Zetan ilmainen sääpalvelu kertoo et seuraavat 5 päivää on poutaisia ja kauniita, todennäköisesti epävakaisuus alkaa sunnuntaina noin aamukahdeksan aikaan
Olisko tietoo milloin päättyy tuolla Rauman suunnalla pahin epävakaisuus ? Vai mahtaako sinne yltääkkään ?
Vasta ensiviikon lopusta olen huolestunut, silloin saatamme ajella sinne.
Minä olin katsovinani että kaunista riittäisi sinne vielä ensi viikon lopulle. Siellä on nyt kuulemma upeaksi remontoitu se leirintäalue. Meidänkin piti mennä sinne jo juhannuksena, mutta silloin siellä oli niin sateista niin päädyimme Vaasaan.
Viime viikonloppuna Mika oli Kouvolassa, Tykkimäellä jutellut jonkun miehen kanssa joka tuli juuri sieltä Raumalta.
Kehui sitä maasta taivaisiin. Että kannattaa mennä.
Me olemme ilmeisesti viikonlopulla Vaasassa taas. Menemme sen kautta pohjoista kohti. Olisi kiva ollut jos olisi vaikka törmäilty
En ole koskaan käynyt Raumalla, aikomus olla ainakin pari yötä jotta ehdimme katsella itse kaupunkiakin. Kiinnostavat ne kauniit vanhat talot joita kuvissa olen nähnyt.
On siis todella mukava jos leirintäalue on hyvä.
Meilläkin oli tarkoitus juuri ensiviikonloppuna olla Vaasassa, tuli kuitenkin esteitä ja emme pääse liikenteeseen kuin vasta ensiviikon torstaina tai perjantaina. Taidammekin nyt sitten tehdä vain pyrähdyksen Raumalle ja Vaasa jää toiseen kertaan.
Olisi todella ollut mukava törmäillä.
Unohtuikin tämänpäiväiset säätiedot.
Siis: Aurinkoista, +16,6.