Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 14.12.2008  (Luettu 782 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sunnuntai 14.12.2008
« Vastaus #60 : 14.12.08 - klo:16:13 »

Tässä männä viikolla aamulla varhain, kun astelin kotiovestani ja lähdin pihan poikki bussipysäkkiä kohti niin kuulin tällaisen...

Mustarastas laulaa (ääninäyte käynnistyy nuolesta) :-))

On hieman aikaisessa, mutta kylläpä oli kiva kuulla tällaista kevään ennettä...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 14.12.08 - klo:16:18 »

:-O Ohhoh! Se luulee että on kevät.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #62 : 14.12.08 - klo:17:55 »

Kävin kävelyllä ja vaikka ei vielä ole pakkasella, maa oli liukas ja meinasin kaatua. Siinä huomasin ettei tuo nilkka jonka muljautin syksyllä, ole kunnossa, kipua tuntui. Kiva katsella jouluvaloja.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #63 : 14.12.08 - klo:18:13 »

Iltaa!
Lohikeiton jälkeen hypättiin sänkyyn, telkkarista tuli naisten ampumahiihtoa eli otettiin parin tunnin päikkärit.  :-)) [:60] [:60]
Nyt iltakahvin aika.  [:26]
Pasi katsoo salibandya (MM-kisojen finaali tai jotain, vastakkain Suomi ja Ruotsi) eli mä päätin avata pönttökoneen. Ei salibandy oikein kiinnosta!  [:-I] Loppuillasta sitten tuleekin notkuttua tv:n ääressä, kun tarjolla Idolsia, Amazin Racea ja Naisten murharyhmää. Hei haloo, musta on tullut telkkarin orja  [:-DD]

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #64 : 14.12.08 - klo:19:14 »

Tää päivä on mennykki astioden kantamises, tuolt peräkammarin nurkasta taas astiakaappeihi.
Tiskatessan tuli mielee ne PasilanKaijan aatokset, et kuka hitto on tämmöstä astiaroinaa mullenki kasannu. Korvattomii kuppei, lohkireunasii lautasii, lasituoppei ja kaikemmaaliman kuppii ja kippoo, mit en o mulla tienny olevankan. Alko roskis täyttymää kovaa vauhtia.  :-))
Kohta testaan uuden hellan, olen siit jo säilörasvat polttannu ja tuulettannu kämpän. Jos paiskais uunii pikkukimpaleen possua ja pannulla tirisyttelen jotai muuta. Saas nähhä, mitä maha sanoo, ku saa ruokaaki!  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #65 : 14.12.08 - klo:19:21 »

Tää päivä on mennykki astioden kantamises, tuolt peräkammarin nurkasta taas astiakaappeihi.
Tiskatessan tuli mielee ne PasilanKaijan aatokset, et kuka hitto on tämmöstä astiaroinaa mullenki kasannu. Korvattomii kuppei, lohkireunasii lautasii, lasituoppei ja kaikemmaaliman kuppii ja kippoo, mit en o mulla tienny olevankan. Alko roskis täyttymää kovaa vauhtia.  :-))

Mä just muistelin ekaa itse laitettua Joulua, kun mulla ei ollut kunnon tarjoiluastioita. Foliolla päällystin leikkuulaudan ja savulohi siihen "kauniisti" esille. Viskilaseihin sai mätiä, smetanaa ja sipulisilppua. Kyllä siinä joutui käyttämään mielikuvitusta!  [:65]
No, nyt astioita on. Varsinkin niitä pahuksen kahvikuppeja  [:-DD] Kuitenkin hiukan joutuu miettimään, että onko kaikkea tarpeeksi perjantaisia Tainan valmistujaisjuhlia varten. Jos tänne tulee 20 vierasta. No, onneksi tiskokone pesee puolessa tunnissa...  [:-)]

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #66 : 14.12.08 - klo:19:28 »

Harmaata, pimeää ja uneliasta sunnuntaiehtoota. 0-tuntumassa mittari lukemat olleet monta päivää .....nyt ehkä aavistus miinuksella. Idolsia odotellessa kurkistus pönttöön on paikallaan.
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #67 : 14.12.08 - klo:19:43 »

Pimiää on ulkona ja aavistuksen pakkasen puolella, kunpa olisi edes lunta niin valaisisi hiukan, no kuu sentään yrittää hiukkasen pilvientakaa kurkistella  [:-)] 
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #68 : 14.12.08 - klo:19:50 »

Iltalenkki tehty, joulukortit lähti samalla reissulla postilaatikkoon.
Nyt keskitytään Idolsiin, Koop on mun ehdoton suosikki, toivottavasti onnistuu lauluissaan!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #69 : 14.12.08 - klo:20:00 »

Mä just muistelin ekaa itse laitettua Joulua, kun mulla ei ollut kunnon tarjoiluastioita. Foliolla päällystin leikkuulaudan ja savulohi siihen "kauniisti" esille. Viskilaseihin sai mätiä, smetanaa ja sipulisilppua. Kyllä siinä joutui käyttämään mielikuvitusta!  [:65]
No, nyt astioita on. Varsinkin niitä pahuksen kahvikuppeja  [:-DD] Kuitenkin hiukan joutuu miettimään, että onko kaikkea tarpeeksi perjantaisia Tainan valmistujaisjuhlia varten. Jos tänne tulee 20 vierasta. No, onneksi tiskokone pesee puolessa tunnissa...  [:-)]

Juhlavieraille kutsuun teksti "Oma kuppi mukaan"  :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #70 : 14.12.08 - klo:20:24 »

Jos vieraat olisi koiria,  niin olisi ihan aiheellinen muistutus  :-))
Koop on kyllä ihan ihqu, pitää varmaan äänestää!  :-O [:-DD]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #71 : 14.12.08 - klo:20:45 »

Iltaa.   [:-)]
Koko päivä meni maakuntakierroksella sukulaisissa.
Joulukortit myös laitoin postilaatikkoon matkan varrella.
Päivällä mittari näytti - 4 astetta. Nyt kotona -2 astetta.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #72 : 14.12.08 - klo:21:37 »

Ehtoon lämpimät hunajavesi kupposelliset juotu ja tipusten ruokinnat huomiselle päivälle tarkistettu sekä täydennetty  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 14.12.08 - klo:22:23 »

Tuli vaan mieleeni nuoruudenaikainen hellustelu Kaijan muistelusta, kun hän laittoi eka joulua.
Mä katoin kans pöydän silloiselle kultsulle ja keitin jotain helekkarin pussikeittoa.  Sen muistan ikäni, kun kaveri vähän kalpeana kiitteli ruoasta, mut esitti toiveen, et syötäis ihan normaalia ruokaa. [:-DD]
Mun hienostelu loppui siihen!!  [:-DDD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 14.12.08 - klo:22:25 »

[:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.274 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.