Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehukehu  (Luettu 5321 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: Kehukehu
« Vastaus #195 : 06.07.09 - klo:13:59 »

Onnittelut  [:63]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #196 : 06.07.09 - klo:22:10 »

Onnittelut Eviksen kummipojalle   [:63]  [:61]  [KIPPIS]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #197 : 08.07.09 - klo:07:22 »

Kiitos kaikille  [:-)]
täytyy lomalla käväistä poikaa moikkaamassa ja onnittelemassa ihan henk. kohtaisesti.  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Risto

• Vieras
« Vastaus #198 : 20.07.09 - klo:12:13 »

Minunkin pitäis varmaan mennä taas vuositarkastukseen, kolestroli, sokeri, rauta, verenpaine, maksa, ja mitähän niitä vielä olikaan, mutta sittenhän se selviää.
Paino ei ole pudonnut nyt yhtään, mutta eiköhän tuo 68 - 69 ole riittävä minulle, kun pituus on 169.
Mutta minä luulen, että kaikki arvot ovat hyvin.
Ainakin minä olen elänyt niin maan perusteellisen säntillisen epäsäännöllisesti, että ei voi arvot olla huonoja.  :-)) :-))

Kaikki arvot olivat hyviä, mutta löytyi yksi sappikivi. Siitä ei kuulemma tarvitse välittää mitään, kun en ole edes huomannut sen olemassa oloa.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #199 : 20.07.09 - klo:12:19 »

Mulla on kans kuulemma kanamunan kokoinen kivi masussa.  Viipalekuvassa sen huomasivat.  :-O
Sekään ei oireile, joten olokoon painoani lisäämässä.  :-))
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #200 : 20.07.09 - klo:22:28 »

Nyt taidan kyllä vähän kehata kehua itteeni jaksoin nousta ylös ja tulla tänne foorumille.
Neljän päivän mahakatarrin jälkeen niin mikään ei ole oikein maistunut, tänään jaksoin syödä lautasellisen sosekeittoa.
Synttärin vietin Inkoossa katselemalla kun muut joivat ja söivät ja illalla menin kesäteatteriin, katsomaan Djurgården.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #201 : 12.08.09 - klo:11:16 »

Piti nyt kaivaa myös tämä kehukehu-ketju esiin, kun tuli taas aamulla mieleen se että miten ihana tämä pönttölä on, aina kun jollain on joku murhe tai ongelma tai vaiva niin muut tsemppaa ja yrittää auttaa etsimällä tietoa ja muutenkin olemalla mukana siinä toisen jutussa aidosti.
Viimeisin osoitus itselleni oli nää mun mahavaivat, kuinka monta hyvää neuvoa ja paljon myötäelämistä taas sainkaan. Kiitos teille siitä. [:30]
Nykin syön juuri Murun suosittelemia lesmuroja jotka näyttävät (ja myös maistuvat) puutikuilta [:-DD]. Ei vaan jugurtin ja mansikoitten kanssa ne on tosi hyviä. :-))

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

• Vieras
« Vastaus #202 : 12.08.09 - klo:11:48 »

On se niin, Tiina ! Tuskin olisin saanut itsestäni irti lähteä eilen illalla yksin lepakko/tähti-iltaan, onneksi Pönttökaveri lähti mukaani ja vielä vei ja toi takaisinkin !!!!!  :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #203 : 19.08.09 - klo:12:40 »

Nyt mä olen iloinen: sain Valtiokonttorista postia, että huomenna rapsahtaa elämäni ensimmäinen eläke tilille !
 :-)) Ja totesin tehneeni oikean päätöksen: mitä sitä kiusaa itseään, mukavaa ihmistä raatamalla monta vuotta eläkeiän ylitettyään, jos verottaja ( anteeksi, Hömis !  [:-DD] ) kuitenkin vie osansa. Eipähän nouse verenpaine, eikä mene yöunet... [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #204 : 19.08.09 - klo:12:55 »

Kyllä varmaan tuntuu mukavalta (oon ihan pikkasen kade)
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #205 : 20.11.09 - klo:19:34 »

Mulla kävi jo joulupukki...olin ystäväni kanssa kaupungilla hänelle pikkujouluvaatteita
etsimässä..hänpä yllättäin päätti ostaa minulle makeet talvisaappaat..lähtöhinta satkun
ja siitä alennus puoleen, ja neuletakin.Vei minut syömään eli tarjosi vielä sapuskatkin.
Sanoi, että olen niin paljon kärsinyt tämän vuoden aikana, että nyt hän haluaa piristää
minua."ihanaa ystävää on ilo piristää.
Olin aivan sanaton..tai osasin toki kiittää ja halata.Antamisen ilo ja saajan ilo kohtasivat.
 :-)) :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jaska

• Vieras
« Vastaus #206 : 20.11.09 - klo:20:35 »

Kiitokset Velma Jurottajalle eli tuttavallisemmin Hömikselle !  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #207 : 20.11.09 - klo:20:53 »

Mulla kävi jo joulupukki...olin ystäväni kanssa kaupungilla hänelle pikkujouluvaatteita
etsimässä..hänpä yllättäin päätti ostaa minulle makeet talvisaappaat..lähtöhinta satkun
ja siitä alennus puoleen, ja neuletakin.Vei minut syömään eli tarjosi vielä sapuskatkin.
Sanoi, että olen niin paljon kärsinyt tämän vuoden aikana, että nyt hän haluaa piristää
minua."ihanaa ystävää on ilo piristää.
Olin aivan sanaton..tai osasin toki kiittää ja halata.Antamisen ilo ja saajan ilo kohtasivat.
 :-)) :-))
Tuollaisia ystäviä on vähän. Olen iloinen puolestasi  [:-)]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #208 : 20.11.09 - klo:21:04 »

Wautsi Telkkinen, mutta jotenkin miusta on tullut mieleen kuva sinusta, että sä oot niin hyvä ystävä, että sulle voisi tuommosen ystäväntempauksen tehdäkin! Olet sen ansainnut!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #209 : 20.11.09 - klo:22:04 »

Oi kiitos..jos on tälläinen mielikuva minusta välittynyt.Olen kyllä aivan otettu moisesta teosta.
ja todella yllättynyt.Muistan loppuelämäni..enkä tunne kiitollisuuden velkaa..se jos mikä
tuhoaa sen antamisen ilon..oletteko samaa mieltä?
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.311 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.