OK, kiitos, sitä tulee varmaan aika araksi liikuttelemaan aluksi mutta kyllähän se venyy hiukkasen kipsin sisällläkin. Tänään sitten alkaa viikko puolivarauksella. Ottelen kyllä kipsiä pois ainakin kerran päivässä ja venyttelen akillesjännettä niin kuin vain osaan ja järki ja nilkka antaa periksi. Yksi sairaalatuttu sanoi että jos kävelee vain yhden kepin kanssa niin sille oli annettu neuvoksi pitää se oikeassa kädessä, eli terveen jalan puolella. Mä en oikein tajua miten se sitten tukisi vasenta jalkaa
No, mulle noilla kepeillä keikkuminen on ollut koko tämän ajan vaikeata kun olen epävarma ja saatan keikahtaa tai tehdä vikaliikkeen. Mä taidan istua pyörätuolissa ja "kävellä" sillä edelleenkin. Keittokomerossa sitten seistään ja WC:ssä ja parvisängyn alla, on tuki lähellä jos meinaa horjahtaa. Eilen meinasin kaatua WC:ssä onneki sain ajoissa kiinni oven karmista, olisi ollut karmeeta!
Tuli heti mieleen -murun- kaatuminen
varmaann oli kamala tunne.
ps. aikoinaan yksi tuttuni mursi nilkkansa ja hänellä oli kipsikipsi koko 6 vkon ajan. Kun se otettiin pois niin jalka oli kuihtunut ohut ruikula ja ihan sininen, tuttuni pyörtyi sen nähdessään. Varmaan tuntui että ei tuosta jalkaa tule. Tosi sokkihoitoa!