja järjestelmällinen  [:-DD] sitä se vanhuus teettää.  [:-(]
Ei muuta kuin uuden kynttelikön ostoon.

Yöllä on tullut hieman lunta ja pakkasta tällä hetkellä -9,3
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 26.11.08 - klo:10:17 »

Huomenta.
Mulla alko laukkaamaan mielikuvitus, kuinka avuliaita poikia Tainalla varmasti jouluna on!  [:-DD]  Pojat varmasti haluavat ite koristella kuusen omalla tavallaan ja siitäkös Taina "riemastuu"!

Ei kuulu mitään erikoista.  Tässä vaan oottelen jääkaapinkorjaajaa. [:-I]

Ai niin, lunta sataa ja pakkasta melkein asteen verran.

Voikaatte paksusti ja iloista mieltä.  [:45]

Tainalle ja kaikille poteville tervehtymistä ja parempaa oloa. [KIPPIS]

Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #23 : 26.11.08 - klo:10:28 »

Huomenta Lapista! Sataa lunta, ihan mahoton. Alkaa olla talvisen tuntua jo.-3,9 asteita. Ohoh, mä taisin nukkua pitkään. Mitäs pimeällä muutakaan osaa tehdä. Keskiviikkoa niin Siskoille kuin veljillekin!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #24 : 26.11.08 - klo:10:30 »

Aamupäivää.   [:-)]
Harmaata ja mittarissa -2,1 astetta.
Mä innostuin kirjottamaan eilen illalla joulukortteja,mutta ne vähät koristeet,jotka mulla on,ovat vielä vintillä.
Kaikille Siskoille ja siskoille onnittelut.   [:-)]
Mun pikku-sisko "keksi"  melkein 10 v. sitten,että tottakai siskoja täytyy muistaa myös Siskojen päivänä.   [:-DD]
Kahdelle siskolle lähti taas sähköpostissa kortti ja terveiset.
Vesijumppan iltapäivällä. 
Sairaille paranemisia ja kepeää keskiviikkoa kaikille.   [:-)]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #25 : 26.11.08 - klo:11:20 »

Kaarin: kunhan pojat eivät vaan keksi että kuusen juurella voi nostaa koipea, niin kaiken muun
koristelun kyllä kestän! Hauskaa tulee varmasti olemaan!  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #26 : 26.11.08 - klo:11:34 »

Lumisade on alkanut. Kerkesinpäs tehdä ennen sitä pitkän lenkin koiran kanssa  [:-)].

Ihana kuva Inkeltä heti tämän ketjun alkuun. Iipalla on hieno kranssi. Ei sitä pois kannata heittää. Minulle tuli ihan sama mieleen kuin Tainallakin, että hieman punaisia palloja ja jotain valkoista, ehkä vihreääkin, niin tulee hyvä joulukranssi.

Vera osaa ottaa rennosti  [:-)]. Häntä ei maailman murheet paina. Ihana päiväpeite Telkkisellä. Miten se pysyykin noin puhtaana ja kiiltävänä, kun koira käy siellä. Ei meillä vaan onnistuisi.

Poteville pikaista paranemista ja kaikille hyvää päivän jatkoa.  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 26.11.08 - klo:11:45 »

Tulis äkkiä joulu!!  [:-DDD]

Mun kissa söi kuusesta sitä hopea, oliko se lameenauhaa, vai mitä lie.  Kuitenkin, Pörri alkoi kummasti kakottamaan, katsoin suuhunsa, niin hopealankaa oli niellyt.  Sain sitä vedettyä pois, mut varmasti oli lankaa mennyt vatsaan asti.

Nyt vaan kaikkien kotieläinten omistajat, kamerat hyvälle hollille ja näpsimään hauskoja Pitipäs sattua kuvia  kullanpalojen joulusta.  Niistähän vois tehdä ihan oman ketjun.  [:-I] :-)) :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 26.11.08 - klo:11:51 »

Täällä sataa kans oikein kunnolla! 

Mun piti jo eka viestissä mainita tuosta inken laittamasta kuvasta.  Rävähti silmäni auki jo pelkästä taivaan näkemisestä, ennenkuin koko kuva oli tullut näkyville.  Tosi upee kuva.  [:-)]

Iipalle, jotain luonnon koristetta, marjoja ja tuoreita havunoksia tökit sinne sun tänne, niin kranssisi on kuin uusi - hieman vain tuunattu. [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #29 : 26.11.08 - klo:12:58 »

Meillä pojat olivat kerran syöneet heijastinnauhaa. Sitä sitten oksennettiin lattialle sellainen kiva karvapallo.
Ihmettelin, että miksi se pimeässä välkkyy, se karvapallo, mutta selvisihän sekin sitten
--------
Pari yötä mennyt valvoessa. Päivät menee sitten ihan tokkurassa. En jaksa muuta ajatella kuin että pääsispä eläkkeelle!
Ei taida lääkäri vielä olla samaa mieltä, täytyy kuitenkin jo ruveta kyselemään.
Olen aivan puhkipoikki, mutta kyllä tämä tästä
Kirjattu

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.