Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 13.2.2009  (Luettu 1675 kertaa)

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
Vs: Perjantai 13.2.2009
« Vastaus #30 : 13.02.09 - klo:10:17 »

Huomenta.   [:-)]
Huonosti nukuttu yö,varmaan eilinen "kotiavustajan" homma otti voimille.   [:-I]
Kohta lähden kuntosalille verryttelemään.   [:68] [:71]
Pirtsakkaa perjantaita.    [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 13.02.09 - klo:10:21 »

Huonosti nukuttu yö,varmaan eilinen "kotiavustajan" homma otti voimille.   [:-I]

Mulla on kans aika usein noita huonosti nukuttuja öitä.
Tällä viikolla kun olen ollut yksin kotona niin olen laittanut, noin tuntia ennen kun menen nukkumaan, ikkunan makkarista rakoselleen ja makkarin oven kiinni. Sitten kun olen mennyt nukkumaan niin johan on raikas ilma makuuhuoneessa, petikin on aika viileä, mutta kun sinne sitten kömpii niin uni tulee kyllä alle aikayksikön. Tätä en vaan voi toteuttaa silloin kun Repe on kotona koska hän on melkoinen vilukissa. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 13.02.09 - klo:10:26 »

Heippatirallaa! Olen sekä iloisella mielellä, että vähän surullisellakin. Iloinen mieli johtuu siitä, että tuli tietoa mahdollisesta karkurikoiran omistajasta. Surullinen taas siksi, että jos tämä henkilö on koiran omistaja, niin koira joutuu johonkin ulkorakennukseen kiinni ja luultavasti omistaja ei edes asu täällä vaan ihan muualla.

Ilma täällä on harmaa ja on 6-7 astetta pakkasta. Linnut ovat ruokansa saaneet ja kolme oravaakin näkyi olevan syömässä. Sulassa sovussa söivät.

Tänään 13 päivä ja perjantai annan porttikiellon Airille. Meille ei ole tulemista, tai tulee äkkilähtö  :-))

Kaikille oikein hyvää päivän jatkoa, sekä sairastaville paranemista.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 13.02.09 - klo:10:31 »

Noista huonosti nukutuista öistä tuli mieleeni, että varmaan nukuin minäkin huonosti, koska mies herätteli yöllä, kun pidin jotain ääntä. Ilmeisesti olen nähnyt pahaa unta, mutta en yhtään aamulla muistanut, minkälaista unta näin. Yksi uni oli ainakin sellainen, että oli ydinsaastetta laskeutunut alas ja minulla oli tuskainen olo, kun se tiesi kuolemaa. Minulla oli varmaan oikeasti paha olo, kun on sellainen tunne, että nuha pakkaa päälle. Siitä varmaan johtuu painajaiset.
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #34 : 13.02.09 - klo:10:36 »

Mulla on kans aika usein noita huonosti nukuttuja öitä.
Tällä viikolla kun olen ollut yksin kotona niin olen laittanut, noin tuntia ennen kun menen nukkumaan, ikkunan makkarista rakoselleen ja makkarin oven kiinni. Sitten kun olen mennyt nukkumaan niin johan on raikas ilma makuuhuoneessa, petikin on aika viileä, mutta kun sinne sitten kömpii niin uni tulee kyllä alle aikayksikön. Tätä en vaan voi toteuttaa silloin kun Repe on kotona koska hän on melkoinen vilukissa. [:-)]

Sun täytyy sitten Repeä lämmittää.   [:-)]
Melkoinen vilukissa olen minäkin,kun mä en joskus saa unta,kun vilustaa ja pitää peitto korvissa nukkua.   :-))

Noista huonosti nukutuista öistä tuli mieleeni, että varmaan nukuin minäkin huonosti, koska mies herätteli yöllä, kun pidin jotain ääntä. Ilmeisesti olen nähnyt pahaa unta, mutta en yhtään aamulla muistanut, minkälaista unta näin. Yksi uni oli ainakin sellainen, että oli ydinsaastetta laskeutunut alas ja minulla oli tuskainen olo, kun se tiesi kuolemaa. Minulla oli varmaan oikeasti paha olo, kun on sellainen tunne, että nuha pakkaa päälle. Siitä varmaan johtuu painajaiset.

