Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Klettermus.......  (Luettu 225 kertaa)

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
Klettermus.......
« : 08.02.09 - klo:20:15 »

....montako eläintä olet pelastanut.....tehdäämpä kisa moisesta [:-)]...kas kun olet melkoisen aktiivinen antamaan aiheet jos mihinkin..tämä ei ole pahalla...mutta kuitenkin...kiikustuoli miulla on... [:-DD]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
Vs: Klettermus.......
« Vastaus #1 : 08.02.09 - klo:21:10 »

-no niin...kaksi kisulia talvi pakkasesta, otin kottiin, löytyi aikanaan koti...
-lintusia, varpusia joita olen pelastanut naapurin kisulin kynsistä on  kolme ....kaikki sain terveeksi ja luontoon takaisin...yksi kirjosieppo, pelastui...
-kaksi siiliä, joille teimme talvikodin pihalle.
-pikkuine varpunen, josta olen kertonut täällä, löytyi Hallituskadulta..jospa se lintusen tarina täältä löytyisi, olisi ihanaa, koska täällä stönöllä en jaksa kaikkea surua muistaa...
Madot-etanat kerään pois ajotieltä, jotta eivät jää auton alle....nooh, nythän voitte mummelia pitää hoitoa vaille... [NUT]

Yhden koiran löysimme Petikosta, oli reppana unohtunut kaupan eteen,itki siellä, veimme kotiin, soitimme poliisille, pidimme koirulin yön yli kotona, aamusella tuli soitto, isäntäväki haki itku silmissä pikkuisen kotiin  [:31]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Klettermus.......
« Vastaus #2 : 08.02.09 - klo:23:57 »

-no niin...kaksi kisulia talvi pakkasesta, otin kottiin, löytyi aikanaan koti...
-lintusia, varpusia joita olen pelastanut naapurin kisulin kynsistä on  kolme ....kaikki sain terveeksi ja luontoon takaisin...yksi kirjosieppo, pelastui...
-kaksi siiliä, joille teimme talvikodin pihalle.
-pikkuine varpunen, josta olen kertonut täällä, löytyi Hallituskadulta..jospa se lintusen tarina täältä löytyisi, olisi ihanaa, koska täällä stönöllä en jaksa kaikkea surua muistaa...
Madot-etanat kerään pois ajotieltä, jotta eivät jää auton alle....nooh, nythän voitte mummelia pitää hoitoa vaille... [NUT]

Yhden koiran löysimme Petikosta, oli reppana unohtunut kaupan eteen,itki siellä, veimme kotiin, soitimme poliisille, pidimme koirulin yön yli kotona, aamusella tuli soitto, isäntäväki haki itku silmissä pikkuisen kotiin  [:31]

Onhan niitä ihania reppanoita tullut pelastettua vaikka kuinka, mutta en viitsisi niitä täällä luetella
erikseen sinulle. Koska mielestäni niistä on turhaa alkaa kisailemaan. [:´(]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.047 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.