Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PERJANTAI 30 pvä tammikuuta 2009  (Luettu 1147 kertaa)

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: PERJANTAI 30 pvä tammikuuta 2009
« Vastaus #90 : 31.01.09 - klo:00:17 »

Jarmo on mennyt nukkumaan.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: PERJANTAI 30 pvä tammikuuta 2009
« Vastaus #91 : 31.01.09 - klo:07:44 »

Onko se muuten kovinkin yleistä, että kukaan ei tiedä, kuinka paljon palkkaa ihan hän itse tulee saamaan vuoden/kuukauden aikana?
Kun tätä jokaiselta kysyy ja aina sama vastaus: "en minä vaan tiedä - ehkä sama kuin viime vuonna....
en minä vaan tiedä - sitä on niin vaikea sanoa - en minä muista - eikös se näy sieltä päätteeltä......"

Tiedätkös sinä, kuinka suuri on esim. tammikuun palkkasi/eläkkeesi/päivärahasi  ollut? :-O

Mä tiedän peruspalkan ja jotakin voi toki päätellä viime vuodesta. Niin, mulla tuli marraskuun puolivälissä tuloraja täyteen ja loppuvuosi maksettiin veroja isomman prosentin mukaan  [:´((]
Meillä vuorotyölisät tekee ison osan potista. Suunnilleen pystyn laskemaan, että joka 8. viikko on yövuoroa (=tuplapalkka) mutta työkavereiden lomien takia yövuoroja voi tulla muutama viikko ylimääräistä. Kaikki muut vuorolisät siihen päälle, mahdolliset palkankorotukset. Eli aika vaikeeta on laskea!

Moni näissä hommissa on tehnyt niin, että kesälomien ja kesälomarahojen jälkeen laskettaa uuden prosentin. Niin on helpompi hallita koko vuosi!  [:-)]

Sivu luotiin 0.3 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.