Tulikin tuosta liesituulettimen suodatinkeskustelusta mieleeni, että miun pittääki tilata Tiinalta taas pölypusseja.
Yks enää jäljellä. Prismasta ei löydy sopivaa, tai sit mie en osaa ettiä, ku niitä on siellä niin tuhottomasti erilaisia. Oon hikoillu sen hyllyn edessä jo ihan tarpeeks...
Heräs uteliaisuus, että mitäs sie Tiina kaikkee kivaa siellä myyt, paitsi pölypusseja ja liesituulettimen suodattimia...? Myyksää myös siis pölynimureita ja muita laitteitaki...? Saaks näin utelias olla...

Tästä löytyy mun kaupan kotisivut, aika vaatimattomat ja huomasin just että tarttis vähän päivittää, osa tiedoista on vanhentunutta.
![Punastuu [:17]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/blushsmile2[1].gif)
Mitään laitteita tai kodinkoneita en myy, ainoastaan noita tarvikkeita kuten pölynimurin pusseja, suodattimia, suulakkeita, letkuja ym. Lisäksi valikoimissa on esimerkiksi liesituulettimen suodattimia, partakoneen teräverkkoja, kahvinkeittimen lasikannuja yms. eli tarvikkeita ja varaosia kodinkoneisiin. Silitysraudan johtoja, mankeliliinoja, tiskikoneen roskasihtejä jne.
Aika monen pönttöläisenkin kanssa on kauppoja tullut tehtyä, kun nää mun kaupan monet jutut tuntuu olevan sellaisia että niitä ei aina omasta kaupasta helpolla löydä ja ainakaan pienemmillä paikkakunnilla ei tämän alan erikoisliikkeitä edes ole. Joten jos voin jotakin auttaa niin mielelläni autan.
Tästä tuli nyt ihan mun mainos mutta kun Sus kysy niin tietysti vastasin.