Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 2.12.-08  (Luettu 916 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 2.12.-08
« Vastaus #15 : 02.12.08 - klo:06:20 »

Kävin koiran kanssa ulkona, ilmasta en viitsi sanoa mitään.
Toivottavasti tähänkin päivään löytyy mielenaurinkoinen.
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 02.12.08 - klo:06:31 »

Huomenta Oulusta!

pilvinen, sumuinen sää.. lämpötila +1 asteessa....

liukasta on taas, eilen sai taiteilla töistä kotia, no olihan nuo kivimurskaa levittäneet jonkun verran...

Mukavaa Tiistaita Kaikille!
 [:43] [:44] [:45]
Kirjattu
#Jani#

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #17 : 02.12.08 - klo:06:51 »

Huomenta! [:-)] [:-)]

Ulkona on pilvistä, tyyntä ja +2 astetta. Vesisade on lakannut.
Linnut nukkuu vielä. Eilen en muuten nähnyt ruokinnalla ainuttakaan lintua! Sadepäivä taisi pitää ne puiden suojissa. Ja kyllä luonnostakin vielä löytyy ruokaa.
Hyvää tiistaita kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #18 : 02.12.08 - klo:07:48 »

Aamua!
+3 ja sumuista ja pilvistä, mutta tällä hetkellä ei sada [:-)] [:-)]
Eilen työpaikan linturuokalaan eksyi iso parvi pyrstötiaisia  [:5] aimmin en ole kyseistä lintua siellä nähnytkään. Jäisi nyt sitten vakioruokailijaksi, kyllä ovat hauskan näköisiä pitkine pyrstöineen.  [:-)] [:-)] Ja tietysti olisi mukavaa, jos kävisivät omallakin lintulaudalla ruokailemassa  [:-)] [:-P]
Vapaapäivän kunniaksi pesukone jo heti aamusta päällä. Päivemmällä sitten asioille ja tietenkin vesijuoksemaan  [:-)] [:-)]
           [:45]           [:46]            [:45]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #19 : 02.12.08 - klo:07:52 »

Huomenta täältäki. On vähä nukuttu.  [:-)]

Hoksin tossa äsköttäi, et kui hienoo onkan, ku asunnossa on keittiö ja kylpyhuone.
Johan sitä tuli ilman niitä sinniteltyäki.
Korjaus-purnauslistaa pitää alkaa täyttää. Löytyyhä sieltä sanomista.   :-))

Ja nytte sitte keskittymää vetoketjun purkuun.   :-O
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #20 : 02.12.08 - klo:08:14 »

Huomenta. Vapaapäivä. Tunnin verran jaksoin pyöriä sängyssä, mutta ei palannut enää nukkumatti.
Aamusta tallille, iltapäivällä keittiön siivous loppuun - jos huvittaa - ja laiskottelua.
 [:-)]
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #21 : 02.12.08 - klo:08:41 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Tiistai Päivän - Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Pikku Askareisiin [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:45] [:46] [:43] [:44] [:43] [:46] [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 02.12.08 - klo:09:27 »

Väsynyttä huomenta!
Pitihän se Matti-leffa katsoa, vaikka mä tiesin, ettei siinä ole onnellinen loppu  [:´((] Sen jälkeen ei unikaan tullut. Takana muutama tunti levotonta pyörimistä  [NUT]

Ihan sama mulla, Matti-leffan jälkeen ei uni tullut millään, vaan päässä pyöri kaikenmaailman asiat kuten jouluaaton ruokalista ym. erittäin ajankohtaiset asiat [:-DD]. Ainakin kahteen asti valvoin, ja sitten olis kyllä aamulla nukuttanut ihan älyttömästi. Mun ei onneksi tarvinnut vielä neljältä nousta, vaan vasta 7.25 pompsahdin ylös.

Harmaa ja pimeä on joulukuinen aamu täällä Lahdessa, mutta läpi se on tämäkin päivä taas kahlattava. [:-)]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 02.12.08 - klo:11:31 »

Huomentaataa.

