Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 11.12.2008  (Luettu 667 kertaa)

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Torstai 11.12.2008
« Vastaus #15 : 11.12.08 - klo:08:52 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Torstai " On Toivoa Täynnä " Päivän - Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Pikku Askareisiin [:-)]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:45] [:46] [:43] [:44] [:43] [:46] [:45]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #16 : 11.12.08 - klo:08:59 »

Hämärää on vielä ulkona, mutta ensimmäiset tintit alkavat jo heräilemään ja pähkinänmurusia sekä rasvaa napostellaan  [:-)] [:-)]
Aamukupposellisen aika ja koirulin kanssa palloleikeihin, eiköhän se päivä siitä pyörähdä arkirutiineilla käyntiin.

Kaikille pönttölän poteville paranemisia  [:-)]

Mukavaa torstaita kaikille  [:-)] [:-)]               [:45] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #17 : 11.12.08 - klo:09:09 »

Huomenta. [:-)]
Lunta on juuri sopivasti, maisema puhtaan valkoinen, ei kuitenkaan tarvitse tehdä lumitöitä. :-))
Pakkasta - 3.
Hyvää Housentaita kaikille ja poteville paranemista. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 11.12.08 - klo:09:18 »

Huomenta Järvenpäästä!  [:-)]
Täällä on tullut lisää lunta yön aikana. Illalla, kun lähdin töistä, satoi Hesassa ihan vettä, mutta täällä "pohjoisessa" sitten lunta. Ihan hyvältä näyttää pihalla ja on ainakin valoisampaa.
Muutama tunti omaa aikaa ennen töihin lähtöä!  :-))

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #19 : 11.12.08 - klo:09:24 »

Huomenta Lapista! Näin painajaisunta... olin työhaastattelussa  :-O [:-DD]. Pakkasta muutama aste (-6,6), ei uutta lunta. Ihan pimeää ulkona. Eilisestä lenkistä sain ison rakon kantapäähän. Ihme, ikinä ei nuo kengät ole hiertäneet. Noop, ei haitanne. Vasen käsi edelleen juonittelee, viime yönä oikeakin oli turrana, mutta puistelemalla tokeni. Vasen ei kummene vaikka puistelis kuinka. Oottelen tässä lähetettä etiäppäin...hermoratatutkimukseen.

Mukavaa päivänjatkoa ja tsemppii sairastaville (ja muille työtätekeville  [:-)])
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 11.12.08 - klo:09:37 »

Huomenta Lahdesta! [:-)] Se on tosiaan talvi tullut ja mukava talvi onkin, lunta ja pikkupakkasta. Voi kun kestäisi jouluun asti.

Mulla olo on kuin osuuskaupan hoitajalla (tommonen sanonta tuli mieleen enkä edes tiedä että sopiiko se tähän kohtaan [:-DD] ) kaikenlaista vaivaa ja huonoa oloa. [:-(] Mutta ei kun takataskusta mielenaurinkoista kaivelemaan, niin joskohan se siitä taas päivä menisi jotenkuten. Tulis edes asiakas, niitten kanssa on kiva turista. oikeesti yllättävän moni ihminen tuntuu olevan juttukaveria vailla.

Oottelen tässä lähetettä etiäppäin...hermoratatutkimukseen.
Tuossa(kin) tutkimuksessa minä olen käynyt.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 11.12.08 - klo:10:41 »

Hyvää huomenta!  [:44]
Pakkasta -4 astetta.  Kaunis ulkoilusää. [:-)]

Eilen Sonera vaihdettiin Elisaan.  Kuva on paljon kirkkaampi ja nopeampi.
Jo uteli tarkkaan Soneran mies pois muuttoni syytä!  Sanoin, et uusi liittymä on paljon halvempi. 
Ärsytti, kun alkoi tivaamaan kaikkee, niin annoin puhelimen siskoni miehelle.  Hän hoiti keskustelun loppuun. [:-)]

Duhadedille ja kaikille sairastaville paranemista. [:1]

Toivorikasta torstaita kaikille.  [:-)] [:44]
(taas torstai!!!)

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 11.12.08 - klo:12:13 »

Heippahuomenta!  Tai päivää!
Olen käynyt tänään jäykkäkouristusrokotuksella, kun oli päässyt vanhaksi. Tuli pikku haaveri tuossa tiistaiaamulla ja aattelin sitten hoitaa tuonkin asian pois päiväjärjestyksestä. Ihmettelen kyllä tätä nykyajan käytäntöä. Kun olin silloin tiistaina lääkärillä, niin pyysin häntä samalla rokottamaan, mutta hän sanoi, että lääkärit eivät rokota niitä, pitää mennä terveydenhoitajalle. No, tänään sitten olin siellä ja kysäsin samalla, että josko hän kuuntelisi minun keuhkoni, kun on ollut sellainen kumman ahdistava olo pitkän aikaa, ihan kuin olisi limaa putkissa, mutta ei tule pois. Arvaatte varmaan mitä hän vastasi.........hänellä ei ole koulutusta siihen, vaan pitää mennä lääkärille  :-)).
En taida viitsiä mennä.
Ennen terveyssisar hoiti kaikki hommat, nyt saa hypätä siellä-täällä, että saa kaikki asiansa hoidettua.

