Noh, sanoisit nyt sitten kuka hän on, että muutkin se tiettäs. Kun mun mielestä täällä on paljon niitä, jotka ansaitsisivat kehuja.
Kehukehu, pitää kehua, sain vaihettua uuniin uuden lampun, enkä polttanut asunnon pääsulaketta, niinkuin viimeksi uunin lamppua vaihtaessa.Oli kyllä lujaan jumittunut se lampunsuojus, ennenkuin pääsin lamppuun käsiksi.
Nyt pitää kyllä kehua eräästä ihmistä täällä foorumissa että ilman häntä tämä foorumi olisi todella tylsä paikka.
"Salaperäinen" henkilö taitaa myös rakastaa pyöräilyä ja teetä!
Noh, sanoisit nyt sitten kuka hän on, että muutkin se tiettäs. Kun mun mielestä täällä on paljon niitä, jotka ansaitsisivat kehuja. Ettäkä todella tylsä paikka. Ja pöh.
Lainaus käyttäjältä: AnnMC - 19.01.09 - klo:20:54Nyt pitää kyllä kehua eräästä ihmistä täällä foorumissa että ilman häntä tämä foorumi olisi todella tylsä paikka. Lainaus käyttäjältä: mir - 20.01.09 - klo:13:35 Noh, sanoisit nyt sitten kuka hän on, että muutkin se tiettäs. Kun mun mielestä täällä on paljon niitä, jotka ansaitsisivat kehuja. Ettäkä todella tylsä paikka. Ja pöh. tämä foorumi olisi todella tylsä paikka