Tääl on harmaataataa. Sitä rataa. Taa.

Taas. Muistinpa aamulla, että minulta on joulukalenterin luukut avaamatta! :-O Meinaan semmoisen pahvisen seinäkalenterin. Tokihan minulla semmoinen on. :-)) Terveisin Sus 4 v. :-))

Säntäryntää en oo onnistunut pyydystämään tänään vielä kertaakaan. Semmoinen on meno ja meininki ja vauhti. On sitä kyllä hauska kattella. :-)) Välillä ihan onnistuu vilauksen näkemäänkin. [:-)] Hih, ku ois ittelläki noin paljo energiaa.

Kaikille kivaa tiistaitaataa! :-))

Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #24 : 02.12.08 - klo:12:01 »

Kaunista tiistai-aamua kaikille!
Meilläkin on hurja meno päällä, pari kertaa onnistuin sen pyydystämään syliin! Mutta eihän se siinä kauan viihdy. Nyt on viherkasvit vuorossa - saavat kyytiä ja nyt meni laukku lattialle! Enot on jo rääkätty.
Kohta loppuu varmasti virta pikkuiselta ja sitten nukutaan!
 [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 02.12.08 - klo:12:04 »

Niinpä, kun saisi edes pienenpienen osan siitä energiasta, jota löytyy pieniltä eläin- ja ihmislapsilta, niin kylläpä sujuisi jouluvalmistelutkin suit-sait vaan  [:-)]

Iipa haki tähän päivään mielenaurinkoista. Auttaiskohan tää yhtään....

Kävin tänään hammaslääkärissä ja kyllä oli mukava lääkäri. Ei ihan nuori enää, -mieslääkäri. Heti alkoi kysellä, että olenko ihan syntyperäisiä paikkakuntalaisia, ja kun sanoin, mistä olen kotoisin, jouduin selittämään, missä sellainen paikka on. Juteltiin merestä ja kaikesta.
Hän tarkasti myös muut hampaat ja sanoi, että ihan hyvältä täällä näyttää, muutama vähän vanhempi paikka näkyy olevan, mutta se on vähän sama asia, kuin jos omistaisi vanhan auton, niin kyllä sillä vielä ajelee. Samoin kyllä näillä vanhoilla paikoilla vielä ruokaa pureskelee. Väkisin siinä veti suuta hymyyn, ja pelosta ja jännityksestä ei tietoakaan. Olisipa aina yhtä kiva hammaslääkärireissu kun nytkin oli.

Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #26 : 02.12.08 - klo:12:14 »

Moiiiii kaikki! Oli pakko tulla heti kertomaan että mä en oo enää blondi vaan hehkeä punapää. Mä en oo vielä päättänyt rakastanko vai vihaanko väriä, ainakin se vaatii tottumista  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #27 : 02.12.08 - klo:12:22 »

Moiiiii kaikki! Oli pakko tulla heti kertomaan että mä en oo enää blondi vaan hehkeä punapää. Mä en oo vielä päättänyt rakastanko vai vihaanko väriä, ainakin se vaatii tottumista  :-))

No muutaman päivän varmaan hätkähdät peilikuvaasi  [:-DD]
Mä olen myös harrastanut punaisia värejä, mutta kun ne ei oikein pysy päässä vaan tarttuu pyyhkeeseen pesun jälkeen.  [:-I]
Ensi viikoksi varattu aika, mutta en ole vielä ihan varma, mitä mun kuontalolle, jota joku on joskus osuvasti uuniluudaksi kutsunut, tulee tapahtumaan.

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #28 : 02.12.08 - klo:12:24 »

On mullakin punaisia ollut ennenkin ja tosi on että haalistuvat supernopsaan, mutta mitäs siitä. Sitten on vaaleanpunainen  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #29 : 02.12.08 - klo:12:24 »

Nyt pikku päikkäreille...  [:56]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.