Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 15.1.2009  (Luettu 1544 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Torstai 15.1.2009
« Vastaus #30 : 15.01.09 - klo:11:11 »

Pyriksen linkki ei mulle aukea. Tulee vaan kysymyserkki  [:-I]

No kokeilehan uudestaan, jos se kysymyserkki häipyisi.  [:-)]

Tunnistatteko äänen?  [:-)]

No, nyt kuului  :-)) ihan selvästi siinä tirskutti kanarialintu, kiljukotka ja närhi  [:-DD] [:-DD]

Kolmas vaihtoehto oli oikein.  [:-DD] Vain yksi lintu on äänessä.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 15.01.09 - klo:11:14 »

Kaarinille: Olo on parempi, äänen laatu vaihtelee... [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 15.01.09 - klo:11:28 »

Hyvä!!  [KIPPIS] Kyl se äänikin siitä ajan kanssa kirkastuu. [:50] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 15.01.09 - klo:11:59 »

Huomentapäivää.

Ei oo satant mittää, puut ei liiku eli ei tuule, ei aurinkoo, lämpötila jotaki -0. Viikonlopun aurinkoisuus sääkartoilla on yhtäkkiä vähentyny. Nyt ois niinkus pe aurinkoista, la puolipilvistä, su pilvee ja lumisadetta. Nooo, ei tuo hassumpi ennuste, lunta sais ilmestyä kyllä kiitos. [:-)] Kovia pakkasia ei kiitos.

Hurjia lukemia se mese siellä yhä vetelee!

Pyriksellä on mielenkiintoisen vaihteleva ääni. Mitähän sun naapurit tykkää noista sun äänenavausharjoituksista... [:-I] :-)) Saattavat kyl luulla, että oot ostanu sen seittemän sorttii häkkilintuja sinne lemmikeiksi. [:-DD] Auringonhattu-uute vois auttaa käheyteen, sitä käyttää laulajatkin. Suoraan pullosta kurkkuun vaan ja auts kun kirvelee.

Jaa-a, lähtiskö haravoimaan... kevättöihin. Ihan on kuin huhtikuussa näkymä tuolla. En taijja viittii. Ottaiskohan joulutuikut puista ja pensaista pois... vai polttelisko niitä vielä, kun on niin pimeetä... vaikeita päätöksiä. :-))

Mukavaa Tors-päivää kaikillen! [:45]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 15.01.09 - klo:12:06 »

Ostin partsille ajastimen.  Nyt tuikut palaa vain 17-23. [:-)] Siis ei energiantuhlausta, jesss!  [:-)] [KIPPIS]

Mitenkähän mä saisin itteni elimistön hereille?  Joo, askellan stepperissä muutaman kerran, niin eiköhän veri ala kiertämään,niin  etten itteni perässä pysy. [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 15.01.09 - klo:12:18 »

Mulla ei kans elimistö meinaa herätä tänään. Toinen kippo kahvia menossa, jospa se siitä. Jos vetäis saappaat jalkaan ja kävelis talon ympäri. [:66] [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 15.01.09 - klo:13:34 »

Mukavaa torstaita..lunta n.sentti maassa..ja se jo saa ihmeitä aikaan.Maisema on taas valkoinen ja valoisa... [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 15.01.09 - klo:13:35 »

Mulla ei kans elimistö meinaa herätä tänään. Toinen kippo kahvia menossa, jospa se siitä. Jos vetäis saappaat jalkaan ja kävelis talon ympäri. [:66] [:-DD]

Mulla tulossa jo iltapäiväkahviämpärilliset.  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #38 : 15.01.09 - klo:13:37 »

-5,2 Ja alkuiltapäivän teeaika [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #39 : 15.01.09 - klo:13:40 »

Hiittireissu jäi tekemättä, Höpön toinen etujalka oli hiukan turvoksissa niin en viitsinyt lähteä.
Eipä se sitä ontunut eikä arkonut mitenkään kun käytiin kotinurkissa kevyt lenkki, mutta
jätin kuitenkin tämän hiitin väliin. Kun ei ole kiirus mihinkään. Todennäköisesti on tarhassa koheltaessa
joko kompastunut tai sitten toisella jalalla lyönyt siihen. Noi meidän pollet on kovia telomaan itsensä
tarhassa. Eilen just yhdeltä tallikaverilta meni tarhassa polvi auki ja verta tuli hillittömästi.  [NUT] [:-(]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 15.01.09 - klo:13:44 »

Pyriksellä on mielenkiintoisen vaihteleva ääni. Mitähän sun naapurit tykkää noista sun äänenavausharjoituksista... [:-I] :-)) Saattavat kyl luulla, että oot ostanu sen seittemän sorttii häkkilintuja sinne lemmikeiksi. [:-DD]

Ihan vakavasti puhuen...se oli mulle yllätys, että närhi ääntelee muutenkin kuin rääkymällä. Sehän rupattelee, pulisee ja pulputtelee, ihan kuin keskustelisi. Muunlaisia ääninäytteitä kuin niitä rääkymismallisia ei ensin meinannut löytyä.

No joo, sitten kun mun ääneni palaa normaaliksi, aamutervehdyksenä saattaa laulella jokin kirkasäänisempi tipunen.  [:-DD]

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 15.01.09 - klo:13:58 »

Juu, närhi osaa matkia muita lintuja.

Mistähän mää luin... kuitenkin joku oli mettässä mikrofonin kanssa nauhottelemassa lintujen ääniä, kun kuuluikin joku harvinaisempi (en muista mikä, harmi) ääni. Äänittäjä siinä hiiviskeli hiljaa, kiersi paikkaa ja sattuikin näkemään ääntelijän, ja se olikin närhi. [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 15.01.09 - klo:15:36 »

Apua, keskirapun rouva toi mulle ison lohivileen, ihan noin vain!  :-O
Nyt mä oon uusavuton, kun en paljoa kerralla syö lohta, et mitä mä siitä laittaisin?  Vasta laitoin kalaruokaa.
Olokoot siihen asti kelmussaan, kunes kalan tarvis tulee.

Lunta ripsii pikkasen ja kylmä tuulenhenkäys puhaltelee.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #44 : 15.01.09 - klo:15:38 »

Leipää ja leivän päälle lohta [:5] [:5]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.