Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt on jo tiistai 9.12.2008  (Luettu 1507 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Nyt on jo tiistai 9.12.2008
« Vastaus #75 : 09.12.08 - klo:23:05 »

Olen huomannut itestäni, et jos olen huonosti nukkunut, kipee tai muuten vain väsynyt, niin pätkii..
Onneksi itekin huomaan, et pätkii, niin eiks se ole vielä sen merkki, ettei tartte kovin huolissaan olla? [:-I]

Montakohan nimeä sitä on tähän ikään mennessä kuullut? Ei niitä voi millään kaikkia muistaa, eihän?  [:-)]
Mutta sitten kun OMAN nimensä unohtaa, onkin asiat huonommin!

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #76 : 09.12.08 - klo:23:15 »

Totta, Kaija!
Nyt meen maate.  Eikä hängerrä mikään, kun kaikki nimet on muistissa, joita ens yönä ajatuksissani tarvitsen. [:-)]   [:59]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 10.12.08 - klo:05:46 »

Pyris on joutunut mua kans oikasemaan kun nimissä sekoilen.! [:17]

Olen vai...enpäs muista sellaista...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #78 : 10.12.08 - klo:09:57 »

Mulla oli Airi auttamassa töissä mehunkeitossa  [:-//] ja mulla hiukan venähti ylitöiksi  [:-/] Ja hyvin todennäköisesti Airin keitokset sotkevat huomisenkin illan työt. Hei, jonkun olisi pitänyt käydä kentällä varmistamassa, että se nousee siihen Timbuktun koneeseen. Ja ettei sillä ole rahaa paluulippuun taskussaan.  [:-DD]

Enks mä vähän vihjassut että vielä ei kannata riemuita kovin paljoa Airin Timbuktuun muutolla. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #79 : 10.12.08 - klo:10:04 »

Help, Airi liikkuu täälläpäin. Nähtiin poikien kanssa lenkillä Airin auto, eli auton  rekkarin
kirjaimet AIR ja numerosarja alkoi ykkösellä.  :-O Täytyy olla varuillaan, ettei pääse yllättämään.

Mulla oli Airi auttamassa töissä mehunkeitossa  [:-//] ja mulla hiukan venähti ylitöiksi  [:-/] Ja hyvin todennäköisesti Airin keitokset sotkevat huomisenkin illan työt. Hei, jonkun olisi pitänyt käydä kentällä varmistamassa, että se nousee siihen Timbuktun koneeseen. Ja ettei sillä ole rahaa paluulippuun taskussaan.  [:-DD]

Enks mä vähän vihjassut että vielä ei kannata riemuita kovin paljoa Airin Timbuktuun muutolla. :-))

Juu, mun olisi pitänyt tajuta olla varuillani, kun Taina oli nähnyt Airin auton!  [:-I]

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 10.12.08 - klo:15:52 »

Olipas osuva aihe tässä eilisen ketjussa. Minä en meinaan kuolemaksenikaan muistanut Jarmon sukunimeä!!!  [:16] Eikä muuten muistanu Pyrykään...   [:17] Meinasi jo epäToivo iskeä! Koitin soittaa mummillekkin... Ei ehtinyt vastaamaan. Pureskelin olemattomia kynsiäni postin etteisessä.  [?-/] Sitten yhtäkkiä iski BLING!!! [:65]

Ethän Jarmo loukkaannu, jos se ei sittenkään oo ihan oikein???  [:4] Osoite ainakin pitäisi olla oikein. Toivottavasti meidän jouluntoivotukset tulevat perille! Kyllä meillekkin on tullut monta korttia nimellä Marleena ja Pyry. Ja ihan perille asti.

[:16] [:17]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Jaska

• Vieras
« Vastaus #81 : 10.12.08 - klo:19:35 »

Olen huomannut itestäni, et jos olen huonosti nukkunut, kipee tai muuten vain väsynyt, niin pätkii..
Onneksi itekin huomaan, et pätkii, niin eiks se ole vielä sen merkki, ettei tartte kovin huolissaan olla? [:-I]
Montakohan nimeä sitä on tähän ikään mennessä kuullut? Ei niitä voi millään kaikkia muistaa, eihän?  [:-)]
Mutta sitten kun OMAN nimensä unohtaa, onkin asiat huonommin!

Lempiaihe ! Montako nimeä olen jo unohtanut...  [:-DD]  Joka vuosi on vaikeampi oppia uusien oppi-lasten nimiä ! Tahtoo mennä janikat, jennit, jessicat ja janinat sekasin wanhalla rouvalla.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #82 : 10.12.08 - klo:19:59 »

Sigakamera pelaa taas ja elämä mallillaan!
Huomenna onkin pidempi työkokousmatka Jyväskylään, aamulla pitää lähteä ajoissa, kun kokus alkaa jo klo 9.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.192 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.