Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.1.2009 Tiistai  (Luettu 1959 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 6.1.2009 Tiistai
« Vastaus #45 : 06.01.09 - klo:11:50 »

-2,2 ja kylmiä tuulen puuskia jos vaatetta lämpimästi päälle ja hetkeksi ulos katselemaan
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 06.01.09 - klo:12:21 »

Että osaaki kirvellä kipakasti noin pieni pläntti. Hipasin kädensyrjällä kiukaan luukun reunaa ja sain kuin sainkin palovamman. [:´((] Nahkat siitä lähti. Vaikka tuo on pieni alue, ni ihmeen kovasti kirvelee.

Siis se on 90-prosenttisen varmaa, että aina kun lämmitän saunaa, saan palovamman. mitä ihmettä mä sillai sählään. [:´((]

Tänne oli ennustettu -1 mutta kyl mun mittari kovasti väittää, että +1 on. Alkaiskohan tekeen lumipalloja. :-))

No on täsä muutakin tekemistä. Aikas ahkera oon kyl ollukki. Kohta pyykit keräämään saunasta, ovat varmaan jo rutikuivat, kun lämpö siellä nousee. Sit vasta sytytän pataan tulen, taitaa nääs olla matalapaine ja silloin pata joskus hyvin ikävästi puskee kaikki savut sisään. Pyykit saatava ensin alta pois, ettei mee uusiks. Kerran meni uusiks. Kun kannoin ne savuiset pyykit keittiöön, haisi koko keittiö savulta. Puuh.

Mihkäs se se Veke muutes muuttaa? Onks sulla jo uusi asunto katottu valmiiksi?

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #47 : 06.01.09 - klo:12:40 »

Taitaapi Veke nyt muuttaa vaan makkarista olkkariin, mutta taitaa olla mielessä muuttoa muuallekin, jos olen oikein ymmärtänyt.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 06.01.09 - klo:13:10 »

Kukas myyrän oli aamiaiseksi herkutellut  :-O

Varpuspöllö tässä pyörii, mutta se olis varmaan vienyt koko myyrän pois, eikä vain pikkupaloja syönyt  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 06.01.09 - klo:13:16 »

Taitaapi Veke nyt muuttaa vaan makkarista olkkariin, mutta taitaa olla mielessä muuttoa muuallekin, jos olen oikein ymmärtänyt.

Ai niinhä se tais ollakkii. Muistin vaan, että Veke on muualle muuttamisellaki "uhkaillu". :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #50 : 06.01.09 - klo:13:21 »

Hidsi tää mun palovamma on isompi ku ens tajusin. Se on niinku levinny. 5-6 cm alue ihan punanen ja tosi kosketusarka, nahkat lähteny vaan siitä keskeltä. Auts ja vali. Vaikka heti kun se käsi sitä luukun reunaan hipasi, mä painoin palaneen kohdan jäätä vasten ja pidin siinä. Löylykipossa oli pohjalla jäätynyttä vettä. Kauhia, miten se nyt noin levähti. Höh. Ei tälle kai oikein mitään oo tehtävissä. Bacimysin-pulveria laitoin tohon nahattomaan kohtaan.
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #51 : 06.01.09 - klo:13:23 »

Ai niinhä se tais ollakkii. Muistin vaan, että Veke on muualle muuttamisellaki "uhkaillu". :-))

No toi suunnitelma elää, eikä o päätetty. Katto ny, jos saan tän rempan valmiiks.
Nytte pitäs vaa olkkarii muuttaa, se on valmis. Nää kaks pienempää huonetta ja eteine roikkuu ny.   :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #52 : 06.01.09 - klo:13:24 »

Reipasta remppafiilistä Vekelle! [:-)] :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #53 : 06.01.09 - klo:13:38 »

Päivätirsat tuli vetästyä, koirakin painautui lämmikkeksi jalkoihin.
Millehän nyt alkas?
Päiväkahvia ainaskii. Niin ja muuton meil on afa näkyvillä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #54 : 06.01.09 - klo:14:20 »

Pilvistä, tuuli heikentynyt ja mittarissakin vain -1,4. Aurinko on päivällä pari kertaa vähäsen vilahtanut.
Jos vaikka lisää teetä..
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #55 : 06.01.09 - klo:14:27 »

Kaunis aamuntaivaskuva Pyrikseltä  [:-)] [:-)]

Tunnelmallisen kaunis kynttilä Kaarinilla  [:-)] [:-)]

Aurinko paistaa ulkona ja -1,5 pakkasta, mutta tuuli on aika kylmän tuntuista kun koirulin kanssa olin lenkillä ja paljon oli hippiäisiä matkanvarrella puissa piipittelemässä  [:-)] 
Ruokinnalla on ollut vilkasta, mustarastas koirailla peräsinlentoa pihapiirissä, eivät mitenkään tahdo sopia yhtäaikaa ruokinnalle, räkättirastas myös ilmestynyt ruokinnalle omenia napostelemaan  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #56 : 06.01.09 - klo:14:42 »

Loppiaisen iltapäivää. [:-)]
Täällä on ollut monena sää tänään. Melkein on aurinko paistanut, sitten välillä pilvisen harmaata ja toisinaan kevyttä lumisadetta. Sellaista kun joulukuvassa aina on. Harmi vaan, siitä ei kovin paljon maahan kerry. Maisema kuitenkin on mukavasti valkoinen.
Lämpötila on -1, sopisi minulle jatkossakin.  [:-)]

Ihanan kuvan palavasta taivaasta on taas Pyris laittanut. [:-)]

Oikein leppoisaa oleilua iltaanne ! [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #57 : 06.01.09 - klo:14:55 »

Taas yritin jäälle, nyt sinne tuli jo ojasta vettä jään päälle. Ja juuri alkoi lumisade, mittarissa +0,8 astetta.
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #58 : 06.01.09 - klo:14:59 »

Käytiin hiitillä, ja meni huonosti. Nyt masentaa.  [:-(]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 06.01.09 - klo:15:00 »

Taina, millä tavalla huonosti?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.