Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 10.1.2009  (Luettu 1080 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Lauantai 10.1.2009
« Vastaus #45 : 10.01.09 - klo:13:30 »

Olipas mukava sää ulkoiluun. Kävin ekaa kertaa jäällä kävelemässä, uskaltauduin kun naapuri kertoi että jään vahvuus on n. 30 cm. :-))
Siellä oli hyvä kävellä kun oli lunta niin vähän ettei haitannut eikä kuitenkaan ole liukasta.
Pakkasta enää pari astetta, saisi siinä pysyäkin, en kaipaile suojakeliä.

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #46 : 10.01.09 - klo:13:39 »

Aurino paistaa ulkona  [:-)]  ja nyt -1,9 pakkasta, mukava ilma tosiaan on täälläkin ollut olla ulkona, mutta välillä pitää olla hiukka sisätilossakin keskivartaloa vahvistamassa.
Linnuilla ja oravilla ollut kiirettä ruokinnalla kun ilmakin on hiukka lämpeempää, hetkisitten oli kahdeksan fasaanikukkoa ja kolme kanaa ruokinnalla ja räkättirastas on tiiviisti ollut omenia napostelemassa ja mustis pähkinänmurusia maasta syömässä kun tintit ja pikkuvarpuset automaatista pudottelevat.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #47 : 10.01.09 - klo:14:12 »

jospa sitten jatkamaan pikkupuuhasteluja ja koirulin kanssa kävelylenkille jossainvaiheessa ... heips  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 10.01.09 - klo:15:59 »

Se on imuroitu, ja kisutkin tulleet piiloistansa. En nyt sit tiedä minkäasteisen trauman saivatten. Yks paha juttu kävi, noista kisuista kun ei kertakaikkiaan tiedä missä ne milloinkin ovat, olin siinä kuvitelmassa, että ovat olohuoneessa, ja olin imuroimassa keittiössä vaatekaapin alta, niin sieltä säntäsi karkuun Jaakko. :-O Auts. Kyllä varmana pelästy, kun se imurihirviö sinne kaapin alle meni. Ei varmaan tuu koskaan erityisesti rakastamaan pölynimuria. Huoh. [:-I]

Noh nyt on talossa hiljasta jälleen.
« Viimeksi muokattu: 10.01.09 - klo:16:08 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #49 : 10.01.09 - klo:16:46 »

Moro. Lauantai-iltaterkkuja kaikille. Kiva talvipäivä tänään. On oltu hevosilla, luistimilla ja suksilla ja tietty jalkaisin ja autolla (autokyyti tylsin).
Luistinrata oli uusin kokemus lapsille, Elvari pärjäs nipnap jaloillaan, Mailav nyt ei todellakaan muuta kuin katseli silmät pyöreinä. Ja kyllä mekin miehen kanssa pystyssä pysyttiin. Ja huomenna on nilkat skeidana....
Mun mielestä ulkona on nyt kauniit värit. Iloista iltaa! [:-)]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #50 : 10.01.09 - klo:17:06 »

Miten mä taas jumiuduin tähän pönttökoneelle? Mun pitäis varmaan alkaa keittiöhommiin!  [:-)]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #51 : 10.01.09 - klo:17:09 »

-0,5 ja vielä talvista ulkona muutama sentti lunta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 10.01.09 - klo:17:53 »

Oi miten kaunis kuva Lisalta!
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 10.01.09 - klo:17:55 »

Ehtoota.  Olipa jännää lukemista toi imurointijuttu. [:-)] Hyvä, et vihdoin se onnistui. [:5] Sus, auttaisko, jos useammin käyttäisit sitä imuria?   [:-I] Vaikka keittiössä, etkä kovin kauaa kerralla hurruuttelis sitä. Kisut tottuisivat imurin ääneen.

Muistaakseni Pörri pysytteli katseluetäisyydessä ja kytsi, mitä teen.  Laulelin ja hitaasti hurruuttelin, niin antoi imuroida.
Gerbiilit saivat enemmän hepuleita.  Olin saanut niiden mökin luota imuroitua, niin kohta oli edustalla taas purua.

No vihdoin on tässä huushollissa silppuri. [:5]  Onkin oiva peli ja mikä tärkeintä, sähköllä toimiva, niin ei tarvitse pattereita ostella.
Nyt vaan tarttis tulla inspis tuhomaan jonnijoutavia papruja, joiden teksti sais vain pysyä mun tiedossa ja miksei tyttärenikin.

Lisan perheessä on ihanaa säpinää. :-))  Korree on myös toi hämäryyden värittämä kuva. [KIPPIS]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 10.01.09 - klo:17:59 »

Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 10.01.09 - klo:18:04 »

Just!  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 10.01.09 - klo:18:04 »

[:-DD]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #58 : 10.01.09 - klo:18:14 »

Terveiset Lahdesta. Olipa hieno päivä, aurinko paistoi ja pakkasta -2.
Mikä hienointa: Hopo meni hiitillä "uuden ennätyksensä" ja ravia polki nyt kurvitkin
ihan varman tuntuisesti. Hopon kengittäjä oli ohjaksissa. Ehkä se vaan on niin, että
Hopo ei oikein ota minua ihan tosissaan noissa ajohommissa.  [:-I]
Nyt on hyvä mieli kun taas päästiin yksi pieni askel eteenpäin.  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #59 : 10.01.09 - klo:18:19 »

Kiva, kun Hopo kehittyy!  [:-)] [:63]
Jokohan meidänkin pitäisi käydä katsomassa sitä?  [:-I]

Pasi meinasi hiukan protestoida ulkona grillaamista vastaan, mutta lupasin sille kuuman rommin.  [KIPPIS] Mun mielestä grillauskauden avaaminen ei tarkoita paistinpannulla sisällä tehtyä sikaa!  [RULES]

Sivu luotiin 0.241 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.