Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 27.11.2008  (Luettu 1186 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 27.11.2008
« Vastaus #15 : 27.11.08 - klo:08:49 »

Huomenta! Järvenpäässä ollaan ehkä ihan hiukan pakkasen puolella. Ei sada mitään eikä tuule; mukavan tuntuinen keli!  [:-)]
Kivoja nämä kiireettömät aamut, vaikka toki iltavuorosta kotiutuminen venyy sitten kurjan myöhäiseen.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 27.11.08 - klo:09:00 »

Huomenta! Herätty on aikaisin huonosti nukutun ja tosi lyhyen (kolmisen tuntia) yön jälkeen. Onneksi ei tarvinnut mennä töihin, eikä herätä neljältä. Näin unta, että minut oli määrätty toiseen mammografiakuvaukseen. Väkeä oli kamalasti ja minä riisuuduin siinä väenpaljouden keskellä ja häpesin, kun olin laittanut kamalasti vaatetta päälleni. Riisuutuminen kesti vaikka kuinka kauan. Minulla oli sellainen hakasilla kiinni oleva puoliliivi, jollaisia ennen käytettiin, ja tietysti sukat kukkanauhoilla kiinni. Mieskin hermostui odottamaan ja sanoi menevänsä raveihin sillä aikaa kun minä käyn kuvauksessa.  :-))

Mukavaa päivää kaikille!  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #17 : 27.11.08 - klo:09:02 »

Huomenta.
Mukavantuntuinen kuiva keli. Pakkasta -3 ja maisema ihan valkoista. Voi kun pysyisikin.
Piparitaikinan tekoon pitää ryhtyä ja huomenna paistetaan.
 (Jos jotain taikinasta on jäljellä silloin.  [:-DD])

Kivaa torstaita kaikille.  [:44]
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #18 : 27.11.08 - klo:09:16 »

Hienoa huomenta ! Aurinkoinen päivä tässä vaiheessa. Mittari näyttää talvea -7,8  :-))
Ihana herätys, kun oli odottanut räntäsadetta ja saakin toivomansa sään.
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #19 : 27.11.08 - klo:09:48 »

Huomenia kaikille!
Meillä on jo kääntynyt plussan puolelle, mutta voipi olla aika liukasta vielä. Ja hiekoitusta ei missään.
Nyt täytyy lähteä "vastaanottamaan" A-rapun hissi korjauksen jälkeen. Meidän hissi ei tule kuntoon ennen kuin ensi vuonna! Riittää siinä rappusia laskettavaksi!
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #20 : 27.11.08 - klo:09:53 »

Huomenta Lapista! -6,7 astetta ja pikkuisen on uutta luntakin tullut. Hämärä henkii... vein uuden talipötkön ja 3 hömöä tuli heti tarkistamaan.Oravia ei tänä aamuna näkynyt. Toiveikasta torstaita! Naapuri oli jo jouluvalon laittanut ikkunaan.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 27.11.08 - klo:09:58 »

Huomenta Lahdesta!
Mukavan talvinen sää kun aamulla kävelin töihin, liukastellakaan ei tarvinnut kun oli niin hyvin hiekoitettu kulkuväylät. Työmatkalla tapasin herra Variksen, Herra Harakan sekä herra Naakan, ai niin myös rouva Pulu oli aamulla liikenteessä. [:-)]

Tuntuu kun silmät ei näkisi mitään kunnolla tänä aamuna, tämä vuoden pimein aika on paha näille mun onnettoman huonosti näkeville silmilleni. [:-(]

Olipas Mesiangervolla melkoinen uni, ihanko kerkisit tissisillesi riisuutua yleisön edessä siinä unessasi. [:-DD]

Nyt tarttee saada kahvit. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 27.11.08 - klo:10:12 »

Huomenia..Kohta alkaa jouluaskarteluprojekti ystäväni luona,että tämä päivä kuluu näin mukavissa merkeissä..
Aamulenkki tehty ja harmaahaikarakin näyttäytyi minulle Vesijärven rannassa...hieno näky. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 27.11.08 - klo:10:22 »

harmaahaikarakin näyttäytyi minulle Vesijärven rannassa...hieno näky. [:-)]

