Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt on jo tiistai 9.12.2008  (Luettu 1527 kertaa)

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Nyt on jo tiistai 9.12.2008
« Vastaus #60 : 09.12.08 - klo:21:41 »

Ulkona on pimeätä ja märkää + 3,3 astetta.
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #61 : 09.12.08 - klo:21:44 »

Onnet täältäki nimpparipäiville .  :-))

Muistuu ihan hyvä juttuki. Oili nimittäi viimisenä kouluvuotenani ainoo päivä, ku menin mielellää kouluu.
Vaik olin viikkoja raapannu, ni joulukuun yheksäs piti mennä. Sen opettajan nimi oli Annikki, ja nii vaa sain  sevverra härnättyä, et tälläs oikee makeen korvatillikan. Käänsin viä toisenki posken ja pyysin, et tohon kans. Ei kuitekka läimässy.  :-))  Saatto olla, et se oli mun ihan eka oikee ihastukseni. Niit korvatillikoi piti vaa ain härnätä.  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 09.12.08 - klo:21:46 »

Veke, Rakkaudesta se hevonenkin potkasee!! [:-DD] :-))
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #63 : 09.12.08 - klo:21:50 »

Joo Kaarin, ei sitä siin iäs keksinny muita keinoja saaha kontaktia!   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #64 : 09.12.08 - klo:22:04 »

Iltaa kotoa! Mulla oli Airi auttamassa töissä mehunkeitossa  [:-//] ja mulla hiukan venähti ylitöiksi  [:-/] Ja hyvin todennäköisesti Airin keitokset sotkevat huomisenkin illan työt. Hei, jonkun olisi pitänyt käydä kentällä varmistamassa, että se nousee siihen Timbuktun koneeseen. Ja ettei sillä ole rahaa paluulippuun taskussaan.  [:-DD]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 09.12.08 - klo:22:10 »

Onko kellään muulla muistamattomuustautia kuin mulla ja vieraillani?
Jonkun aikaa on käynyt niin, et kun joku vieraistani alkaa kertomaan jotain, niin nimien kohdalla tulee sanat: "Kukas se olikaan"? "Mikä sen nimi olikaan"..Missä se olikaan, johon vuorotellen heitämme nimi ja paikkaehdotuksia...ja naurua piisaa!  [:-DDD]
Pyris on joutunut mua kans oikasemaan kun nimissä sekoilen.! [:17]
Mielestäni muuten olen normaali!!!  [:-DD] [:-DDD]

Niin että mites teillä muisti pelaa?? [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 09.12.08 - klo:22:13 »

Onko kellään muulla muistamattomuustautia kuin mulla ja vieraillani?
Jonkun aikaa on käynyt niin, et kun joku vieraistani alkaa kertomaan jotain, niin nimien kohdalla tulee sanat: "Kukas se olikaan"? "Mikä sen nimi olikaan"..Missä se olikaan, johon vuorotellen heitämme nimi ja paikkaehdotuksia...ja naurua piisaa!  [:-DDD]

Juu, täältä löytyy. Sunnuntaina mäkihyppyä katsellessa aloin miettiä muutaman japanilaisen ENTISEN hyppääjän nimeä. Samalta ajalta kuin mun suosikki Masahiko Harada. Toinen niistä oli sellainen pikkuinen hippula, joka veti tosi rohkean asennon alas suksien väliin. Ja toisella oli jossain vaiheessa vaaleaksi värjätty tukka. Kukas heittää ehdotuksia?  [:-)]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #67 : 09.12.08 - klo:22:15 »

Funaki
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 09.12.08 - klo:22:16 »

Ilimankos nuo kolttoset jatkuu, kun Airi ei mennytkään siihen koneeseen!! [:-//]
Rahasta sille eukolle ei puutetta tuu, eikä mistään muustakaan.  Osaa niin vietävän ovelasti käyttää meitä hyväkseen! [XX]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #69 : 09.12.08 - klo:22:17 »

Funaki

Kasi.. jotakin. Kiitti Jarmo! Mä olen pyörittänyt Fujia ja Funia ja meinannut tulla hulluksi!  [:-)]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kazuyoshi_Funaki

Nyt puuttuu vielä se blondattu. Oli aika itsevarman oloinen heppu!
Löytyi guuglaamalla: http://fi.wikipedia.org/wiki/Noriaki_Kasai  :-))
« Viimeksi muokattu: 09.12.08 - klo:22:21 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 09.12.08 - klo:22:21 »

Toi on kyllä vihoviimeistä, kun jotain nimeä etsii ja se pyörii kielen päällä, eikä muista.  Yöunet siinä meinaa mennä!  [:-(] [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #71 : 09.12.08 - klo:22:24 »

tuttua touhua tuo nimien muistelu... Kasain olisin muistanut...monesti nähnytkin livenä Oukulla ja Rukalla.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 09.12.08 - klo:22:30 »

Voi tuota pikkuista Pikku-Toivoa. Tuolla se on jo sängyn päällä ja kurnuttaa mummille, että alapas jo kiirehtiä sänkyyn. Lutkuttelua on vailla. Huh, kestääköhän tätä vielä parikymmentä vuotta! Kuinkas tämä selitetään jos sattuu olemaan vieraita..... [?-/]

[:-DDD] [:-DDD]

Kaarin, kyllä muistutellaan nimiä ja kyllä jää niin kovasti vaivaamaan, jos ei kertakaikkiaan muista. Toisinaan se naurattaakin, mutta useimmiten ottaa pattiin  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 09.12.08 - klo:22:42 »

Kaarin, kyllä muistutellaan nimiä ja kyllä jää niin kovasti vaivaamaan, jos ei kertakaikkiaan muista. Toisinaan se naurattaakin, mutta useimmiten ottaa pattiin  [:-DD]

Mä joskus 5 vuotta sitten ihan huolestuin, kun en muistanut Houston Laukon ja Isla J Braven isän nimeä. Mä olin varma, että nyt iski dementia  [:´((] kun noin oleellisen tärkeä  [:-DD] asia unohtuu. No, seuraavana päivänä  sitten välähti...  [:65] eli dementiaa kesti päivän!

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 09.12.08 - klo:22:59 »

Olen huomannut itestäni, et jos olen huonosti nukkunut, kipee tai muuten vain väsynyt, niin pätkii..
Onneksi itekin huomaan, et pätkii, niin eiks se ole vielä sen merkki, ettei tartte kovin huolissaan olla? [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.144 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.