Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehukehu  (Luettu 5333 kertaa)

Evis

• Vieras
Vs: Kehukehu
« Vastaus #105 : 28.01.09 - klo:08:54 »

Minnille  [:5]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #106 : 28.01.09 - klo:15:34 »

Silloin kun on tylsää ja ei ole mitään tekemistä voi tulla tänne ja pönttöillä. [NUT]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #107 : 28.01.09 - klo:16:51 »

Mä löysin Hemtexistä JUST NE OIKEAT tyynyt Tiinan ja Repen huoneen sohvalle. Lisäksi ostin verhot samaa sarjaa... no, pöytäliinat ne oikeesti on, mutta sopivan kokoiset verhoiksi  :-))
Yhtä ja toista muutakin ihanaa tarttui mukaan... Ja hintaa yhteensä suunnilleen saman verran, kuin kahdella sellaisella tyynyllä, joita en raskinut syksyllä ostaa Askosta!  :-)) :-)) :-))

Mitäs veikkaatte, kuinka nopsaan Pasi huomaa, että tänne on ilmestynyt jotain uutta?  [:-DD]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #108 : 28.01.09 - klo:17:08 »

Jos teillä menee samoin kuin meillä, Pasi huomaa ne silloin, kun joku vieras sanoo siitä  :-))

Kehun uudella takillani. Oikea löytö.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #109 : 28.01.09 - klo:17:11 »

Jos teillä menee samoin kuin meillä, Pasi huomaa ne silloin, kun joku vieras sanoo siitä  :-))

Mä joskus kysyn, että huomaatko sä täällä jotain uutta. Silti ei meinaa raksuttaa. No, hyvä tietää, että erilaisia uusia tyynyjä saa upotettua tänne vaikka kuinka usein....  [:-DD]

Kehun uudella takillani. Oikea löytö.

Mä katselin Intersportissa yhtä ihanaa  [:36] takkia. Siinä kohtaa iski kitupiikki. Mä käytän rahat mieluummin sisustukseen kuin vaatteisiin. Ja sen kyllä huomaa!  [:-I]

Onnea Mesiksen uudelle takille!  [:-)]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #110 : 28.01.09 - klo:17:17 »

Kiitos. Katselin tätä jo eilen, enkä ottanut, mutta tänään jo kävin sen hakemassa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #111 : 28.01.09 - klo:17:21 »

Se on aika nolo tunne, kun toinen kysyy huomaatko mitään uutta... ja ku ei huomaa, ei siis huomaa. Ilkka kerran tuli ovesta sisään ja oli kotvan ollut ja sit kysyi huomaanko mitään uutta... Mä vaan hölmönä tuijotin ja mitää en huomannu. Ei siin muuta, mut... Ilkka oikeesti muuttuu 10 v. nuoremman näköseksi, kun ajaa pois (tuuhean ja näkyvän) partansa, muutos on siis HUOMATTAVA. Hän oli sen piiiitkästä aikaa tehny ja mie en huomant mittää. [:17] :-))

Yhdellä naisella oli tapana kauheen usein vaihtaa tiskiharja, niin usein, että mies sen huomasi ja alkoi nalkuttaa siitä. Että mitään tarvetta ei ollu uuteen. Mutta naisen oveluudella, hänpä kekkasi, että ostaa joka kerta saman värisen, ja mies ei enää huomant mittää. Hih.  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #112 : 28.01.09 - klo:17:28 »

Vai et huomannut  :-)). Ei sitä kaikkea voi huomata  [:-I]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #113 : 28.01.09 - klo:18:45 »

Sus, tuo huomaamattomuus viittaa siihen että H ä n on ihana kaikenaikaa.  [:37]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #114 : 28.01.09 - klo:18:48 »

:-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #115 : 29.01.09 - klo:13:23 »

Joku valitteli valivali-osastolla suuria kännykkälaskuja.
Meillä sensijaan kännykkälasku menee kehukehun puolelle, kahden hengen kuukauden kännykkälasku tuli tänään ja on summaltaan 23:61€ :-)) Meillä on kyllä aina ollut pienet puhelinlaskut, mutta tämä oli jo huippu.
Mutta meillä onkin Soneran puhepaketit, Repellä 100 minuutia puheaikaa ja 50 tekstaria, mulla 50 minuuttia puhetta ja 50 tekstaria, ja näillä pärjätään hyvin. Aika tarkasti olin kyllä "puhunut" kun olin kuukaudessa käyttänyt 49 minuuttia ja 10 sekuntia. [:-)]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Risto

• Vieras
« Vastaus #116 : 29.01.09 - klo:17:54 »

Minulla on saunalahden kännykkäliittymä ja mokkula, joten laskua tulee pari kymppiä kuussa. Mokkula vie sen yhden kympin ja puhelut toisen.  [:-)]
Ja minä puhun kuitenkin puhelimeen joskus kaksikin kymmentä tuntia kuussa.  :-)) :-))
Kukkasella tulee kympin lasku joka kolmas tai neljäs kuukausi.  [:-I]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #117 : 30.01.09 - klo:00:46 »

Risto, teillä ei sitten emännällä oo mitään puhevaltaa, vai kuin?   :-)) :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #118 : 30.01.09 - klo:01:11 »

Huiiii...mitenkäs nuo puh-laskut voi olla nuin pieniä??? [NUT]...pikkune selvennys miun laskuun, samassa hommassa on netti ja puhelin, puhelut on olleet noin 30-35 euroo...mutta tää berhanan netti on 49euroo, josta aijon päästä eroon, tokihan tein ns. paketin??? mitähän sekin sit "painaa" lopulta, pudotin netin nopeuden pienemmäksi, laskun mukaan säästän suurinpiirtein 25-30 €...saas nyt nähä...mut, mie nostan itellein hattuu.. [:5]..osasimpas outlocin pitkän taistelun jälkeen korjata, on ollut puoltoista kuukautta toimimati..hiki kyl otsalle tuli, mut-mut...toimii.... [KIPPIS]...kyl tää vanha koirakin haukkumaan oppii....whuu... [:-DD] [:74]

ps. kukas se kissanhännän nostaa, jollei kissa ite.... :-))
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #119 : 30.01.09 - klo:10:18 »

Risto, teillä ei sitten emännällä oo mitään puhevaltaa, vai kuin?   :-)) :-))

Meillä on kummallakin sellaiset liittymät, että saa puhua viiteen eri numeroon ilmaiseksi, siitä johtuu laskujen pienuus.  [:-I]
Ja lisäksi viikonloppuetu, jolla saa puhua 1 eurolla niin paljon, kuin haluaa (kotimaahan).  [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.