Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ettehän nyt.....  (Luettu 716 kertaa)

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
ettehän nyt.....
« : 26.11.08 - klo:20:16 »

suutu, jos olen väärässä paikassa...mie vaan terrkuja täältä stönöltä lähetän, juuri äsken meille tuotiin lehmäpeuran luita-lihoja, häijyltä tuntuu,,,myö ollaan niin heitä ruokittu ja nyt tälviistii... [:-(]...lunta on hirmusesti, hyvä kun vaunu lumen alta löytyi...hitsiläinen, miten vaikiaa on tätä "läppärii" käyttää, teksti on pikkuinen ja niin turkasen haileeta... [:21]
....saunasta tultiin ja uimaan oltiin menossa, vaan jääsohjo tuli vastaan.... [NUT]..et tälviistii.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: ettehän nyt.....
« Vastaus #1 : 26.11.08 - klo:20:24 »

Tämä olisi sopinut ihan hyvin päivän ketjuun muiden juttujen kanssa.

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 26.11.08 - klo:20:25 »

Kiitos terkuista ja mukavaa eloa Stönölään [:-)]

Varmaan on joo omituista, maistuuko edes.
Kuitenkin jos oli sisäsiittoisuutta, niin parempi ne on poistaa sanoo järki.
Vaan tunne sanoo sääli kaunis eläin...  [:´(]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #3 : 26.11.08 - klo:20:55 »

Kaija...mie en voi olla kaikkien mieleen, arvasin tämän nootin, se tulee jostain, niinkuin tulikin...olen jo sen ikäinen jotta tämän läppärin käyttö on vielä hakusessa...anteeksi vain...nyt on semmonen tunne...mie taijan lopettaa pöntössä vierailun...joten heippa vaan, voikaa hyvin...ei millään pahalla...  [:45]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 26.11.08 - klo:21:15 »

Kaija, eikö Mummelin tekstin olisi voinut vaan siirtää päivänketjuun?
Kaikki ei ole täydellisiä, kuten esmes minä vaan sählätään ja tehdään virheitä  [:-DD]
Kirjattu

Piipero

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Kissat jättävät tassunjälkensä sydämeesi
« Vastaus #5 : 26.11.08 - klo:21:37 »

Niin olishan sen voinut siirtää ja sillä hyvä, annetaan kaikkien kukkien kukkia
eiks joo?
Mummelin elukkahavaintoja halutaan lukea edelleenkin, niinkuin kaikkien muidenkin [:38]
Rauhaa ja rakkautta!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #6 : 26.11.08 - klo:21:41 »

Om Mummelin ja muidenkin ketjuja siirretty ennenkin, ei aina vaan jaksa... Uudesta koneesta huolimatta päivän ketjuun kirjoittamisen ei pitäisi olla vaikeampaa kuin uuden ketjun aloittaminen.

Eikä kukaan ole pyytänyt Mummelia poistumaan pönttölästä, peuraketjuja ja kuvia oli kiva katsella, mutta jos jokainen aloittaa oman päivän ketjun tulee liian sekavaa ainakin minun mielestäni.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 26.11.08 - klo:22:07 »

Jarmo, sanopa rehellisesti olisiko siirto vienyt enemmän aikaa kuin tuon kirjoittaminen?
Ja päivänketjuun hukkuu kyllä aihe helpolla, enkä näe siinäkään järkeä,
että Mummelin eläinhavainnoista kirjoitetaan parin viikon takaiseen päiväketjuun.

Rauhaa ja rakkautta pönttöön ja avoimenpaa mieltä  [KIPPIS]
toivoo Varpunen

Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 26.11.08 - klo:22:30 »

Onhan täällä lukemattomia vakiopönttöläisiä, jotka avaavat ketjuja, jopa monta päivittäin. Miksipä me ei voitaisi suoda Mummelille sitä aitoa iloa kertoa omista tapahtumistaan omassa ketjussaan. Ei niitä nyt mielestäni niin kamalan monta ole ollut. Päivän ketjuun ne asiat hukkuu.

Ainakin minä, luultavasti monen muun pönttöläisen ohella, ilolla avaan Mummelin ketjun ja katson mitä hänellä on sanottavaa. Ei ainakaan tähän asti mitään ketään aliarvioivaa tai panettelevaa ole silmiini löytynyt. Joskus surullisia ja joskus iloisia asioita, joskus molempia. Kuten meillä jokaisella. Elämä on.

