Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.1.2009.Torstai  (Luettu 1404 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 8.1.2009.Torstai
« Vastaus #45 : 08.01.09 - klo:10:39 »

"Suunnittelemaan jotain teeskentelemistä". :-)) Hauskasti sanottu. Minunki pitäis.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #46 : 08.01.09 - klo:10:42 »

Huomenta Lapista! Oli aamulla lauhaa -11 ja nyt kiristyi pakkaseksi taas...on tää kans talvi. -25,7 näyttää mittari.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 08.01.09 - klo:11:01 »

Sää on lauhtumaan päin. Kunhan nuo kameran varaparistot ovat latautuneet, olisi tarkoitus lähteä käväisemään paikallisessa luontokeskuksessa. Siihen asti aika kuluu kivasti korttiaskartelun ja pönttöilyn parissa. Semmoista teeskentelemisen suunnittelua mulla.  [:-DD]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #48 : 08.01.09 - klo:11:02 »

"Suunnittelemaan jotain teeskentelemistä". :-)) Hauskasti sanottu. Minunki pitäis.

Tässä edelleen,se on pirskatin tarkkaa hommaa.   [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 08.01.09 - klo:11:12 »

Inke, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. [:-DD]

Mun suunnitelmat ovat edenneet siihen pisteeseen, että aion teeskennellä jauhelihaperunamuussin ja sitä syövät sitten sekä kisut, että minä. [:-)]

Sitte pitäis tehdä polkupyörätesti. Oon nääs luullut, että siitä on kumi puhki, mut huomasinkin, että venttiili vuotaa. Pitää tehdä pumppauskoe. Pumpata kumi täyteen ja katsoa kuinka kauan siinä kestää ilmat, eli: Pääseekö sillä Prismaan saakka (10 min.) niin, että kumissa on ilmaa. [NUT]

Päivän lintusaldo: 4 talitiaista, 1 sinitiainen, 1 varis, 1 harakka. Jukra täällähän käy vilske. [:-I] Ruokinta senku kiihtyy. [:-I] Toivottavasti nuo kylän linnut lauhana jaksona jaksaisi lennellä ympäriinsä vähän enemmän, että huomaisvat, että täällä herkkupöydät notkuu. Ne ei pakkasilla oo varmaankaan "turhia lentoja" lennelleet, ovat jämähtäneet johonkin yhteen ja samaan paikkaan. Muuta selitystä en tälle ihme ilmiölle keksi.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 08.01.09 - klo:11:12 »

Huomenta.  Aurinko tulossa, kun puiden yläosissa on kullankeltaista.  Pakkasta tunti sitten -20.  Alako hampaat kalisemaan ja piti laittaa enempi  vaatetta päälle.

Mulla on lekurille meno, mut ei oikein kehtais mennä, kun vaivat on kaikonneet.  Kuunnelkoot mun keuhkot, kun en tiedä, milloin seuraavan saan ajan.

Luulin PYriksen kuvassa olevan jotain kangasta.  Onpa lämpimät värit. [:-)]
Mullakin on ollut tuollainen teepallo, mut missä lie nykyisin?
Pussi on kätevä, ainakin tässä tapauksessa kun teen käyttö on vähäistä.

Pirteää pakkaspäivää pönttöihinne. [:45] [:45] [:45]

lisäys: ..seuraavan kerran..
« Viimeksi muokattu: 08.01.09 - klo:11:17 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #51 : 08.01.09 - klo:11:37 »

Soneran laajakaista tilttasi taas. Pasi soitti sinne ja pääsi johonkin automaatin haastateltavaksi. Yhteydessä ei pitäisi olla mitään vikaa ja jos tulevat tänne käymään ja huomaavat, että vika onkin "meidän" modeemissa (mä luulin, että se on edelleen niiden???) niin veloittavat 85 euroa  [:-/]
Tässä täytyy nyt harkita, että vaihtaisko samantien operaattoria. Kahden vuoden "vankeus" eikun sopimus on umpeutunut, nyt voidaan vertailla hintoja  [:-)]

Mä ehdin saada ihan hyvin kaikkea pientä kotityötä aikaiseksi, kun jouduin pois netistä  [:-)] Joulutonttuja laatikkoon odottamaan seuraavaa joulua jne.

