Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mummelin kirjoitukset?  (Luettu 893 kertaa)

Risto

• Vieras
Mummelin kirjoitukset?
« : 27.11.08 - klo:09:07 »

Mikä teitä riivaa näissä mummelin kirjoituksissa?

Tämänkin, "ettehän nyt" siis edellisen kirjoituksensa hän kirjoitti vapaalle keskustelualueelle, jolle saa jokainen kirjoittaa ihan mitä haluaa, niin miksi se olisi pitänyt olla siinä päivän ketjussa, jota minä en ainakaan jaksa, enkä viitsi lukea alusta loppuun.

Minä ainakin henkilökohtaisesti voin sanoa, että nämä mummelin kirjoitukset olisivat hukkuneet tuonne päivän ketjuun ihan turhaan.

Minä olen kylläkin sitä mieltä, että mummeli vois aloittaa vaikka jokaiselle kirjoitukselleen uuden ketjun, että minäkin näen, että mitä on taas tapahtunut.

Mummelin jokaisessa viesteissä on ollut paljon enempi asiaa, mitä tuossa päivän ketjussa yleensä keskustellaan.

Toivon mummelilta edelleen kuulumisia sieltä stönölästä, niitä on niin mukava lukea.

Ja tämä ei ole mikään ylläpidon mielipide, vaan minun henkilökohtainen mielipiteeni, jonka haluan sanoa teille kaikille.

Risto
Kirjattu

Ukki

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
Vs: Mummelin kirjoitukset?
« Vastaus #1 : 27.11.08 - klo:09:22 »

Kiitos Risto.

Kirjoitit aivan samaa, kuin minäkin mietin. Minä harvoin jaksan "päivän ketjua" kahlata, mutta tämmöiset kiinnostaa. Toisille tietysti hankalammmaksi tekee, nuorempien kiireissään.
Kaikessahan minäkin söhellän taitamattomuuttani, ei kumminkaan aina malta pitää näppejään erossa.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #2 : 27.11.08 - klo:09:29 »

Kyllä olen Riston kirjoituksen kanssa ihan samaa mieltä.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : 27.11.08 - klo:09:33 »

Turha tästäkään nyt on numeroa tehdä, mokomasta asiasta. Yhtä ärsyttää yhden kirjoitukset ja toista toisen, ja mielipiteitä joka asiaan on suurinpiirtein yhtä monta kun tällä foorumilla on kirjoittajiakin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Risto

• Vieras
« Vastaus #4 : 27.11.08 - klo:09:36 »

Turha tästäkään nyt on numeroa tehdä, mokomasta asiasta. Yhtä ärsyttää yhden kirjoitukset ja toista toisen, ja mielipiteitä joka asiaan on suurinpiirtein yhtä monta kun tällä foorumilla on kirjoittajiakin.

Siinäpä sitä ollaankin, annetaan mummelinkin kirjoittaa mukavia viestejään stönölästä.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 27.11.08 - klo:09:41 »

Siinäpä sitä ollaankin, annetaan mummelinkin kirjoittaa mukavia viestejään stönölästä.  [:-)]

Juu, ja muistetaan että se mikä on yhden mielestä mukavaa ei sitä toisen mielestä välttämättä ole. [:-P] :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #6 : 27.11.08 - klo:10:02 »

Minä ainakin henkilökohtaisesti voin sanoa, että nämä mummelin kirjoitukset olisivat hukkuneet tuonne päivän ketjuun ihan turhaan.

Mun mielestä on kiva lukea ihan jokaisen pönttöläisen päivän kuulumisia.  [:-)]
Ja sitten, jos esim haluan tietää jonkun tietyn ihmisen kuulumiset, mä etsin sen jäsenluettelosta ja katson sitä kautta viimeisimmät viestit.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 27.11.08 - klo:10:31 »

Mummelille  [:5]
Kirjattu

Piipero

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Kissat jättävät tassunjälkensä sydämeesi
« Vastaus #8 : 27.11.08 - klo:11:52 »

Mummelille ja kaikille muillekin  [:30]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 27.11.08 - klo:11:58 »

Mummelille  [:5]

En minäkään kaikkien kuulumisia lue tai kommentoi, sen suon muillekin.
Määrätyt jutut ei kiinnosta pätkääkään, mutta en kerro sitä kirjoittajille.
Kaikkia ei edes ehdi kommentoimaan vaikka haluisikin,
mutta päivän ketjuun ei kannata kirjoittaa jos haluaa juttunsa minun silmiini.

