Onhan täällä lukemattomia vakiopönttöläisiä, jotka avaavat ketjuja, jopa monta päivittäin. Miksipä me ei voitaisi suoda Mummelille sitä aitoa iloa kertoa omista tapahtumistaan omassa ketjussaan. Ei niitä nyt mielestäni niin kamalan monta ole ollut. Päivän ketjuun ne asiat hukkuu.
Ainakin minä, luultavasti monen muun pönttöläisen ohella, ilolla avaan Mummelin ketjun ja katson mitä hänellä on sanottavaa. Ei ainakaan tähän asti mitään ketään aliarvioivaa tai panettelevaa ole silmiini löytynyt. Joskus surullisia ja joskus iloisia asioita, joskus molempia. Kuten meillä jokaisella. Elämä on.
Jos tästä nyt kynnyskysymys tehdään, niin minäkin alan harkitsemaan, mihin uskallan kirjoittaa, tai uskallanko kirjoittaa ollenkaan yhtään mitään ja mihinkään. Pyry samoin.
Lisäys: Ja jos aletaan pisteyttämään näitä ketjuja, niin onko noissa tavutus- yhdyssana- ym. ketjuissa enemmän sitten "oikeaa" asiaa? Varsinkin kun täällä välillä "vaaditaan" , että ihmiset kirjoittaisivat enemmän... Nurinkurista on.
![Hmmm.. [:-I]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/3.gif)
Lisäys 2: Kenenkään ei tälläkään foorumilla ole pakko lukea muita ketjuja kuin haluaa. Tätä olen ainakin itse toteuttanut jo vuosikaudet. Varmaan se onnistuu muiltakin.