Kaksi miestä odotteli Taivaan porteilla ja iskivät tarinaa. "Kuinka sinä kuolit?" ensimmäinen mies kysyi toiselta.
"Jäädyin kuoliaaksi," sanoi toinen.
"Sepä kauheaa," sanoi ensimmäinen mies. "Miltä se tuntuu jäätyä kuoliaaksi?"
"Se on hyvin epämiellyttävää aluksi." sanoi toinen mies. "Alat vapista ja sinulla on kipua sormissa ja varpaissa. Mutta lopulta se on hyvin levollinen tapa lähteä. Sinä puudut ja sinä tavallaan virtaat pois, kuin nukkuisit. Kuinka sinä kuolit?"
"Minä sain sydänkohtauksen," sanoi ensimmäinen mies. "Katsos, tiesin vaimoni pettävän minua, joten minä ilmaannuin kotiin odottamatta. Juoksi makuuhuoneeseen ja löysin hänet yksin kutomassa. Juoksin alas kellariin, mutta ketään ei ollut myöskään siellä piilossa. Juoksi toiseen kerrokseen, mutta ketään ei ollut sielläkään piilossa. Juoksin niin nopeasti kuin pystyin ullakolle ja juuri kun pääsin sinne, sain pahan sydänkohtauksen ja kuolin."
Toinen mies pudisti päätään. "Kyllä se on ironista," hän sanoi.
"Mitä sinä tarkoitat?" kysyi ensimmäinen mies.
"Jos sinä olisit vain pysähtynyt katsomaan pakastinta, me molemmat olisimme vielä elossa."
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mitä sellaista vanhemmalla naisella on rintojen välissä, ja nuoremmalla ei ole???
- Napa!