Olipahan hiittireissu!
Mun laiska palleroni oli saanut jonkun kilpahevosbakteerin, ja kun
päästiin varikkoportista radalle tarkoituksena ajaa lämmittelyhölkkää 3 km, niin herra otti ja
vei mua kun kuoriämpäriä kierroksen. Vauhti oli aika huimaa, sitten kun vielä mun ohjaslenkit
oli ihan liian pitkällä, ja muutenkin oltiin löysin remmein menossa, niin kyllä hirvitti.
Sain hänet sitten sen verran hidastamaan, että päästiin talliportista ulos. Tallialueella sain yhden
herrasmiehen taluttamaan, niin että sain ohjaslenkit lyhennettyä, ja herrasmies vähän kiristeli remmejä
niin päästiin sitten taas baanalle. Sen jälkeen oli ihan ok, virkeä mutta pysyi käsissä. Hiitissä vähän
kurveissa laukkaa, kumma kyllä tuolla ekalla villillä kierroksella ei laukasta tietoakaan!
Kädet on aikas kipeät, mutta pysyi sentään haarukka kädessä kun poikkesin kotimatkalla KaijaPasilaan
kanacurrylle. Seuraavaan hiittiin pistetään korvat kunnolla kiinni ettei kuuntele liikaa toisten ääniä.
Tänään radalla oli paljon hevosia, eli ihmekös tuo että maalaispoika innostuu. Positiivista sinänsä
että menohaluja on, vaikka niistä kotiradalla ei ole tietoakaan. Parempi näinpäin. Kunto on kova, eipä
tuo juuri väsynyt eikä hengästynyt 12 km juoksemisesta.