Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.1.2009  (Luettu 1569 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 2.1.2009
« Vastaus #90 : 02.01.09 - klo:23:22 »

Kaarin, ei digimittari narraa, paitsi jos se pää on vaikka lumihangessa, sitten se kyllä näyttää lämmintä. Patteri ei kyllä kauan kestä ja jos tuntuu, että lämpötila on jämähtänyt, voi vaihtaa uuden. Kannattaa laittaa se sensori roikkumaan ilmaan varjoisaan paikkaan, niin ettei se vastaa mihinkään kiinteään.
Ettei vain flunssa iskisi, kun palelee... lämmintä ylle.

Pakkanen taas kirahti... -18,6 näytti digi.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #91 : 02.01.09 - klo:23:22 »

-10 astetta pakkasta ulkona, olen viimeksi ollut ulkona tiistaina ja sen jälkeen pysynyt visusti sisällä kun on tämä kaamea flunssa.

Ensi viikon keskiviikkona pitäisi mennä töihin, hui kauhistus miten mä siellä ulkona sitten pärjään.

Voi voi AnnMC, mitä jos koittasit kattella sisätöitä. Ehä tämmösillä pakkasilla, kukaa ulkohommii!   :-))
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #92 : 02.01.09 - klo:23:29 »

-10 astetta pakkasta ulkona, olen viimeksi ollut ulkona tiistaina ja sen jälkeen pysynyt visusti sisällä kun on tämä kaamea flunssa.

Ensi viikon keskiviikkona pitäisi mennä töihin, hui kauhistus miten mä siellä ulkona sitten pärjään.

Voi voi AnnMC, mitä jos koittasit kattella sisätöitä. Ehä tämmösillä pakkasilla, kukaa ulkohommii!   :-))

Juu, enhän minä missään nimessä suostuisinkaan ulkotöihin tämmösissä pakkasissa.
Onneksi mun työni onkin sisätöitä, mutta kun aamulla pitää lamsia sinne bussipysäkille ja siinä ajassa nokka varmaan jäätyy.

kyllä tämä flunssa tästä pikku hiljaa alkaa laantumaan on enään vain kunnon räkä-tauti ja aivastelen koko ajan, että mun lähelle ei sitten kannata istua bussissa.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #93 : 02.01.09 - klo:23:35 »

Kiitos mese vastauksesta. [:-)]  Saamattomuuttani toi johto tuoliin kiinnitettynä on.  Het huomenna mie hakkaan naulan ikkunapokaan ja kiinnitän johdon siihen. [:-)]

Joku tauti minua riivaa kun jatkuvasti nukuttaa, eikä virettä meinaa löytyä millään ja valivali.  Tai eihän toi valittamista ole, kun vain kerroin miten asiat on.

Nukkukaa hyvin, mä meen nyt  [:60][:6]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #94 : 02.01.09 - klo:23:45 »

Kirjattu

Tipi

• Vieras
« Vastaus #95 : 03.01.09 - klo:03:40 »

Onneksi mun työni onkin sisätöitä, mutta kun aamulla pitää lamsia sinne bussipysäkille ja siinä ajassa nokka varmaan jäätyy.

kyllä tämä flunssa tästä pikku hiljaa alkaa laantumaan on enään vain kunnon räkä-tauti ja aivastelen koko ajan, että mun lähelle ei sitten kannata istua bussissa.

On pitänyt monesti kysyä, kuinka kävi, menitkö läpi Tammisaaresa. Ei vain tullut seurattua.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #96 : 03.01.09 - klo:17:19 »

Niin kaunista...
http://www.positiivarit.fi/tiedostolahetys/Category.aspx?4778019b-7ca8-427d-8be9-2020d6601cde
...nimittäin "Mustavalkoisesta väreihin" PowerPoint esitys.
 [:-)]
Olikin tosi kaunista, ja siellä oli paljon muutakin mukavaa katsottavaa.
Mul ei aukea tuo [:´((] Kone vaan heittää jotaki herjaa. Tartteekohan tuohon siis joku tietty ohjelma?

Aukeavat PowerPoint viewerillä, jonka voi ladata täältä Positiivareiden sivulta, ellei sitä ennestään ole koneella.

http://www.positiivarit.fi/tiedostolahetys/

Ei vaan onnistu. Oon nyt ladannut PowerPointin kolme kertaa. Aina se päätyy sanoihin "Asennus on nyt valmis". Sitten kun yritän avata tuota Pyriksen linkkiä, tulee tämmönen, joka kerta:

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #97 : 03.01.09 - klo:17:21 »

Luulen, että vika on mun koneessa. Tässä on muutaki vikaa nimittäin... [:´((]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 03.01.09 - klo:17:28 »

Koneessasi ei välttämättä ole vikaa. Toimisikohan uudempi versio ko. ohjelmasta, vuodelta 2007.

http://finnish.toggle.com/lv/group/view/kl39469/Microsoft_PowerPoint_Viewer_2007.htm

[:-)]

lisäys: Mulla on se 2007 versio ja hyvin on toiminut.

« Viimeksi muokattu: 03.01.09 - klo:17:32 kirjoittanut Pyryharakka »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #99 : 03.01.09 - klo:17:39 »

Se eka, jonka netistä löysin oli vuodelta 2007. Ei vaan toiminu sekään, eikä tää Positiivareiden sivultakaan, oliks se nyt 2003 vissiin... Puuh, en taijja enää jaksaa taistella, huoh.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #100 : 03.01.09 - klo:18:21 »

On pitänyt monesti kysyä, kuinka kävi, menitkö läpi Tammisaaresa. Ei vain tullut seurattua.

En mennyt sain kyllä nyt enemmän ääniä kuin 4 vuotta sitten.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #101 : 03.01.09 - klo:22:33 »

Ann MC,  sehän on tosi hieno  prosentti!!! Se, että sait enemmän kuin 4v sitten!

Toivotaan seuraavalla kerralla parempia arvioita heiltä!!!!

Tv Marleena ja Pyry   [:-)] [:-)]

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #102 : 04.01.09 - klo:00:00 »

Ann MC,  sehän on tosi hieno  prosentti!!! Se, että sait enemmän kuin 4v sitten!

Toivotaan seuraavalla kerralla parempia arvioita heiltä!!!!

Tv Marleena ja Pyry   [:-)] [:-)]

Mutta edustin silloin eri puoluetta.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.066 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.