Iltaa kaikille!
Onpa ollut aikamoinen päivä. Aamulla minulla oli lääkärillä käynti. Minusta on otettu labrakokeita niin paljon, että ei juuri mitään ole enää tutkimatta (mitä nyt jotain vaivaa vatsassa, mutta sitä vielä tutkitaan).
Hän sanoi, että hän ei lähde edes suosittelemaan minulle laihduttamista! Ja miksi?
Siksi, että kaikki arvoni ovat niin kohdallaan kuin ikinä voi olla. Kolesterolit, maksat, munuaiset, sydämet ja mitä kaikkea sitä ihmisellä onkaan.
Hän suositteli vaan enemmän liikkumista, mutta ei mitään rajua kuntoremonttia.
Ja niin kai se sitten on, että jos on omasta mielestään tyytyväinen tuohon korvien väliseen elämään, niin kaikki muukin on sitten ok.
Eihän sairauksilta voi välttyä - ei kaikkea voi ehkäistä ennalta - luonnollisesti paljon voi vaikuttaa elämäntavoillaan ja kaipa sillä perimälläkin on oma osansa.
Summa summarum: näillä elämäntavoilla ja tällä painolla ja kuusikymmentä tervettä vuotta takana.
Siis, en nyt tarkoita väheksyä mitään sairautta tai kenenkään sairastamisia - en tietenkään. Olen vaan niin yllättynyt näistä tuloksista ja luonnollisesti tyytyväinen!
Terveitä päiviä toivoo luonnollisesti jokaiselle ja jokainen kohdallaan itselleen.
Illalla tapasin entisen työtoverin. Kävimme syömässä ja juttelemassa. Aika vierähti niin että ei huomannutkaan. Jotkut ihmiset vaan yksinkertaisesti ovat niin ihastuttavia!