Voihan nenä. Ja minäkin valvon vielä. Se nyt ei sinänsä mitään uutta ole, mutta harmittaa kun tänään en tänne ennättänyt ennen kuin nyt! Päivällä kävin kaksi kertaa pikaisesti vilkaisemassa tapahtumia täällä, mutta en ehtinyt kommentoimaan mitään mihinkään...
Löysin nääs pari mahtavan hauskaa ketjua, joista ainakin yksi oli nostettu jostain menneisyydestä (lue: olikohan tiistailta...) tänne - ja täällä sitten yksin ääneen nauroin jutuille! Siis... Voi, ystävät hyvät, aatelkaa meitä, jotka emme täällä jatkuvasti voi roikkua - ja nostelkaa noita hyvän tuulen tuovia ketjuja ainakin silloin tällöin tänne ylös! Kaikkea menneisyydestä kun ei millään ehdi plarailla, jos viikon tai pari on täältä pois JOUTUNUT olemaan...! Asiaketjut pystyy haulla hakemaan, mutta vitsiketjuja ei. Ja kovin hauskoja ketjuja on jo nyt parin kolmen päivän sisällä eteeni tupsahtanut...
Muuten olen päivän saldooni tyytyväinen. Leipätöitteni lisäksi olen saanut aikaan muutakin, kierrellyt asunto- ja karttasivuilla, hoitanut pankkiasioita... Asuntohommakaan kun ei enää mene aivan niin kuin olen puhunut, vaan tässä on tullut uusiakin asioita kuvioihin mukaan... Jotta siksikin siis niin monta rautaa minulla on tulessa yhtä aikaa. Plus muuta.
Mies kävi tänään saunassa ja itse siirsin omaa käyntiäni sunnuntaiksi, joten laitoin tuon nilkkani tänään käyden suihkuttelemassa sitä - ja raapimassa sitä, uhhh ja auts - ja aina sen jälkeen sitä laittaessa menee suunnilleen tunti aikaa... Jotta huh. Laittelin sitä tuossa, kun mies katseli Syvää jokea ties monennenko kerran... Onhan se meillä nauhallakin, mutta kai hyvää leffaa katsoo mielellään telkustakin - etenkin, kun muutakaan mielekästä katsottavaa ei tule... No juu. Mutta tällaista tänään.
Päivä on ollut muuten aivan mahtava - ulkonakin. Ja niin: En muuten koko tätä ketjua VIELÄ lukenut kokonaan, joten en tiedä, onko esimerkiksi Ansku täällä ilmoista täällä puhunut, mutta ainakin täällä viidennessä kerroksessa koko päivän auringossa mittari näytti noin 36 astetta, ja vielä iltapäivälläkin noin 26 astetta! Kovin kesäistä, kovin kesäistä! Upeaa! Ja huomiseksi kai luvattiin vieläkin lämpimämpää...