Päivä illassa!
Minäkin tuota veritulppaa joskus olen pohtinut ja pelännyt.
------------------------
Mutta nyt mulla on joku ihme tulppa - aivoissa. Joku taka-aivo on aivan jäässä, ainoastaan yksi aivolohko työskentelee ja sekin ylipaineella.
Vatsa ei anna viestiä, että tarttis ruokaa ja ruumis polttoainetta - aivot eivät anna signaalia, että pitäis mennä lepäämään ja nollata kaikki. Selkä ei viestitä, että se on aivan kremppainen ja kangistunut, jalat eivät viestitä aivoille, että ne ovat aivan turvoksissa. Sormet eivät taivu mihinkään, mutta eivät yritäkään notkistua.
Sosiaalisen kanssakäymisen aivokenttä on aivan pimeä: enhän minä edes tunne ketään. Katse ei enää tavoita mitään ulkopuolisesta maailmasta. Kuulo on sulkeutunut off-asentoon. Koko ulkopuolinen maailma on sulkeutunut. Ei haju-, näkö-,
kuulo-, tunto- tai tunneaisteja.
Vain yksi aivolohko työskentelee ja elää. Ja se elää kiivaasti! Se sulattelee taas uutta oppimaansa, kehittelee siitä uusia tekniikoita, arvailee aivan uusia ulottuvuuksia, miettii huomisen päivän uutta hattuluomusta.......
se siis vaan:
HUOVUTTAA!!! Ja luo uutta ja uutta ja uutta ideaa ja tekniikkaa.
Villastahan voi rakentaa vaikka talon! Siinä on niin loppumattomat mahdollisuudet.
Olen aivan villinä villaan!
Huomenna teen sellaisen opinnäytetyön. Hienosteluhatun. En omaan käyttöön vaan itselleni opiksi : minä osaan tehdä sen - modistityylisen hatun. Huimat ovat tavoitteet - huomenna nähdään, tuleeko siitä näytetyö vai roskiskamaa!
Ja jos onnistuu: hinnaksi noin 250 euroa!