Äänestäjiä yhteensä: 25
Mitä muuten on hopeatee? Oon kuullu pari eri määritelmää, mut mä en oo varma mitä se oikeesti on...
Lainaus käyttäjältä: Ayla - 07.03.09 - klo:11:50Mitä muuten on hopeatee? Oon kuullu pari eri määritelmää, mut mä en oo varma mitä se oikeesti on... Se on kuumaa vettä mihin lisätään maitoa
Miks muuten jotain vesilitkua pitää sanoa hopeateeksi? Jos mämmi muistuttaa jotain jostain niin kyllä perinteinen teekin muistuttaa jotain.
Lainaus käyttäjältä: zeener - 07.03.09 - klo:11:52Lainaus käyttäjältä: Ayla - 07.03.09 - klo:11:50Mitä muuten on hopeatee? Oon kuullu pari eri määritelmää, mut mä en oo varma mitä se oikeesti on... Se on kuumaa vettä mihin lisätään maitoa Ei varmaan kovin kummoinen makuelämys...
Lainaus käyttäjältä: Ayla - 07.03.09 - klo:11:56Lainaus käyttäjältä: zeener - 07.03.09 - klo:11:52Lainaus käyttäjältä: Ayla - 07.03.09 - klo:11:50Mitä muuten on hopeatee? Oon kuullu pari eri määritelmää, mut mä en oo varma mitä se oikeesti on... Se on kuumaa vettä mihin lisätään maitoa Ei varmaan kovin kummoinen makuelämys... Meillä siihen on kipattu myös pari lusikallista sokeria! Ihan hyvää