Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai toivoa täynnä 4.12.2008  (Luettu 790 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai toivoa täynnä 4.12.2008
« Vastaus #15 : 04.12.08 - klo:07:40 »

Kaija: Kokeilepa kaupungilta ensin, jospa nuorempi sukupolvi olisi tervetulleempaa potilasainesta kuin me "yli"-ikäiset !  [:-)] Itse olen suostunut kitisemättä käyttämään yksityistä kaikki nää vuodet... [:-I]

Juu, täytyy soittaa heti kahdeksalta!  [:-)]

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #16 : 04.12.08 - klo:08:41 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Torstai " On Toivoa Täynnä " Päivän - Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Pikku Askareisiin [:-)]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:45] [:46] [:43] [:44] [:43] [:46] [:45]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #17 : 04.12.08 - klo:09:02 »

Huomenta. [:-)]
Harmaus jatkuu ja vallitsee. Plussaa edelleen pari astetta, nyt ei sada, iltapäivällä sitten voikin olla jo lumi tai räntäsade vuorossa.

Lähden kohta tuonne ostoskeskuksiin pyörimään. Olen nyt päättänyt hoitaa kerralla järjestykseen loput lahja-asiat. Sitten voikin rauhassa ryhtyä odottelemaan joulua.

Oikein Topakkaa Torstaita Teillekin !
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 04.12.08 - klo:09:29 »

Väsähtänyttä huomenta Lahdesta! [:-)]

Eilen illalla väsytti niin kovasti jo puoli yhdeltätoista että menin nukkumaan ja nukahdinkin melkein samantien, heräsin kuitenkin jo vartin yli puolenyön ja sittenhän se valvominen alkoi. Millään en saanut unta, oikeasta korvasta korvasta kuului koko ajan kronks kronks ja se häiritsi. No ylöshän sitä piti nousta, käydä vessassa ja juomassa. Ja nenäänkin suhautin jotain sumutetta kun oli nokkakin vähän tukossa, ja sehän auttoi siihen korvan rutinaan, mutta kyllä kello yli kahden oli reilusti ennenkuin uni taas tuli. Aamulla olin jotenkin niin unenpöpperössä että unohdin pestä hampaat!

Onkos se huonon nukkumisen kausi taas iskenyt pöntölle. [:-/]

Mukavaa päivää sekä hyvin että huonosti nukkuineille! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #19 : 04.12.08 - klo:10:23 »

Eilen ajelin töiden jälkeen Tainan nallepuotiin katsomaan Tainaa ja muita tonttuja  kasan tonttuja. Niin ja yksi suloinen

"Tainaa ja muita tonttuja"  [:-DD] Sori, mutta oli niin hauskasti ilmaistu  :-)).

Sama harmaus vaan jatkuu. Pientä toivetta olisi, että vähän pakastuisi. Saapas nähdä.
Mieli on tänään erittäin hyvä. Taidan pestä ikkunat ja laittaa uudet verhot ainakin keittiöön. Siis vähän jouluisemmat.
Hyvää mieltä muillekin pönttöläisille.  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #20 : 04.12.08 - klo:10:27 »

Huomenta Lapista! Suht lauhaa...-0,4 lämpötila. Pikkuisen kuuraa on tullut katolle. Liukas keli. Joku on "potkaissut" mua kylkeen, alimmainen kylkiluu aristaa.
Torstaita pöntöille!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 04.12.08 - klo:10:39 »

Levillä olis niin jouluista ja kaunista.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 04.12.08 - klo:10:45 »

Huomenta.  Yksi aste lämmintä ja maassa ihan ohut kerros jotain valkoista. 
Yö meni  [:8] ja onneks päivä tuli  [:-)]
Mun yöuneen taitaa vaikuttaa, millai olen rasittanut itseäni.  Olin eilen aika eläväisellä päällä ja innostuin illalla menemään lenkille.

Portaita opettelin menemään vaihtoaskelin ja siitä kintut kipeytyi, niinkun odotettavissa oli.
Pikkuhiljaa löytyy tyyli, miten raput alas mentiin, mut kyl tää tästä!  :-))

Oikein valoisaa mieltä ja muutenkin rattoisaa päivää kaikille!  [:44] [:44] [:44]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 04.12.08 - klo:11:51 »

Päiväätää.