Kaikesta huolimatta hyvää päivän jatkoa ja sairastaville paranemista!  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #23 : 11.12.08 - klo:12:17 »

Kaunista päivää!

Yäk, yäk mitä mulle äsken sattui. Siivosin Pikku-Toivon pientä kakkaa pois astiasta ja siinä samassa sain sitä "herkkua" hiukka käteeni.
No ei mitään, sehän pestään pois, mutta APUA - vettä ei tulekaan. On jostain syystä poikki.
Onneksi yhdessä lavuaarissa oli vettä Arvon ja Reinon leikkiä ja siinä sain pestyä kädet.
No, mitäpä ei tekisi Pikku-Toivon takia!
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #24 : 11.12.08 - klo:12:57 »

Päivää  [:-)]
Jokohan Hömikselle tulee vettä [:-I]

Mesiksen kokemukset kuulostaa tutuilta.
Pyysin ed.kerralla lääkäriltä kortisonipiikkiä, tuhon olkapäähän.
Vastaus, ei hän osaa siihen kohtaan pistää, hän on pistänyt vain johonkin muuhun kohtaan, voe, voe  [:-(]

Heräsin aikaisin johonkin... no siitä sitten lähdin laapustamaan syömättä/juomatta paikalliseen terveysk. laboratorioon verikokeisiin. jonotusnumero 60+jotain huoh...   
 [:-I] Olis pitänytkin olla syömättä 12 tuntia, en muista mihin aikaan viimeiset palaset yöllä söin.
Olisihan tuo paastoaikakin ollut kiva tietää etukäteen  [:-I]

Röntgenissä kuvattiin olkapäätä, viimekesän kompurointia nyt selvitellään. Miksihän röntgenissä on aina niin kylmä?
Mielenkiintoista ken tulkitseekaan näitä koetuloksia...ken onkaan seuraava ns. omalääkäri  [:-I]

Oon ihan kanttuvei, pakko tässä huilailla
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 11.12.08 - klo:13:30 »

Päiviä taasen [:-)]
Lunta satelee hissukseen, muutama sentti jo kertyny maahan ja pikku pakkanen -1,8 astetta eikä nyt ole ainakaan kuraista  [:-)]
Pikkulinnuilla ollut kiirettä ruokinnalla, peippokin ollut vielä toisten lintujen seurassa ja fasaani lauma liikuskelee myös pihapiirissä ja siemeniä maasta napostelevat, kaksi oravaa ollut myös ruokinnalla ja välillä puissa ovat peräkanaa vilistäneet  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 11.12.08 - klo:13:42 »

Kävin kirjaston sivuilla tekemässä varauksen Sofi Oksasen Finlandia-palkitusta kirjasta Puhdistus. Koskahan mahdan sen saada, mua ennen oli 91 varausjonossa. [:-DD]

Ensin laitoin tän vahingossa eilisen ketjuun ja mitä väliä sillä oikeastaan edes on minkä päivän ketjussa tää juttu on kun ei oo maailman tärkein. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 11.12.08 - klo:14:41 »

Lunta edelleen ulkona hissuttelee ja nyt on päivän hunajateekupposen aika ja koirulin kanssa lenkille ennen pimiää, heips  [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #28 : 11.12.08 - klo:15:55 »

Huomenta Lapista! Näin painajaisunta... olin työhaastattelussa  :-O [:-DD]. Pakkasta muutama aste (-6,6), ei uutta lunta. Ihan pimeää ulkona. Eilisestä lenkistä sain ison rakon kantapäähän. Ihme, ikinä ei nuo kengät ole hiertäneet. Noop, ei haitanne. Vasen käsi edelleen juonittelee, viime yönä oikeakin oli turrana, mutta puistelemalla tokeni. Vasen ei kummene vaikka puistelis kuinka. Oottelen tässä lähetettä etiäppäin...hermoratatutkimukseen.

Mukavaa päivänjatkoa ja tsemppii sairastaville (ja muille työtätekeville  [:-)])

Mä nauroin itelleni kun luulin ensin että koko juttu oli siitä painajaisesta, mietinkin että ootpas tarkkaan kattonut lämpötilankin.
« Viimeksi muokattu: 11.12.08 - klo:16:06 kirjoittanut zeener »
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #29 : 11.12.08 - klo:16:16 »

Kotona taas. 5 tuntia autossa ja 3 tuntia kokouksessa, siinä se päivä hurahti.
Nyt pitää lähteä päätä tuulettamaan ulos. Mittarissa vielä pakkasella ja maa ja puut ihanan valkoisena.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.104 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.