Poistin vahingossa aiemmin kirjoittamani kysymyksen.
Siis onko teillä hyviä ehdotuksia koirarodun valintaan."Kaupantäti"kyseli minulta (kun kerran olen koiraihminen)mikä olisi heille sopiva rotu,kun hänen kuusi vuotiaalle pojalle on iskenyt koirakuume.He eivät ,siis vanhemmat itse koirasta välitä "mut ku lapsi haluu".Rotu pitäisi olla sellainen jota ei tarvitse ulkoiluttaa eli ihan pikkupissalenkit riittää.Vanhemmat eivät halua aamulla herätä ja lähteä koiraa lenkittämään ennen töihin menoa.hmmm..Koira ei saa haukkua,kun he inhoavat koiran haukuntaa.Ei saa tehdä sisälle tarpeitaan,eli pitäisi olla niin viisas heti heille tullessaan,että ymmärtää ulos pyytää ,ettei heidän uuden talon hienot parketit vain mene pilalle.Ja pärjää yksin kotona,kun he eivät halua koiraa uudessa tuliterässä autossakaan kuskata.Itse ehdotin pehmokoiraa ja sitäkin suurin säälittävin tuntein.En kertakaikkiaan osaa asettua tälläisten ihmisten osaan,joilla ei ole oikeastaan minkäänlaista käsitystä elävän lemmikin pidosta.Mitä se oikeasti on, muutakin kivan näköistä taluttaa koiraa....ja,että lapsi haluuuuu...ja todella rumasti en halunnut mielipidettäni laukaista..toki sekin onnistuu tarvittaessa...