Meillä on maa valkoinen ja ensimmäinen kukkaruukku tiputettu. Siitä se alkaa. [:-DD]

Tosiaan yöllä tullut lunta n. 4 cm mut riittää pistään maiseman täysin valkoiseksi. Poishan tuo tietty sulaa... Kukkaruukun putoamista oon jo ootellut, vasta pääsin - oliks se toissapäivä - sanomaan, että yhtää ei vielä oo menny. No nyt meni vuoripalmu. "Jätkä" on alkanut pyrkimään vähä korkeemmalle... hää on nousukas. [:-I] :-))

Nyt lähen nostaan vuoripalmun lattialta.

Mukavata päivän jatketta kaikillen! [:45]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 04.12.08 - klo:12:07 »

Kaija: Kokeilepa kaupungilta ensin, jospa nuorempi sukupolvi olisi tervetulleempaa potilasainesta kuin me "yli"-ikäiset !  [:-)] Itse olen suostunut kitisemättä käyttämään yksityistä kaikki nää vuodet... [:-I]

Juu, täytyy soittaa heti kahdeksalta!  [:-)]

Ei ne edes kysynyt ikää. Ensin lupailivat aikaa ensi viikolle, mutta mulla kävi tuuri (Airi taisi lähteä jo aamukoneella Timbuktuun?) kun samanaikaisesti joku soitti ja peruutti oman aikansa, joka oli tunnin päästä. Kiirehän siinä meinas tulla, kun lähdin puhelimen kanssa juoksemaan työkavereiden luokse, että saanko lähteä menemään. Ehdin kuitenkin ihan hyvin! Nyt on sitten väliaikainen paikka hampaassa ja helmikuulle kaksi aikaa varattuna  [:-)]

Mä otinkin loppupäivän saikkua. Olisin ehtinyt just kolmeksi tunniksi mennä takaisin, mutta se vaikutti hiukan turhauttavalta, kun matkaa tulee suuntaansa yli 40km. Sitäpaitsi tuohan oli melkein työtapaturma, kun töissä POMON ostamaan karkkiin jää hammas kiinni.  [;-)]
Aika rajut puudutukset se hampilääkäri laittoi; puutui koko poski silmään asti ja nenä. Ihan vielä ei uskalla edes ajatella syömistä, ettei puraise poskeen.

Käytin ylimääräisen ajan hyödyksi ja nyt mulla on melkein viikonlopun ruokaostokset hoidettuna  :-))
Saatanpa jopa olla niin fiksu, että nukun päivällä pari tuntia varastoon!

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 04.12.08 - klo:12:30 »

Hejjajjestas mun kissat nukkuu samalla sohvalla vain metrin etäisyydellä toisistaan... lähentymistä... (Kirsikka on jääräpää, sillä menee ystävystymiseen kuukausi, ainaskin viimeks...)

Ensin sohvalla oli nukkumassa Kirsikka, nyt Jaakkokulta hakeutui siihen metrin päähän. Kirsikka nukkuu eikä oo "huomaavinaankaan" vaikka varmasti on huomannut.

Just meinasin sanoo, ettei ees murise, mut kuuluikin sähähdys ja pikkuista murinaa, kun Jaakkokulta rupes vähän riehuun...

Hihi, on nuo hupaisia. [:-)] :-))

[:10] [:10]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #26 : 04.12.08 - klo:12:48 »

Levillä olis niin jouluista ja kaunista.

Noil autoilla on kauheen isot silmät! :-O

:-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 04.12.08 - klo:13:10 »

Täällä sataa isoja, valkoisia, märkiä jalkarättejä. Ja taivaan täydeltä!  :-O

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #28 : 04.12.08 - klo:13:22 »

Jalkarättejä tulee täälläkin. Kyllä on Pikku-Toivo ihmeissään, ikkunassa istuu ja pää kallellaan ihmettelee!
Hänen ensimmäinen talvensa! [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #29 : 04.12.08 - klo:13:30 »

Täällä sataa isoja, valkoisia, märkiä jalkarättejä. Ja taivaan täydeltä!  :-O

Käännyin ikkunaan  päin   :-))  sama täällä  :-O  ihan on valkoista ja lisää tulee... ilmankos mun lonkkaa on kolottanut kokoajan.

Mulla korpit huutaa taustalla, porukka kuuluu kokoontuvan sinne syöttöpaikalle, valtaisat lihakimpaleet taas raahattu paikalle.
Nyt lähden vetää lonkkaa pääkaupunkiin, pukin hommia hoitelee. Koetan päästä listan loppuun tänään, vois vapauttaa aivonsa muihin juttuihin.

Herää kysymys, miten pukeudutaan tuollaiseen keliin  :-O [:-DD]

Heippa, mukavaa päivän kulua  [:59]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.