Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 10.1.2009  (Luettu 1090 kertaa)

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
Vs: Lauantai 10.1.2009
« Vastaus #30 : 10.01.09 - klo:11:11 »

Päivää.   [:-)]
Lauhtunut on, enää -2,9 astetta. Ulkona on kirkasta,jostain metsikön takaa aurinkoinen pilkistää.
Onkohan Sus saanut imuroitua.   [:-I]
Tikru on myös jossain kolossa heti,kun imuri käynnistyy.Emokissa ei enää niin piittaa.Nukkuu nojatuolissa ja mä sit nostan sen toiseen tuoliin,että saan kaikki imuroitua.    :-))
Leppoisaa lauantaita.    [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 10.01.09 - klo:11:23 »

Ei oo. :-)) Imuri on nyt kuivaharjottelussa lattialla, äsken aattelin pistää sen hurisemaan, siis mökäharjoitteluun ennen kuin alan putkella huiskimaan, mut en mää raaski nyt pistää mökää, kun pikkukissat molemmat vetelee sikeitä. En haluu pelästyttää niitä kesken unien, oon mie niin hellämielinen. [:-)] (Hyvä tekosyy olla imuroimatta, vai mitä. [:-DD] Ei vainenkaan, ei oo tekosyy, ihan oikee syy.)
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 10.01.09 - klo:11:26 »

Huomenta.  Viestini meni taas  [:21]?
Mukavaa päivää kaikille.  [:45]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #33 : 10.01.09 - klo:11:29 »

Sus: ihan oikea syy olla imuroimatta,pelkäävät vielä enemmän,jos kesken unien säikähtävät.
Jospa lähtis hakemaan postia ja sitten päiväkahville,ei tässä muuten saa tolokkua elämään.    :-))
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 10.01.09 - klo:11:39 »

Aamupäivää [:-)]

Pitäis tehdä kaikkee muuta ku lähtee avantoon, vaan sinnepä mieleni halajaa [:50]  -0,5 enää, nopeesti lauhtuu ilma.

Ei oo. :-)) Imuri on nyt kuivaharjottelussa lattialla, äsken aattelin pistää sen hurisemaan, siis mökäharjoitteluun ennen kuin alan putkella huiskimaan, mut en mää raaski nyt pistää mökää, kun pikkukissat molemmat vetelee sikeitä. En haluu pelästyttää niitä kesken unien, oon mie niin hellämielinen. [:-)] (Hyvä tekosyy olla imuroimatta, vai mitä. [:-DD] Ei vainenkaan, ei oo tekosyy, ihan oikee syy.)

Susun imuroinnin aloitus saattaa hetken kestää [:-DD] Mut eihän vaavoja todella voi häiritä heidän nukkuessaa ja pitäähän tottamooses totutella siihen mölytoosaan! [:10] [:10]

Mun molemmat edesmenneet kisuni tykkäsivät hirmusesti turkkinsa imuroinnista [:57]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 10.01.09 - klo:11:57 »

Joooo, on tää vähän hitasta tää mun imuroinnin aloitus. :-)) No aikani kuluksi tässä siirrelly kamoja pois imurointioperaation edestä ja muutenki pientä järjestelyä täällä, sitte aina välillä hyppään tietenki Pöntölle, pitäähän sitä välillä levähtää, ettei mikään paikka revähdä. [:-DD]

Tilannetiedotus: Kisut ovat heränneet, Nöpö tutkii ja haistelee imuria vähän väliä. Ihan hyvä niin, jos ei sitte IHAN niin kauhiasti pelkäis. Kohta pistän mökän päälle, mutten ala hosumaan heti putken kanssa. Saavat tottuu siihen stabiiliin mökään ensteks.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #36 : 10.01.09 - klo:12:16 »

Väliaikatiedotus: "kuivaimuroin" äsken, eli vetelin putkea pitkin lattiaa ilman mökää. Ne pelkäs jo sitä. [:-I]

Nyt alkoi mökavaihe. Tossa se huutaa mökätoosa lattialla - ja kissat kateissa...
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #37 : 10.01.09 - klo:12:30 »