Tiinan antama amaryllis, jonka mä jo luulin tappaneeni, on tehnyt pienestä nuppuvarresta uuden upean kukan.  [:-)] Ikävä kyllä sekään ei ole ikuinen, yksi neljästä kukasta on jo mennyttä. Mutta hieno on muuten edelleen.

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #52 : 08.01.09 - klo:12:19 »

En malta olla kertomatta kun Loppiaisaattona kävin puutarhamyymälässä tekemässä heräteostoksen, 3 amaryllistä yhteensä 10 €. Yksi parhaillaan kukassa, seuraava kohta aukeamassa ja yksi vasta nupulla. Minulla on siis kukkia pitkäksi aikaa.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #53 : 08.01.09 - klo:12:25 »

En malta olla kertomatta kun Loppiaisaattona kävin puutarhamyymälässä tekemässä heräteostoksen, 3 amaryllistä yhteensä 10 €. Yksi parhaillaan kukassa, seuraava kohta aukeamassa ja yksi vasta nupulla. Minulla on siis kukkia pitkäksi aikaa.  [:-)]

Näin joulun jälkeen saattaisi tosiaan tehdä löytöjä!  [:-)]

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #54 : 08.01.09 - klo:12:28 »

Kylla todella olin tyytyväinen ja oli mahdollista valita eri kukinta-asteisia joten eivät kaikki heti lakkaa kukkimasta. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #55 : 08.01.09 - klo:12:46 »

-7,6 ja äskenkin ruokinnalla tinttien lisänä 3 mustarastasta, pihapiirissä taitaa talvehtia nyt 4...5 mustarastasta [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #56 : 08.01.09 - klo:12:50 »

Joulu on otettu nyt pois. Kuusi lensi näppärästi ikkunasta pihalle, ei tarvinnut neulastaa
rappukäytävää. Suurin osa neulasista imuroitu. Samalla vähän muutin järjestystä ja
järjestelin kirjahyllyt. Iso projekti olisi kahden lipaston laatikot käydä läpi ja nakata pois
kaikki tarpeeton, sekä viedä opiskelumateriaali vintille. Ehkä se jää toiseen päivään.
Tarttis ostaa parkettiliimaa että noi matot pysyisi paikallaan. Puupäät saa ne sekunnissa
kasaan. Vai olisko kätevämpi naulata ne lattiaan?  [:-I]
Kirjattu

Piipero

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Kissat jättävät tassunjälkensä sydämeesi
« Vastaus #57 : 08.01.09 - klo:14:38 »

Minäkin ostin lähikaupasta 50 cm korkean sypressin puoleen hintaan (3,45 eur) ei paha hinta!
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 08.01.09 - klo:16:38 »

Kotona taas.  Voi jeekale, mitä mä nähdä sainkaan, omalääkäri Lutusen! [:35]
Voi kun saatais hänet pitää.  Ei ollut lekurilla kiire mihinkään, ei ainakaan antanut sellaisia merkkejä.  Olihan mulla rästissä valituksia ja puhuttiin ihan valitusten ulkopuolisiakin asioita. [:14] [:-)]
Polveen pisti jotain kukonhelttauutetta, tai jotain sen tapaista, kun oli ruvennut natajamaan.
Kaksi kertaa vielä pistetään, sit pitäis nivelet olla kontiksessa. 

Kuu möllötti taivaalla ja sopivasti oli pakkasta, eli -15 astetta. [:-)]

Eiköhän tuossa lie tärkeimmät kuulumiset.  [:-)]

Mukavaa alkuiltaa jokaiselle. [:-)] [:-)] [KIPPIS]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #59 : 08.01.09 - klo:16:42 »

Lutunen on kiva sukunimi. [;-)] [:-DD]

Mukavaa, kun lääkärissäkäynti meni hienosti. Siitä jää aina hurjan hyvä mieli, jos on ollut mukava ja kiva lääkäri. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.