Lainaus käyttäjältä: zeener - 14.01.09 - klo:21:19Huokaus, nyt on ongelma. Monien kummallisten yhteensattumien takia menetin elislistani lintupinnoista... Kaikki oleellinen löytyy Pönttölästäkin syksystä 06 lähtien, mutta sitä vanhemmat ovat kadonneet vanhan Pönttöjän myötä. Eli mun lista alkaa nyt numerosta 197 Pitäsköhän alottaa taas nollasta Arvaas, onko meillä missään kirjoitettuna listaa? Excel-taulukko on, ei parane rikkoa/ hukata konetta. Edellisvuoteen asti on excel-taulukko kopsattu ulkoiselle kovalevylle. Sitten on muutamassa lintukirjassa epämääräisiä rukseja ja päivämääriä! Ja sekalaisissa vihoissa pätkiä...
Huokaus, nyt on ongelma. Monien kummallisten yhteensattumien takia menetin elislistani lintupinnoista... Kaikki oleellinen löytyy Pönttölästäkin syksystä 06 lähtien, mutta sitä vanhemmat ovat kadonneet vanhan Pönttöjän myötä. Eli mun lista alkaa nyt numerosta 197 Pitäsköhän alottaa taas nollasta
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.01.09 - klo:22:22Lainaus käyttäjältä: zeener - 14.01.09 - klo:21:19Huokaus, nyt on ongelma. Monien kummallisten yhteensattumien takia menetin elislistani lintupinnoista... Kaikki oleellinen löytyy Pönttölästäkin syksystä 06 lähtien, mutta sitä vanhemmat ovat kadonneet vanhan Pönttöjän myötä. Eli mun lista alkaa nyt numerosta 197 Pitäsköhän alottaa taas nollasta Arvaas, onko meillä missään kirjoitettuna listaa? Excel-taulukko on, ei parane rikkoa/ hukata konetta. Edellisvuoteen asti on excel-taulukko kopsattu ulkoiselle kovalevylle. Sitten on muutamassa lintukirjassa epämääräisiä rukseja ja päivämääriä! Ja sekalaisissa vihoissa pätkiä... Kaikki muut saatu kerättyä mutta 1 lintu hukassa, arvaa ärsyttääkö...
Joo, puuttuva oli kiuru, mutta löysin toisenkin puuttuneen eli nyt on yksi liikaa Se onkin sitten hankalampi juttu...
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.01.09 - klo:22:22Lainaus käyttäjältä: zeener - 14.01.09 - klo:21:19Huokaus, nyt on ongelma. Monien kummallisten yhteensattumien takia menetin elislistani lintupinnoista... Kaikki oleellinen löytyy Pönttölästäkin syksystä 06 lähtien, mutta sitä vanhemmat ovat kadonneet vanhan Pönttöjän myötä. Eli mun lista alkaa nyt numerosta 197 Pitäsköhän alottaa taas nollasta Arvaas, onko meillä missään kirjoitettuna listaa? Excel-taulukko on, ei parane rikkoa/ hukata konetta. Edellisvuoteen asti on excel-taulukko kopsattu ulkoiselle kovalevylle. Sitten on muutamassa lintukirjassa epämääräisiä rukseja ja päivämääriä! Ja sekalaisissa vihoissa pätkiä... Eikös sitä listaa voi tulostaa koneelta ihan vanhanaikaisesti paperille.