Jos tästä nyt kynnyskysymys tehdään, niin minäkin alan harkitsemaan, mihin uskallan kirjoittaa, tai uskallanko kirjoittaa ollenkaan yhtään mitään ja mihinkään. Pyry samoin. 

Lisäys: Ja jos aletaan pisteyttämään näitä ketjuja, niin onko noissa tavutus- yhdyssana- ym. ketjuissa enemmän sitten "oikeaa" asiaa? Varsinkin kun täällä välillä "vaaditaan" , että ihmiset kirjoittaisivat enemmän... Nurinkurista on.  [:-I]

Lisäys 2: Kenenkään ei tälläkään foorumilla ole pakko lukea muita ketjuja kuin haluaa. Tätä olen ainakin itse toteuttanut jo vuosikaudet. Varmaan se onnistuu muiltakin.
« Viimeksi muokattu: 26.11.08 - klo:22:56 kirjoittanut Marleena »
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

tuulia

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 26.11.08 - klo:22:57 »

Mummeli, älä lopeta kirjoitteluasi pönttölössä. Minä ainakin pidän siitä että aloitat uuden ketjun, luen ne aina vaikka en paljon enää uskalla kirjoittaa kun ei tiedä osaako oikeaan paikkaan tai oikein.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #10 : 26.11.08 - klo:23:45 »

Eihän kukaan ole käskenytkään Mummelin lopettaa kirjoittamista. Lintupinnojen keräilyn alkuaikoina sai pinnoja keräillä päivitykseen päivän ketjuista, lintuketjuista jne se meni liian vaikeaksi, ja sitten pinnat siirtyivät omaan ketjuun , samoin perhospinnoihin lasketaan vaan ne mitkä ilmoitetaan omassa ketjussa. Muyistaakseni Maketzun musafoorumin mainosketjuja tuli kaksi ja ylläpito taisi yhdistää viestiketjut.
Tuntuu vaan omasta mielstä selkeämmältä kun päivän ketjuja olisi yksi helpompi seurata tapahtumia, jos tulee monta ketjua ja jokaiseen muutama viesti seurattavuus kärsii omasta mielestäni, tätäkään jaksa taas selittää kun tulee entistä enemmin sotkua vaan, toiset pitää kun on monta päivän ketjua ja toiset taas ei

Toisaalta ihan sama kuka kirjoittaa ja miten kirjoittaa aina joku pitää ja toinen vetää herneen nenään ei kaikkia voi kuitenkaan mielyttää...
« Viimeksi muokattu: 26.11.08 - klo:23:52 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #11 : 27.11.08 - klo:05:52 »

Kysymys: Montako mummelin aloittamaa viestiketjua on tällä sivulla ?
Vastaus: yksi !
Ketä se häiritsee ?

Elä sie mummeli välitä, pien läppäri on tosi hankala käsiteltävä ! Stönölän uutisia on mukava lukea. [:1]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 27.11.08 - klo:07:50 »

Tuntuu vaan omasta mielstä selkeämmältä kun päivän ketjuja olisi yksi helpompi seurata tapahtumia, jos tulee monta ketjua ja jokaiseen muutama viesti seurattavuus kärsii omasta mielestäni, tätäkään jaksa taas selittää kun tulee entistä enemmin sotkua vaan, toiset pitää kun on monta päivän ketjua ja toiset taas ei

Et vastannut kysymykseeni ja kuten jo sanoin, minusta Mummelin jutut ei kuulu päivän ketjuun.
Ja huomasin eilen illalla saman mitä Jaska sanoi, ei se Mummeli usein niitä ketjuja aloita.
Jotenkin naurettavaa tämä koko keskustelu aiheesta!

Mummelille, älä sie välitä vaan kerro meille lisää bambeista  [KIPPIS]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #13 : 27.11.08 - klo:08:54 »

Minä en kyllä ymmärrä miksi mummelin aloittamat ketjut muka häiritsevät jotakuta tai joitakuita. Kyllähän näitä ketjuja mahtuu tänne vapaan keskustelun puolelle.
Vaikken mummelin ketjuihin paljon kommentoi, niin niitä on aina mukava lukea. [:-)] [:-)] [:-)]
Jatka mummeli ihan entiseen malliin tänne kirjoitteluja. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #14 : 27.11.08 - klo:09:16 »

suutu, jos olen väärässä paikassa...

Tämä olisi sopinut ihan hyvin päivän ketjuun muiden juttujen kanssa.

Mä olin lukevinani tuosta Mummelin avausviestistä KYSYMYKSEN?

Sivu luotiin 0.077 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.