Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nilkkamurtumani PÄIVÄKIRJA ajalla 23.11-  (Luettu 6287 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Nilkkamurtumani PÄIVÄKIRJA ajalla 23.11-
« Vastaus #135 : 03.12.08 - klo:21:59 »

Huono olo tulee varmaan jatkuvasta sisällä olosta... kyllä se ohi menee! Tsemppii edelleen... kohta kipsi on muisto vain. No ei siitä varmaan entistä nilkkaa tule, mutta kävelemään varmaan pääset melko pian.

Jos ei ihan entisenlaista tulisikaan, kunhan kävelemään pääsee vaikka vähän kituenkin, niin hyvä [:-)] Voihan se kuntoutuminen kestää vaikka vuodenkin [:-I] Täytynee pitää sinä sitten liikkuessa jokinlaista tukisidettä, siitä saa varmaan jonkilaisen avun.
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #136 : 03.12.08 - klo:22:01 »

Ou ou ou Marle, tsemppiä ja halistuksia Sulle.
Luulen, et hyvi Siä tosta toivut, kas ei kaikille pienet pahat miltää tunnu, vaik toisil niist on henki lähtä.  [:-)]
Kas, henkii miäki noist kokemuksist huolimatta, olen tainnu jäähä!   [:-)]

Älä ny siet netist niit kaikkia kauhujuttui selaile. Miä voin Sullen sentäs ihan kokemuksella kertoilla, ninkun noist hakastenpoisojutuistaki. Varmaaki Sulla sujuu kuitekki ihan iisisti toi.   [:-)]
Heit ny se Ortonin Onni jo mielestäs. Sillähä oli mun nähäksen sentä käyny tosi kehnosti!   [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #137 : 03.12.08 - klo:22:03 »

Kyllä siitä Marle vielä hyvä tulee, usko pois. Minä olen muuten justiinsa tuollainen, että kun joku paikka on kipeä, niin tuntuu, että ei siitä VOI millään enää tulla kunnollista ja tervettä, mutta aina se on ollut väärä luulo.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #138 : 03.12.08 - klo:22:05 »

"Ortonin Onni" sehän taitaa olla niin kiinni minussa että ei siitä luovuta hevillä, ei rokilla :-)) ku sitten vasta krematooriossa [NUT]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #139 : 03.12.08 - klo:22:06 »

Kyllä siitä Marle vielä hyvä tulee, usko pois. Minä olen muuten justiinsa tuollainen, että kun joku paikka on kipeä, niin tuntuu, että ei siitä VOI millään enää tulla kunnollista ja tervettä, mutta aina se on ollut väärä luulo.  [:-)]

Pessimistien seurakuntaa ollaan :-)) Toivotaan että munkin luulot ovat harhaluuloja [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #140 : 03.12.08 - klo:22:08 »

Marle, kyllä sulla luut luutuu. 
Mites on sun kalkin saanti.  Apteekissa myyvät sellaisia kalkkitabuja, joihin on lisätty D-vitamiinia.
Nyt kun olet toipilas, niin voisit sellaisen ja monivitamiinitabun ottaa, kerta sulle ei ruokakaan maistu.
Sori, kun mä oon aina näitä neuvoja antamassa. [:17]
Vielä yks juttu, älä lue niitä nettijuttuja, ainakaan liikaa.  Lue mieluummin faktaa tietoa.
Rauhallista yötä sulle. [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #141 : 03.12.08 - klo:22:13 »

Marle, kyllä sulla luut luutuu. 
Mites on sun kalkin saanti.  Apteekissa myyvät sellaisia kalkkitabuja, joihin on lisätty D-vitamiinia.
Nyt kun olet toipilas, niin voisit sellaisen ja monivitamiinitabun ottaa, kerta sulle ei ruokakaan maistu.
Sori, kun mä oon aina näitä neuvoja antamassa. [:17]
Vielä yks juttu, älä lue niitä nettijuttuja, ainakaan liikaa.  Lue mieluummin faktaa tietoa.
Rauhallista yötä sulle. [:-)]

Olen alkanut napsimaan kalkkia jossa on D:tä, oli onneksi kaapissa yksi vajaa purkki ja multitabsiakin sain purkin tänään [:-)]
Kyllä neuvoja saa jaella, ne ovat joskus kultaakin kalliimpi [:5] Kaikki vinkit otetaan kyllä vastaan. Moni asia saattaa avautua juuri toisten neuvojen avulla.

