Mun huumori on kyllä varsin erilaista, kuin mitä tuossa linkissä tulee esille. Eipä vaan naurattanu!
Lainaus käyttäjältä: mese - 25.02.09 - klo:19:54Lainaus käyttäjältä: KLETTERMUS - 25.02.09 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: mese - 25.02.09 - klo:19:49Minun mielestäni tällaiset asiattomat linkit eivät kuulu Pönttöfoorumille ollenkaan.Ei se minun mielestäni ole miteenkään asiaton linkki.Sehän on sitä huumoria joita kaikki eivät ymmärrä.Vitseille on oma ketjunsa, ei tarvis joka vitsille omaa ketjua aloittaa... Jarmo sä voit varmaan olla niin ystävällinen ja siirrät tämän jutun sinne Mesen toivottamalle ketjuun.
Lainaus käyttäjältä: KLETTERMUS - 25.02.09 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: mese - 25.02.09 - klo:19:49Minun mielestäni tällaiset asiattomat linkit eivät kuulu Pönttöfoorumille ollenkaan.Ei se minun mielestäni ole miteenkään asiaton linkki.Sehän on sitä huumoria joita kaikki eivät ymmärrä.Vitseille on oma ketjunsa, ei tarvis joka vitsille omaa ketjua aloittaa...
Lainaus käyttäjältä: mese - 25.02.09 - klo:19:49Minun mielestäni tällaiset asiattomat linkit eivät kuulu Pönttöfoorumille ollenkaan.Ei se minun mielestäni ole miteenkään asiaton linkki.Sehän on sitä huumoria joita kaikki eivät ymmärrä.
Minun mielestäni tällaiset asiattomat linkit eivät kuulu Pönttöfoorumille ollenkaan.
Lainaus käyttäjältä: KLETTERMUS - 25.02.09 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: mese - 25.02.09 - klo:19:54Lainaus käyttäjältä: KLETTERMUS - 25.02.09 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: mese - 25.02.09 - klo:19:49Minun mielestäni tällaiset asiattomat linkit eivät kuulu Pönttöfoorumille ollenkaan.Ei se minun mielestäni ole miteenkään asiaton linkki.Sehän on sitä huumoria joita kaikki eivät ymmärrä.Vitseille on oma ketjunsa, ei tarvis joka vitsille omaa ketjua aloittaa... Jarmo sä voit varmaan olla niin ystävällinen ja siirrät tämän jutun sinne Mesen toivottamalle ketjuun.Ihan noin vaan tiedoksi: yksittäinen pönttöläinen ei voi tehdä ketjujen siirtoja yleisellä keskustelualueella. Ainoastaan ylläpidolla on siihen valtuudet.
Savolaishjuumoria:Savolainen karkasi mielisairaalasta.Syy: Pakko paeta. Selitys: pakkopaitaSavolaislaivurin lempimakkara on salami. Selitys: salmi, on savoksi salamiSavolaismies yritti kaapata lentokoneen. Finnair ei ostanut. Selitys: kaapata= kaupata Savolaisten yhteistyö oli saamatonta. Selitys: saamatonta = saumatonta