Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä teet jos uni ei tule?  (Luettu 735 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #15 : 20.12.08 - klo:11:11 »

Minni, sä olet toipilas ja sun olisi pakko saada nukuttua. Kannattaa varmaan käydä lääkärin kanssa juttelemassa.  [:-I]


Sudokun sijaan kannattaa pähkäillä jotain sellaista, mitä voi tehdä silmät kiinni, pimeässä, peiton alla. Prosenttilaskuja?
Lampaiden laskeminen ei auta; samalla pystyy ajattelemaan toistakin asiaa. Mutta joku laskutehtävä tyyliin vuodessa on 52 viikkoa, 5 työpäivää/viikko, lomaa 4+1 viikkoa, pääsiäisvapaat (aina vakio, 4 päivää) joulusta ainakin 3 päivää, pekkaset. Koitin laskea, että montako päivää vuodessa olen töissä ja montako vapaalla. Enkä millään saanut lopputulokseksi, että vuodessa olisi yhteensä 365 päivää. Niin, tässä on kuitenkin tärkeää ottaa laskutehtävä leikin kannalta, ettei tarvii nousta hakemaan kalenteria, ruutupaperia ja laskinta keskellä yötä.  [;-)]

Kuuma maito on varmaan ainoa, jota mä en ole kokeillut  [:-I]

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #16 : 20.12.08 - klo:11:19 »

Minni, sä olet toipilas ja sun olisi pakko saada nukuttua. Kannattaa varmaan käydä lääkärin kanssa juttelemassa.  [:-I]


Sudokun sijaan kannattaa pähkäillä jotain sellaista, mitä voi tehdä silmät kiinni, pimeässä, peiton alla. Prosenttilaskuja?
Lampaiden laskeminen ei auta; samalla pystyy ajattelemaan toistakin asiaa. Mutta joku laskutehtävä tyyliin vuodessa on 52 viikkoa, 5 työpäivää/viikko, lomaa 4+1 viikkoa, pääsiäisvapaat (aina vakio, 4 päivää) joulusta ainakin 3 päivää, pekkaset. Koitin laskea, että montako päivää vuodessa olen töissä ja montako vapaalla. Enkä millään saanut lopputulokseksi, että vuodessa olisi yhteensä 365 päivää. Niin, tässä on kuitenkin tärkeää ottaa laskutehtävä leikin kannalta, ettei tarvii nousta hakemaan kalenteria, ruutupaperia ja laskinta keskellä yötä.  [;-)]



täytyypäs kokeilla, joitain laskutehtäviä  [:-I]  [:-)]
ø  <--- puolikas tuollaisesta "napista"



mikäs nappi se on ?


Mä sain jotain nappeja sairaalassa, ja sitten toisinaan jotain vaaleanpunaista mömmöä ruiskusta suuhun. Vaan
eipä ne kyllä auttaneet  [:-I]
Ne hoitsut käytti jotain sanaa, (en muista mitä), mutta se tarkoitti kummiskin,
että potilas ei reagoi unilääkkeisiin  [:-I]

Se vaaleanpunainen mömmö, oli diapamia
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #17 : 20.12.08 - klo:11:48 »

Jaahas, unettomuudesta nyt. Yöllä valvominen on tosi ikävää.
Lukeminen ja ristikon tekeminen ovat minun harrastuksiani, jos herään kesken unien.
Viime aikoina olen kyllä nukkunut ihan mainiosti, jos vaan työasiat pysyvät illalla poissa mielestä. [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #18 : 20.12.08 - klo:18:14 »

ø  <--- puolikas tuollaisesta "napista"



mikäs nappi se on ?



Mieto unilääke [:-)]
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #19 : 20.12.08 - klo:19:10 »

Mitä teet jos uni ei tule?

No pönttöilen tietenkin.  [:-DD] [:-DD]

Kattokaa vaikka sieltä jäsenprofiilista, että mihin aikaan minä olen ollut pöntöllä.  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sinisorsa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 004
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #20 : 20.12.08 - klo:19:21 »

Nukutko sukat jalassa vai et?  [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #21 : 20.12.08 - klo:19:30 »

Nukun sukat jalassa  :-)) ja kaksi täkkiäkin on päällekkäin. Patteri on melkein kiinni ja nenä jäässä  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Risto

  • Vieras
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #22 : 20.12.08 - klo:19:35 »

Nukutko sukat jalassa vai et?  [:-)]

En nuku sukat jalassa, mutta sukat on ihan vieressä, kun nousen, niin vedän heti jalkaan.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #23 : 20.12.08 - klo:19:43 »

Nukutko sukat jalassa vai et?  [:-)]
En milloinkaan nuku sukat jalassa. Peitteitä saattaa olla montakin tarpeen mukaan, varpaat pitää saada "tuulettumaan". Makuupussikin pitää olla sellainen jossa vetoketju avautuu siten että varpaat saa happea. :-))
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #24 : 20.12.08 - klo:20:05 »

Ei auta Pirkat yms. Jos on huonouninen niin on. Sanaristikot lietsoo liikaa ja tylsät lehdet vitsuttaa ja sit tarttuu mielekkäämpään. Jne, jne....
Mutta rauhallinen sielu rauhallisessa bodyssa, se on jes, kun sen vain hallitsee. [:-)]
Kirjattu

Sinisorsa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 004
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #25 : 20.12.08 - klo:20:19 »

Nukutko sukat jalassa vai et?  [:-)]
En milloinkaan nuku sukat jalassa. Peitteitä saattaa olla montakin tarpeen mukaan, varpaat pitää saada "tuulettumaan". Makuupussikin pitää olla sellainen jossa vetoketju avautuu siten että varpaat saa happea. :-))

Tuulettua ja olla vapaana jännityksistä . Eli "after":  http://i191.photobucket.com/albums/z168/thewordisberry/toes.jpg
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #26 : 20.12.08 - klo:20:30 »

Sukat alkuillasta jalassa, sit tulee kuuma ja sukat veks  jne. Kumma pakkomielle pitää koipia peiton ulkopuolella. Oli sukat eli ei. [:-)]
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #27 : 20.12.08 - klo:20:33 »

Mä en osaa nukkua sukat jalassa, kuin poikkeustapauksessa. Jalat myttyrässä tiiviisti, mistää ei saa tuntua vetoa peiton sisälle, tai ainakaan jalkoihin.
Kirjattu

Sinisorsa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 004
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #28 : 20.12.08 - klo:20:36 »

Kosteusvoidetta aamuin ja illoin pohkeisiin, niin kuumotus ja kuivuminen lakkaa: vrt. alkuajan ihminen kävelemässä sademetsän kosteassa aluskasvillisuudessa.  [:-I]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Mitä teet jos uni ei tule?
« Vastaus #29 : 20.12.08 - klo:20:37 »

By the way, nukutteko kimulit ja kundit mimmosissa yöpuvuissa?
 [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.272 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.