Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.1.2009.Torstai  (Luettu 1397 kertaa)

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
Vs: 8.1.2009.Torstai
« Vastaus #75 : 08.01.09 - klo:21:11 »

Jippii, lunta tulee! Olipa hauska käydä iltalenkillä kun lunta sataa ja pieni pakkanen.
Tää on just hyvä näin! Toivotaan ettei tule niitä vesisateita.
Jos vähän iltateetä ja muutama pieni mokkapala.  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #76 : 08.01.09 - klo:21:15 »

Iltateetä täälläkin, ulkona nyt -2,8 ja muutama hiutale putoilut välillä alas.
Maassa lunta ehkä viitisen senttiä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 08.01.09 - klo:21:17 »

Juu, monta virhemahdollisuutta on kahvinkeitossa, ja varsinkin unenpöpperössä. Pahinta vielä, jos Airikin on tullut aamukahville. Voi unohtua vedet säiliöstä, tai hana pannun ohi, voi unohtua porot siitä kiposta tai sitten vaan simppelisti unohtaa pistää virrat päälle. Tai vielä semmonen mahis, että töpseli ei oo seinässä, kun pistorasiaan onkin yöksi laitettu kameran akut latautumaan. Kai noista jokainen on mulle joskus tapahtunut.

Sitten on vielä ainakin yksi virhemahdollisuus:
Keittimen töpseli otettu yöksi pois -> kissa kaatanut vesikipon keittiö pöydällä -> töpseli kastunut -> unenpöpperössä töpseli seinään -> räts (kipinöitä, sulake palaa, keittiö pimenee)  :-O
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 08.01.09 - klo:21:27 »

Kaarin, minä oon tullu siihen tulokseen, että vähintään kerran kuussa mulla pitäis olla krooninen aika jollekkin semmoselle oma-Lutuselle!!! Jos ei muuta vikkaa oo, ni ainahan sillä voi kuunteluttaa keuhkot, ja katotuttaa korvat ja poskiontelot! Ihan takkuulla jossakin niistä on yhen lääkekuurin eestä vikkaa!!!  [:-DD] Taas sais mennä ku kehtais...  [:-I]  [:-I]
[:-DD]
Kyllä myö keuhkoistakin juteltiin, mut ei syttynyt Lutunen oikein kuuntelemaan keuhkojani.
Kuuli äänestäni, et ei ton röörit puhtaat ole. :-))
Poskia siveli sellaisella limaisella töhnällä ja määräs oitis kuurin.

Lutunen on niin nuori ja just tullut isäksi, ettei tälläinen vanhemman puoleinen x-rouvatar raaski toista härnätä. [:-DD]

I
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #79 : 08.01.09 - klo:21:36 »

Pakkasta -8,2.
Viimaa oli,kun päivällä aattelin postireissulla tehdä pitemmän lenkin.
Sain tänään järjesteltyä joulukuun kuvat ja tallennettua ne ulkoiselle. Teeskentelyn suuunnittelu siis tuotti tulosta.    [:-DD]
Joinpa pitkästä aikaa ilta-kaakaota.   [:27]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 08.01.09 - klo:22:56 »

Lunta tännekin on tullut.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #81 : 08.01.09 - klo:23:01 »

Juu, monta virhemahdollisuutta on kahvinkeitossa, ja varsinkin unenpöpperössä. Pahinta vielä, jos Airikin on tullut aamukahville. Voi unohtua vedet säiliöstä, tai hana pannun ohi, voi unohtua porot siitä kiposta tai sitten vaan simppelisti unohtaa pistää virrat päälle. Tai vielä semmonen mahis, että töpseli ei oo seinässä, kun pistorasiaan onkin yöksi laitettu kameran akut latautumaan. Kai noista jokainen on mulle joskus tapahtunut.

Sitten on vielä ainakin yksi virhemahdollisuus:
Keittimen töpseli otettu yöksi pois -> kissa kaatanut vesikipon keittiö pöydällä -> töpseli kastunut -> unenpöpperössä töpseli seinään -> räts (kipinöitä, sulake palaa, keittiö pimenee)  :-O

sori rupes naurattaan [:-DDD]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #82 : 09.01.09 - klo:14:53 »

En ennen ole huomannutkaan miten monenlaisista vaaroista ja vastoinkäymisistä aamuisin olen
selviytynyt.  [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.31 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.