Vaikka minä en nykyään liikaa rasita tätä vapaata puolta, on viimeaikoina ollut villi halu laittaa Galluppi Kuinka monella paperilla pyyhitte
Enpäs kerrokaan...
Ette usko, että mulle on käynyt tuo, mikä oli Pyriksen animaatiossa... Helsingissä yleisessä "automaattisessa" vessassa keskustassa Kauppatorin rannassa.
Siellä vessassa kaikki toimi automaattisesti, vissiin jotkut koko huoneen vesihuuhtelutkin sen jälkeen, kun asioiva henkilö oli poistunut. Se oli semmosta harmaata metallia koko huone. Pikkunen erillinen pytinki siinä torin laidassa.
Niin mää kun mukavasti... istuin pöntöllä (nii-i, just pöntöllä
) niin rupesin riplaan ovenkahvaa, varmistelin kai, että se on lukossa, niin se ovi rupes automaattisesti h i t a a s t i aukeamaan, se oli liukuovi ja aukeni ja aukeni!
Yritin kahvasta väkisin vetää ovea kiinni, niin se vain aukeni ja aukeni. Ja mää siis OLIN pöntöllä
housut kintuissa . Se ovi aukes kokonaan ja siellä oli ekana jonossa MIES, polkupyörä jalaksessa siinä, mää pöntöllä.
Arvatkaa tekikö mieli juosta karkuun...! Enkä voinut tehdä mitään! Sit kun se ovi oli auennut, se sulkeutui taas automaattisesti, h i t a a s t i.
Ja se mies NAURESKELI siinä mulle!