Joulukuusi riisuuntui äsken valoista ja sai uuden kunniatehtävän lintulaudan suojana. Uusiokäyttöä ja kierrätystä. Ulkosalla aika kiva ilma, hiukan harmaa kylläkin. Aurinko, mikä se on? en muistakaan enää.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 10.01.09 - klo:12:31 »

Ovat varmaankin sohvan alla turvassa. En minäkään pidä imurin äänestä. Imuroimisesta nyt puhumattakaan.  [:-DD] Joten jonkin pikkukisun mielestä imuri varmaan on ihan kamala hirviö. Toivottavasti pikkuiset ilmaantuvat esille jossain vaiheessa. Eihän sitä voi siivoamattakaan olla. Sitten kun nurkkiin on kertynyt kennelin verran villakoiria, niin on pakko kaivaa imuri esiin. Siinä mielessä nuo aurinkoiset päivät voivat olla aika paljastavia.  [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 10.01.09 - klo:12:35 »

Jahas, se on sitten aika. T.O.T.T.  [:-DD]

Oli taas hiukkasen levotonta tuo nukkuminen, vaikka illalla oli väsyttävinään kovasti. Siinähän sitten pyöriskelin pari tuntia ja mietin syntyjä syviä ja uni antoi odottaa itseään.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 10.01.09 - klo:12:37 »

Sohvan alla ovat ja sinne jäivät, vaikka sammutin mökän. Nyt on pikku mökätauko. Mut nyt en voi laittaa sitä taas päälle, jos ovat nukahtaneet sinne sohvan alle (hiljaista ollu jo jonkin aika mökän suhteen...) On tää niin vaikeaa... [:-I] :-))
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #41 : 10.01.09 - klo:12:38 »

Sus, mä pidin kisut pentuna aluksi eri huoneessa, kun imuroin. Sitten jätin imurin lattialle ja seuraavaksi jätin imurin päälle ja kävin juttelemassa ja silittelemässä kisuja ja leikitin samalla. Kun imuroin, kisut valpastuvat, mutta ei ne juuri paikaltaan siirry.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #42 : 10.01.09 - klo:12:45 »

Täällä ilmoittautuu kanssa yksi "imurininhoaja". Paljon en sitä käytäkään, vaan otan matoilta mattomikolla ja paljailta paikoilta kuivalla laattamopilla, joka on ihan yhtä tehokas pölyn ja koirankarvojen kerääjä kuin imurikin. Näin meillä. Välillä pudistelen matot pihalla ja jätän aidalle roikkumaan siksi, kunnes saan siivottua, niin kuin tein tänäänkin.
Toivotaan, että Susun "imurinsiedätyshoito" Nöpölle onnistuu. Tuosta Nöpö-nimestä minulle tulee aina mieleen yksi poika kansakouluajoilta, häntä kun sanottiin Nöpöksi, vaikka oikea nimi oli Jorma  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 10.01.09 - klo:12:49 »

Sus, mä pidin kisut pentuna aluksi eri huoneessa, kun imuroin. Sitten jätin imurin lattialle ja seuraavaksi jätin imurin päälle ja kävin juttelemassa ja silittelemässä kisuja ja leikitin samalla. Kun imuroin, kisut valpastuvat, mutta ei ne juuri paikaltaan siirry.

Mulla ei oo eri huoneita. :-)) Olkkarin ja keittiön välissä ei oo ovia. No, eteinen ois oven takana, mut enhän mä Nöpöä sinne ees sais, kun mä en saa sitä kiinni. On tää vaan niin vaikiaa. :-))

Kyl mää vaan kohta rupeen imuroimaan, ei tästä muuten mitään tuu, ens vielä vähän mökäsiedätyshoitoa...

Hyvällä systeemillä oot mir totuttanut kisut imuriin. [:-)]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #44 : 10.01.09 - klo:12:54 »

Jos kisua ei suostu tulemaan esille, tai ei saa kiinni niin sitten voi olla vaikea.
Mutta voihan sitä ainakin sitten varoa, ettei ihan sieltä imuroi, missä kisu kokee olevansa turvassa, eli sohvan alla.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.