Rauhalllista yötä sinnekin.
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #142 : 03.12.08 - klo:22:45 »

Ai kauheeta..mie tiijän ihan tarkkaan miltä tuo tuntuu.. [:67]..tää ei kuullu kyl kuvioon, mut miult män kissan! kaatamana kyynärpäänluu päinvastaseen...voi mokoma, mite luut voi koskea....hui...hirmusen kovasti onnee parantumiselle!!!!.. [:30]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #143 : 03.12.08 - klo:22:52 »

Ai kauheeta..mie tiijän ihan tarkkaan miltä tuo tuntuu.. [:67]..tää ei kuullu kyl kuvioon, mut miult män kissan! kaatamana kyynärpäänluu päinvastaseen...voi mokoma, mite luut voi koskea....hui...hirmusen kovasti onnee parantumiselle!!!!.. [:30]

On sulla ollu vaffa kissa [:67] :-))
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #144 : 04.12.08 - klo:00:58 »

Ei ollu miun kisuli, vaan naapurin, vein emännälle tuoretta pullaa, ja kui ollakka, kisuli oli valjaissa ja valjaat jäi miun kantapään ja töppösen väliin, hää otti ja pinkas pihalta sisälle ja siin minnu sit vietiin..mennä mötkähin asfaltille..tul vaan mieleen, nurmikko on vieres josko pää osuis siihen, muute männöö kyl taju.. :-O..kuuluu vaan kauhia pamahdus ja mie mänin shokkiin..oli kyl käsvarsi hurjan näköne, kyynärluu oli sillee niinku nennää päin... [NUT]..ei kyl sillo naurattanut..viimone työpäivä enne lomaa...siin mie sit olin viis viikkoo kesähelteellä kipsissä, joka pariin kertaan poistettiin ja uudelleen laitettiin...et semmosta miulkii...ymmärrän tosi hyvin miltä tuo kaikki tuntuu... [NUT]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #145 : 04.12.08 - klo:19:10 »

Ihanaa mummeli, sulla kuitenkin kauheus takana päin  [:-)]

Nonih, nyt sitten iski ripulikin ja närästys sekä se huono vointi, tuo huono vointihan mulle tuli jo sairaalassa. Tuttu toi maitoa ja rennietä avuksi ja hiukkasen ne auttoikin. Happosalpaajista ei ollut tänään apua vaikka yleensä auttaa. Vieläkään en saa ruokaa menemään mahaan [:-(] Maitoa sitten menikin kaksi lasillista, onhan sekin jotain "ruokaa". Voikohan jonkinlainen mahatauti muhia yli viikon ennen kuin iskee [:-I] Maitohappobakteeritkin ovat olleen käytössä. Kyllä mä tuon kipsin jo kestän kunhan olo kohenisi. Kait sitä pitää jonnekin lähteä jos asiat ei muutu tai pyytää kotisairaanhoidosta joku mittaamaan paineet ja ottamaan verikokeita yms... [:-I]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #146 : 04.12.08 - klo:19:45 »

Voe voe Marle, mua meinaa itkettää noi Sun kuulumises.  [:´(]
Ei o todellakan kivaa, ku kaikki harmit pukkaa samaa aikaa.  [:-(]
Kyllä se siitä viä tokenee ja ehä ne kaikki kauheet kaikille samalta tunnu.  [:-I]
Menet vaa rohkeesti sitte sinne hakasten poisottoo, kunhan aika tulee. Jookosta!    [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #147 : 04.12.08 - klo:20:25 »

Voi että Marle. Sympatiat ovat kyllä Sinun puolellasi. Jalka kipsissä ja ripuli ei ole mikään leikin asia, ei todellakaan.  [:-(]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #148 : 04.12.08 - klo:20:39 »

Marle, oletko varma, ettei Multitabs aiheuta sitä huonoa oloa? Yksi kaveri aikoinaan valitti siitä. Kannattaa tarkkailla oloa, ja jättää vaikka vitamiinit, kalkit yms ylimääräinen muutamaksi päiväksi pois ja tarkkailla tilannetta.
Ei ole mukava sun tilanne. Riittääkö unta, että saisit aikaa kulumaan nukkumalla?

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #149 : 05.12.08 - klo:13:51 »

Mun huono olo on kestänyt viime viikon keskiviikosta asti. Eilen sitten alkoi kova ripuli ja aamu oli ihan kamala. Luulin että sydänkohtauskin tulee ja tilasin ambulanssin. Se vei mut itiksen terveysasemalle ja siellä otettiin kokeita, kaikki ok. Verenpaine oli kun ambulansiiväki mittasi 171/100. Lääkäri siellä oli sitä mieltä että mulla on selvä NOROvirus!  Mistähän senkin olisin saanut, sehän kun iskee 12-24 tunnin aikana tartunnasta? Ei voi nukkua koko aikaa vaikka mieli tekisi, tuota jalkaa kun pitää heilutella ja pikkuruisia askeleitakin sillä hipaisemalla otella. Onneksi tuttu tuo lääkkeet huonoonvointiin ja ripuliin. Mieluiten kyllä nukkuisin 14.12 asti kun 15.12 otetaan tikit pois. Kokeillaan ottaa Multitabseja harvemmin.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.156 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.