Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jonotusnumerot!!!  (Luettu 399 kertaa)

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Jonotusnumerot!!!
« : 29.12.08 - klo:18:49 »

...mie oon niin pirun kiukkunen..,. [HOT]...yritin lauantaina laittaa hesarin muutoksen tänne stönölään...vaan eipä asiakaspalveluun saanut pätkääkään yhteyttä, jonotin noin puolisen tuntia...pöh...ei vastausta, jono-jono-...ooh, mie laitoin netin kautta muutoksen....eipähä lehtee ole tullut..

eihä täs viel mittää....oon soittanut ja soittanut...aikaa on menny noin reilu tunti kahden päivän aikana....kunnes vihdoin ja viimein tuli "ELÄVÄ" immeinen langanpäähän, mie ensimmäisenä kysyin....joudunko maksamaan jonotuksesta...VOI TAIVAS....JOUDUN!!!!!!!!...siin kohtaa miult palo päreet, ilmoitin ylen "RAUHALLISEEN" ääneen...miksi ette laita tietoa jonotuksen alkuun, jotta se maksaa!!...kerroin vielä...mie oon eläkkeellä ja pelkään tulevaa puh.laskua...jos tää tällee mennee, mie lopetan hesarin tilauksen....puhelut tullee kalliimmaksi, kuin lehti... [HOT] [:8]...kiukttaa niin hemmetisti!!!
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #1 : 29.12.08 - klo:18:58 »

Joo, se on NYKYAIKAA tuo jonotus  [:-//]. Sitten on vielä sellaiset systeemit, että "jos haluat sinne, niin paina numero ?, jos taas tänne, niin paina numero?". Kiukuttaa minuakin niin maan vietävästi tuollaiset  [:-//]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #2 : 29.12.08 - klo:19:50 »

...äkköittää.... [HOT] [HOT] [:8]...aina vaan!!!
Kirjattu

tassu

  • Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #3 : 29.12.08 - klo:23:06 »

Voi ei en tahdo edes ajatella tuota!
Puhelimessa jonotus  [HOT]

joten minullakin meinasi pinna palaa kun soittelin ennen joulua Turun alueen päivystykseen ja huomasin, että joudunkin johonkin vastaaja jonotukseen. Ja kun Turus oltiin, niin paina sitä ja sitä numeroa jos haluat suomeksi tai på svenska palvelua.
Seuraavana piti näppäillä "suuntanumero ja puhelinnumero". Minä ihan ärisin että mikä ihmee suuntanumero, ei miun kännykässä ole suuntanumeroa  [:-//] Kolmannen kerran jälkeen tajusin näppäillä ihan vaan oman numeroni, ja seuraavana se vastaaja sanoikin, että Kiitos soitosta, soitamme sinulle takaisin minuutin kuluttua.  [:-DD] Oli siinä ihmettelemistä kun sairaalasta heti soitettiinkin minulle  [:-I]

Loistavaa Turku, saisi Hesarit ottaa mallia  [:-I]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #4 : 30.12.08 - klo:07:09 »

Pieni vinkki puhelinjonotusasiaan lehti,puhelin yms. asioissa.  Aina kannattaa painaa numeroa jolla tilaa lehden tai liittymän tai mitä siellä onkaan sitten tarjolla. Näin pääsee jonojen ohitse ja sitten voi kertoa oman asian.  [:-)]
Itse olen soittanut Elisalle muutaman kerran ja nopeasti ovat vastanneet, kun näppäilin kohdan, että uuden liittymän avaus. Asiani koski kylläkin väärin olutta laskutusta  [:-)]
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #5 : 30.12.08 - klo:13:56 »

Minulla nousee savu korvista Kelan kanssa. Ensin pitkä jonotus ja sitten ei meinannut asia selvitä ei niin millään kun kuulemma tämmöisiä tapauksia on niin kovin harvoin. Ärgele. Onhan se tietysti hienoa olla vähän erilainen, mutta että eikö sentään Suomessa jokunen muukin ole saanut viime vuosinakin lapsen jos toisenkin ja selvitellyt oikeuksiaan siihen liittyen? Ei niin kovin erikoista kuitenkaan...
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #6 : 30.12.08 - klo:16:20 »

Kertokaa kokemuksianne, mie oon vielkii nii pirun vihainen,,,ja en uskalla soittaa mihinkään...oon miettinyt muutenkin vaihtaa operaattoria...Sonera ON kallis...kertokaa, mikä olisi eläkeläiselle suht. sopiva...ja en edelleenkään saa kysymysmerkkiä... [NUT]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 860
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #7 : 30.12.08 - klo:20:31 »