Mä myös ääntelen jopa huudan,jos nään pahaa unta.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #35 : 13.02.09 - klo:10:42 »

Huomenta Lapista! Lumia nauhoo...pakkasta -6 ja Airi on jo käynyt...särkenyt mun akkukahvan! Ihan varmasti, kuka muu  [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #36 : 13.02.09 - klo:10:46 »

Tuli mieleen noista painajaisista, että silloin kun olin sairaalassa, ja
keuhkokuumeessa, niin näin pelkästään painajaisia. Ja ne painajaiset olivat niin
todellisia, että olisin voinnut vaikka vannoa, että ne olivat totta. Koska minut oli sidottu
sänkyyn kiinni, niin näin painajaisia, missä olin sidottu sänkyyn kiinni.  [NUT]
Yhdessä painajaisessa oli sänkyjä vierivieressä, ja niissä oli sidottuja ihmisiä. Huoneen
perällä oli savustusuuni, mihin sängyt yksi kerrallaan laitettiin. Tätä operaatiota hoitivat noidat,
jotka olivat pukeutuneet sairaanhoitajiksi  [:-I]
Mää olin tosi onnellinen, kun pääsin pois sairaalasta  [:-I] :-))

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #37 : 13.02.09 - klo:11:13 »

Lautasella spagettia ja jauhelihakastiketta, jonka valmistusongelmista Tiinalla on
tietoa, mutta onneksi hän ei paljasta, ettei mun ennestään jo loistava maineeni
ruuanlaittajana kärsi isompaa kolausta.  :-)) Kastikkeesta tuli kuitenkin ihan hyvää,
ja ehdin syödäkin tässä rauhassa ennen töihinlähtöä.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 13.02.09 - klo:11:14 »

Hui noita Minnin painajaisia. [:67]

Huomenta.

No tulihan sitä aurinkoa tännekin, ihan äsken vasta. Aattelin jo, että täällä idässä saadaan nauttia vaan pilvestä, semmosta näytti Ilmatieteen Laitoksen kartta... Pikkasen yöllä tullut lunta täälläkin, petolliset on kelit nyt.

Maaliskuuhun enää 2 viikkoa ja 2 päivää!!! [:45] Odotan maaliskuuta kuin kuuta nousevaa. Lumet ja jäät sais sulaa äkkiä puis puis. Pääsiäinen osuu näköjään huhtikuun toiselle viikolle niin, että kiirastorstai on 8.4. TOTT.

Onnekasta perjantai kolmastoista päivää ja viikonlopun alkua! [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 13.02.09 - klo:11:25 »

Voi hurja noita Minnin painajaisia :-O

Karkurikoiran omistaja on tavoitettu. Olin äsken puheissa hänen kanssaan. Hän kertoi, että otti sen joskus itselleen, vaikka tiesi sen olevan arka, mutta kiltti. Yhdet pennutkin sillä on ollut ja silloin oli kesympi, mutta kun se pääsi vapaaksi, se ei antanut hänellekään kiinni. Hän menee tänään katsomaan, josko koira antaisi hänelle kiinni, mutta jos ei anna, on koiran kohtalona lopetus  [:-(] [:´(], koska sen luonne ei enää tuosta muutu. Se on jo ainakin kuuden vuoden vanha. Kyllä tuntuu pahalta seurata sivusta tällaista.  Kunpa keksisi vielä jotain, mikä pelastaisi koiran. Joku saisi siitä varmaan tosi uskollisen ystävän, kun ottaisi sen sisäkoiraksi ja pitäisi hyvin. Mistä vaan löytyisi tällainen paikka???
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #40 : 13.02.09 - klo:11:27 »

Sää jatkuu pilvisenä ja poutaisena. Mittarissa -5.7 Katolta tuli su-ma välisenä yönä lumet ja jäät....niitä kelkkonut pois. Jäät ovat aika mittavia, joten ajattelin ne laittaa tonne hangelle pystyyn, niin saan ison jäälyhdyn  [:-DD]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #41 : 13.02.09 - klo:11:40 »

Hyvää Päivää! [:-)] [:-)]

Ulkona on pilvistä, tuulista ja -6 astetta.

Lintuja on ruokinnalla mukavasti. Käpytikka rummuttaa sähkötolppaa ja tintit laulaa. Kevättä ilmassa. Myös keltasirkut laulaa tirskuttaa. [:-)]
Hyvää perjantaita kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 13.02.09 - klo:11:48 »

Hyvä, että karkurikoiran omistaja sentään löytyi, sekin on jo pieni ihme. Aika ikävää kuultavaa muuten... ongelmallinen on tilanne. Joskus kai ajateltava, että lopettaminenkin on parempi vaihtoehto, kuin, että koira on kylmissään ja nälissään... [:´(]

Mutta miten sen voi lopettaa, jos sitä ei saa kiinni...?  [?]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 13.02.09 - klo:11:55 »

Ampumalla  [:´((]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 13.02.09 - klo:12:04 »

Ai nii [:-(] [:-(] [:´(]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.