Kiitos taas teille tsempeistä
Noi superkalliit haavatyynyt ovat tosi hyviä. Tyynyn ympärillä oleva teippi on ohut kuin iho. 3 kpl sain sairaalasta kumpaakin, eli kaksi paria mukaan ja eilen sitten laittoivat yhden parin. Mä laskin ne askeleet mitkä otan kämpän kierroksella, ei nyt ihan tunnissa mutta sopivin välein. Askeleita kertyy n. 55, se on kuin kävisi siellä kyökissä 3 kertaa ja vessassa 3 kertaa
Mä nyt sitten hipaisen jalalla lattiaa samalla kun kävelen, tulee toisinaan varovasti nojattua kantapäätäkin kun tukea hakee.
Äsken kävin suihkussa ja kyllä jännitin että miten saan kipsin pois jalasta. Se kävi suht vaivattomasti. Takaisin laitto olikin sitten toinen juttu, kipsiä kun pitää levittää nilkasta reippaasti kun jalkaa sovittaa sisään. No jäihän se jalka hiukkasen ajan puristuksiin jalkapöydän kohdalta ja kyllähän se sattui
Kuinkahan jalan saisi ilman kipua takaisin kipsin sisään
Tosi hankala asento vielä laittaa. Kait se oikea tapa löytyy kun rohkeus lisääntyy ja maltilla funtsii homman. Kuitenkin olen iloinen kun sain suihkutuksen tehtyä.
- muru - sait sinäkin "kuristusta"
Eihän sitä kaikkea tiedä sillee kun ajatukset on vielä sekaisin ja ei ole kokemusta murtumista. Takka super tsempeistä
Mitenhän Veken "vetoketju"