Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 14.1.2009  (Luettu 1262 kertaa)

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: Keskiviikko 14.1.2009
« Vastaus #90 : 14.01.09 - klo:22:43 »

Huokaus, nyt on ongelma. Monien kummallisten yhteensattumien takia menetin elislistani lintupinnoista... Kaikki oleellinen löytyy Pönttölästäkin syksystä 06 lähtien, mutta sitä vanhemmat ovat kadonneet vanhan Pönttöjän myötä. Eli mun lista alkaa nyt numerosta 197  [:-I] [:-I] [:-I] Pitäsköhän alottaa taas nollasta  [NUT]

Arvaas, onko meillä missään kirjoitettuna listaa? Excel-taulukko on, ei parane rikkoa/ hukata konetta. Edellisvuoteen asti on excel-taulukko kopsattu ulkoiselle kovalevylle. Sitten on muutamassa lintukirjassa epämääräisiä rukseja ja päivämääriä!  [NUT]
Ja sekalaisissa vihoissa pätkiä...

Kaikki muut saatu kerättyä mutta 1 lintu hukassa, arvaa ärsyttääkö...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #91 : 14.01.09 - klo:22:47 »

Huokaus, nyt on ongelma. Monien kummallisten yhteensattumien takia menetin elislistani lintupinnoista... Kaikki oleellinen löytyy Pönttölästäkin syksystä 06 lähtien, mutta sitä vanhemmat ovat kadonneet vanhan Pönttöjän myötä. Eli mun lista alkaa nyt numerosta 197  [:-I] [:-I] [:-I] Pitäsköhän alottaa taas nollasta  [NUT]

Arvaas, onko meillä missään kirjoitettuna listaa? Excel-taulukko on, ei parane rikkoa/ hukata konetta. Edellisvuoteen asti on excel-taulukko kopsattu ulkoiselle kovalevylle. Sitten on muutamassa lintukirjassa epämääräisiä rukseja ja päivämääriä!  [NUT]

Kaikki muut saatu kerättyä mutta 1 lintu hukassa, arvaa ärsyttääkö...

Tietty talitintti tai joku muu ihan helppo!  [:-DD]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #92 : 14.01.09 - klo:23:18 »

Joo, puuttuva oli kiuru, mutta löysin toisenkin puuttuneen eli nyt on yksi liikaa  [:-DD] [:-DD] [:-DD] Se onkin sitten hankalampi juttu...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #93 : 14.01.09 - klo:23:26 »

Joo, puuttuva oli kiuru, mutta löysin toisenkin puuttuneen eli nyt on yksi liikaa  [:-DD] [:-DD] [:-DD] Se onkin sitten hankalampi juttu...

Mä luulen, että jos mä joutuisin alkaa selvittää elis-listaa kaivamalla pätkiä sieltä ja täältä niin isoimmat ongelmat tulisi kahlaajissa.  [:-I]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #94 : 14.01.09 - klo:23:30 »

Kahlaajat ei ollut mulle ongelma, musta tuntuu että virhe on yölaulajissa, noissa sirkkalintu/kerttunen osastolla. Jonkun olen sinne liikaa laittanut, mutta kukahan se onnellinen on  [:-I] No jääköön nyt mietintäkoppaan.... aivot ei enää toimi.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #95 : 15.01.09 - klo:09:34 »

Eikös sitä listaa voi tulostaa koneelta ihan vanhanaikaisesti paperille. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #96 : 15.01.09 - klo:09:42 »

Huokaus, nyt on ongelma. Monien kummallisten yhteensattumien takia menetin elislistani lintupinnoista... Kaikki oleellinen löytyy Pönttölästäkin syksystä 06 lähtien, mutta sitä vanhemmat ovat kadonneet vanhan Pönttöjän myötä. Eli mun lista alkaa nyt numerosta 197  [:-I] [:-I] [:-I] Pitäsköhän alottaa taas nollasta  [NUT]

Eikös sitä listaa voi tulostaa koneelta ihan vanhanaikaisesti paperille. :-))

Juu, kun joku saisi aikaiseksi ostaa tulostimeen väriä!  [:-DD]

Sivu luotiin 0.279 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.