Me ollaan erilaisia ja se on rikkaus, antakaa siis kaikkien kukkien kukkia  [:43]

Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 27.11.08 - klo:16:55 »

Mummelille iso hali  :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #11 : 27.11.08 - klo:17:12 »

Mummelin juttuja mielelläni kyllä luen, mutta olen kyllä sitä mieltä että jokaiselle ei välttämättä tarvitsisi avata uutta ketjua. Se aiheuttaa vaan sitä että ketjut siirtyvät todella nopeasti seuravalle sivulle ja tavallan unohtuvat turhan nopsaan. Tämä koskee mielestäni meitä kaikkia, monelle asialle on jo monta aiempaa ketjua avattu ja hieman selaamalla tai hakua käyttämällä ne löytyvät helposti. Samoin selkeä otsikointi helpottaa paljon. Tällöin jokainen voi helpommin valita ketjut joita lukee. Esimerkikis mummelille voisi avata oman ketjun esim. kuulumisia stönölästä johon aina voisi kirjoitella kuulumisia, silloin hänen ei tarvitsisi pelätä kirjoitteleeko oikeaan kohtaan.

Kuten sanoin, mielellämme katsomme kuvia peuroista ja luemme kuulumisia stönölästä, joten huonoa omaatuntoa ei missään tapauksessa tarvitse kirjoituksista tuntea.

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #12 : 27.11.08 - klo:17:23 »

Kukaanhan ei ole ketään tainnut käskeä pois pönttölästä  [:-)]

Zeenerin kanssa samaa mieltä että selkeä otsikointi helpottaisi ja mahdolliset uudet pönttöläisetkin saisivat lukea koko tarinan riippumatta kirjoittajasta yhdellä tai kahdella otsikolla, omasta mielestäni sen mitä omilta matkoilta on ehtinyt kirjoittamaan on tullut helpolla samaan otsikkoon ja lukijoilta tarinan jatkuvuus ei ole kärsinyt, samoin kirjaston kirja on hyvä kun tarina löytyy samoista kansista tai sitten mainittu ainakin jatko-osan nimi,

omia ajatuksia en varmastikaan osaa selkeästi kirjoittaa kun ei ole koulutsta opetus tai millekään vastaavalle alalle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 27.11.08 - klo:17:35 »

Olen hyvin pitkälti samaa mieltä kuin Zeener. Noin ehkä olisi minunkin mielestä paras.

Sen lisäksi kuitenkin jos käytännössä Mummeli katsoo parhaaksi tai tulee vahingossa aloittaneeksi uuden ketjun joka kerta, niin se on ihan ok. Vapaalla puolella saa jokainen vapaasti aloittaa ketjuja ihan mistä tahansa asiasta.

Jos aloittaa joka kerta uuden ketjun, niin loppupelistä kärsijänä on, jos ylipäätään kukaan, niin Mummeli itse, jonka Stönölän kuulumiset ovat huiskin haiskin ympäri foorumia, eikä ehkä harvemmin täällä käyvät lukijat niin helposti löydä niitä. Nimimerkkihaun kautta ne siltikin löytyvät, kaikki Mummelin kirjoitukset, joten vahinko ei ole suuren suuri, jos vahinko lainkaan.

Jotta eiköhän jatketa elämää ja anneta tämän myrskyn hyrskyn laantua täällä vesilasissa?  :-))

Niin ja tietty, Mummeli, jatka toki kirjoittelua! Ei tämä niin vakavaa ole ja jos jollekin siitä huolimatta jostain syystä sattuisi kumminkin olemaan, niin... no, ei kai sille sitten mahda mitään   [:-)]
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 27.11.08 - klo:17:47 »

Eiköhän tuota mummelin kirjoitushommelia olla tarpeeksi puitu.
Zeenerin ja Ullun kirjoitukset olivat kyllin selväsanaisesti kirjoitetut, joten
eikös jatketa eloa sovussa.
Kaikille Ystävyyden kippistys!  [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.