(Menee nyt ohi aiheen, mutta hesari on aina välillä tullut ja kaikki muutokset on saanut tehdyt netin kanssa, ei ola tarvinnut onneksi soitella ja jonottaa)
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #8 : 30.12.08 - klo:21:09 »

Jarmo...netin kautta
tein muutoksen...kaik män pieleen,joulun ruuhka oli kuuleemma syypää, johon mie en usko...tänään tuli hesari ja piti tulla myöskin eilinen, vaan eipähän tullut.. :-O sekin luvattiin...höh....luvattiin kolmen päivän lehti ja sekös korvaa tään kaiken......
Kirjattu

Mutunen

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 319
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #9 : 31.12.08 - klo:00:37 »

Tätä olen pohtinut minäkin, että monet kauppaliikkeet menettä runsaasti asiakkaita, kun eivät vastaa puhelimeen. [:-//]

Jotkut kunnan ja verottajan toimistot ei ole asiakkaista kiinnostuneet ja antavat kyllä odottaa, onpa heillä ns. soittoaikoja,
jolloin vastaavat puhelimeen, jos kerkiävät.

Ärsyttävintä on soittaa terveyskeskukseen, sieltäkin vastataan jos sattuu, yleensä on jonoja.
On ihan selvää, ettei tuonne kukaan turhaan soita.
Puhelujonot on merkki, että sinne on palkattu liian vähän väkeä.

Apteekeissa, lihakaupoissa, pankeissa... on vakiintunut rullalta repäistävä jonotuslappu, se on hyvä juttu,
nyt kaikki on jonossa tasaarvoisia, eikä kukaan voimakastahtoinen etuile. :-))

Tämän tunne jo tuntuvana puutteena, kun hälytyskeskuksiinkin on puhelinjonoja.
« Viimeksi muokattu: 31.12.08 - klo:00:44 kirjoittanut Mutunen »
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #10 : 08.01.09 - klo:12:25 »

Jonossa olin minäkin  :-O

Ponnistelin saada ajan terveyskeskuksen fysioterapiaan ( piti käydä lapusta katsomassa osaston oikea nimi )

Tietty aamu oli turhauttavaa, varattua tuuttasi koko aamun, kunnes yllättäen kuului musiikkia  [:-I] huonoa. Mikään automaatti ei kertonut minne olin soittanut, tai jotain ennustetta kuinka monta on jonossa  [:-I]  jäin kuuntelemaan.

Lopulta jonkinlainen epämääräinen vastaus  [:-I] tunnukset ja jne...... tietty hänelle selvisi, että vanha mummohan se siellä yrittää saada aikaa [:-(]  vastaus oli,  mahdollisesti kolmen kuukauden kuluttua voin saada ajan, aikaa ei voida antaa nyt..... ei mitään   [:-I]  arvelin jotta siinä ajassahan ehtii jo paikat parantua  [:-I]  kuulemma ei. Kaksisataa potilasta on jonossa, hän sitten soittaa kolmen kuukauden kuluttua tai jos joku sattuu peruuttamaan jne.......kenties.....

sainko ajan  [:21] 




Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #11 : 08.01.09 - klo:12:31 »

Olen katsonut parhaimmaksi tavaksi mennä henkilökohtaisesti varaamaan ajan,
ja heti aamulla , kun terveyskeskus aukeaa. Onneksi minun ei ole tarvinut vaivata
heitä kovinkaan monta kertaa....
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #12 : 08.01.09 - klo:16:01 »

 :-O   täällä lukee ovessa isosti ajanvaraus puhelimella arkisin klo 9.00 -11.00   [:-I]  [:-(]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #13 : 08.01.09 - klo:17:38 »

Meidän terveyskeskuksessa ei tänä vuonna enään pääse suoraan lääkärille jos ei ole akuutti tapaus.

Pääse ainoastaan jos on tilannut lääkärille ajan etukäteen.
Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: Jonotusnumerot!!!
« Vastaus #14 : 08.01.09 - klo:18:07 »

Meidän terveyskeskuksessa ei tänä vuonna enään pääse suoraan lääkärille jos ei ole akuutti tapaus.

Pääse ainoastaan jos on tilannut lääkärille ajan etukäteen.

Ei meilläkään lääkärille pääse, mutta ajan voi varata hoitajalta.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.232 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.