Mua ihan hävettää kun en ole ikinä nähnyt harmaahaikaraa ja niitä kuitenkin nykyään täällä ihan kotimaisemissa lentelee. [:´((]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 27.11.08 - klo:10:26 »

Myllysaareen vaan Tiina katsomaan..siinä harmis kököttää usein..kaislikon reunassa ja paljain silmin linnun näkee.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #25 : 27.11.08 - klo:10:53 »

Huomentapäivää.   [:-)]
Kaunis sää,aurinkokin pilkistelee.Asteita -8,1.
Lämmittää pitää varmaan tänäänkin.Katsotaan mitä muuta keksitään tai sitten vain ollaan,jos ei mitään keksitä.   :-))
Pikkujouluun menijöille hauskaa iltaa!   [KIPPIS]
Topakkaa torstaita kaikille!
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 27.11.08 - klo:12:40 »

Huomenta.  Pakkasta -7 astetta, ohut pilvikerros peittää auringon.  Saattaa tulla kaunis päivä. [:-)]
Posti tunki lehteä äkkeissään postiluukusta neljän aikaan, et melekein nousin istualleni, kun säikähdin sitä meteliä.
Unta en meinannut saada uudestaan ja nyt on tohelo olo.

Kirjoitin ton alun reilu tunti sitten.  Kävin välillä muussaamassa potut ja söin ruuan samantien.

Mesishän painajaisunen näki.( :-)))  Oikeestikkin toi pienoisröntgenkuvaus oli kammottava reissu, saati unessa hidastettuna. [:-I]
Olin röntgenkirjurina muutaman kerran.
Täytyy sanoa, ettei se kirjurina olokaan herkkua ollut.  Miehet seisoivat ku armeijassa odottaen rivissä vuoroaan. 
Naiset, rellukat melkein pöydällä, pyysivät etuilla ja muutenkin söhläsivät. [:-DD]  Elekää suuttuko, mut niin vaan oli.

Mukavaa päivää kaikille.  [:-)] [:45] [:44]
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #27 : 27.11.08 - klo:13:36 »

Hyvää Illtapäivää! [:-)] [:-)]

Ulkona on pilvistä, tyyntä ja -1 aste. Luntakin satelee vai lieneeköhän tuo jo räntää.

Kaksi pulua kävi kahdesti ruokinnalla. Välillä ne lensivät puuhun istumaan. Käpytikkakin kävi talipalloja syömässä ja tinttejä on ollut koko aamun.  Kuume nousi eilen illalla ja siksi oon kotona nyt. Kun nyt ei vaan tulis sitä mahatautia, sitä on liikkeellä. [:-(]
Hyvää torstaita kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #28 : 27.11.08 - klo:13:43 »

Iltapäivää!
Uni karkasi johonkin pois  [:-I]  no myöhemmin iltapäivällä yritettävä uudelleen.
+-0 näyttää mittari ja pilvessä on taivas. Lintuja taas oikein kunnon lauma ruokailemassa. Ihan sulassa sovussa siellä ruokailevat isommat ja pienemmät siivekkäät yhtä-aikaa. Harmiksetkin näköjään jääneet ihan vakituisiksi ruokailijoiksi  [:-)]

Henrille ja muillekin poteville paranemista [:-)]
Anniinalle myös mukavaa pikkujoulu-iltaa
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #29 : 27.11.08 - klo:13:49 »

Myllysaareen vaan Tiina katsomaan..siinä harmis kököttää usein..kaislikon reunassa ja paljain silmin linnun näkee.. [:-)] 

Minkähän takii sen saaren nimi muute om Myllysaari. Miähä jo nulikkana ihmettelin sit nimee, ku ehämmä koskaa siel mitää myllyä o nähny. Oiskohan siel joskus ollu vaik tuulimylly, ku ainaki siin ympäril käy aina kova tuuli.   :-))
Sattuuks Telkkine, tai Tiina tietää!   [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.081 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.